Oh leuk, dit weekend laatste kans voor voetbalfans in het stadion, dus dat zal wel klaar zijn dan.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup. Nou heeft ie voetbalfans weet opgeroepen morgen in Rotterdam op de Coolsingel te gaan staan blèren geloof ik.
En aan z'n verzoek om een verzorgingshuis te gaan lastigvallen werd ook gehoor gegeven. Hou m'n hart vast.
Terwijl ze nu ook nog gaat trouwen met Afrojack!quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:45 schreef Cee het volgende:
Wat tof dat Elettra Lamborghini hier ook aan het WK meedoet, die meid kan alles.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh leuk, dit weekend laatste kans voor voetbalfans in het stadion, dus dat zal wel klaar zijn dan.
quote:Voetbalbranche verbaasd na overweging kabinet om fans te weren uit stadions
Krijgen we straks VBL on Tourquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh leuk, dit weekend laatste kans voor voetbalfans in het stadion, dus dat zal wel klaar zijn dan.
VBL at Home denk ik.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Krijgen we straks VBL on Tour
Nouja ik zou het ook liever gewoon per club zien eigenlijk. Dat ze bij Feyenoord en PSV niet normaal kunnen doen hoeft toch niet consequenties te hebben aan de andere kant van het land zou je zeggen.quote:
En die viroloog gisteren zei ook al dat je ze beter verspreid in een stadion kunt zetten dan met z'n allen op een plein.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nouja ik zou het ook liever gewoon per club zien eigenlijk. Dat ze bij Feyenoord en PSV niet normaal kunnen doen hoeft toch niet consequenties te hebben aan de andere kant van het land zou je zeggen.
Heb je ook gelijk in hoor, dat zou zelfs best een terechte straf zijn dan voor die clubs waar het niet meer mag.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nouja ik zou het ook liever gewoon per club zien eigenlijk. Dat ze bij Feyenoord en PSV niet normaal kunnen doen hoeft toch niet consequenties te hebben aan de andere kant van het land zou je zeggen.
EN NEE MENSEN DIT IS NIET ALEXANDER HAMILTON!!!11!!!!11quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Geen straf voor Hamilton![]()
Max pakt morgen de slipstream op Hamilton bij de start
Was te verwachten.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Geen straf voor Hamilton![]()
Max pakt morgen de slipstream op Hamilton bij de start
@Mekequote:Op zaterdag 26 september 2020 16:57 schreef Strani het volgende:
[..]
EN NEE MENSEN DIT IS NIET ALEXANDER HAMILTON!!!11!!!!11
Henk kan toch door de McDrive.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:58 schreef Dave het volgende:
[ facebook ]
Henk wil gewoon vret'n en niet ziean adres achterloaten, moar gebruk wel gewoon feesboek.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik leer net het woord onderpiemel.
Die wil ook eens keer zien. Staat hij op netflix?quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:08 schreef Guanabana het volgende:
Heb net ook de film Clueless (1995) voor het eerst gezien, erg leuk. De 90's
Nee heb via minder legale wegen verkregenquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die wil ook eens keer zien. Staat hij op netflix?
Stiekem op VHS opgenomen toen die een keer op SBS6 kwam?quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee heb via minder legale wegen verkregen
Heb ik laatst met de The Dark Tower gedaan toen ie op veronica voorbij kwamquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Stiekem op VHS opgenomen toen die een keer op SBS6 kwam?
Was dat illegaal?quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Stiekem op VHS opgenomen toen die een keer op SBS6 kwam?
Nee, dat is niet illegaal en ook nooit geweest.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:14 schreef Guanabana het volgende:
Was liedjes van de radio opnemen met een leeg cassettebandje dan ook niet legaal?
Klopt, ik zag hier net een corona's er vandoor gaan met een limoen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:50 schreef Dave het volgende:
Lees ik op Telegraaf ook nog dat Corona aan het muteren is.
Plen Cee is steeds nog werking?quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klopt, ik zag hier net een corona's er vandoor gaan met een limoen.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik leer net het woord onderpiemel.
Ja, zeker was dat wel legaal. Dat viel onder de thuiskopie.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:14 schreef Guanabana het volgende:
Was liedjes van de radio opnemen met een leeg cassettebandje dan ook niet legaal?
quote:Op grond van artikel 16b en 16c Auteurswet 1912 mag men enkele exemplaren van een werk maken voor eigen oefening, studie of gebruik. Dit heet een thuiskopie. Een dergelijke kopie mag niet aan derden ter beschikking worden gesteld. Het is niet vereist dat je het origineel zelf gekocht hebt om een thuiskopie van een werk te mogen maken.
Het downloaden uit illegale bron valt echter niet (meer) onder deze wetsartikelen. Hoewel onze wet altijd zo werd uitgelegd, heeft in april 2014 het Hof van Justitie bepaald dat een auteurswet geen downloaden uit illegale bron mag toestaan. Nederland heeft dus een downloadverbod.
Voor een thuiskopie op een drager, zoals een beschrijfbare CD of een harde schijf, van een muziekwerk is een vergoeding verschuldigd. Deze moet de fabrikant van de (lege) drager betalen.
Alle Dorienen en Willemen maar preventief opnemen ofzo, want er klopt iets niet in die bovenkamers.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens die Dorien Rose die eerder poste over asymmetrische besmettingWeet Willem alles, gaan er elke dag 300.000 mensen dood door de lockdown en heeft de WHO 900.000 miljoen aan Wit Rusland geboden om ook in lockdown te gaan. Want dat had Willem haar verteld. Gisteren een interview in de Trouw
![]()
Ook op usb-sticks, harde schijven, tablets en mobiele telefoonsquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, zeker was dat wel legaal. Dat viel onder de thuiskopie.
Sinds 2006 (?) betaalde je zelfs een thuiskopieheffing op lege media als CD's en DVD's.
Dank je.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Alle Dorienen en Willemen maar preventief opnemen ofzo, want er klopt iets niet in die bovenkamers.
Dat ookquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ook op usb-sticks, harde schijven, tablets en mobiele telefoons
Oh, die is wel mooi ja.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:30 schreef Greys het volgende:
Er is hier in het park zo'n mooie grillige boom en elke keer baal ik dat ik met m'n heel oude goedkope telefooncamera loop te kloten. Want dan wordt het 't steeds net niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liefiesquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:30 schreef Greys het volgende:
Er is hier in het park zo'n mooie grillige boom en elke keer baal ik dat ik met m'n heel oude goedkope telefooncamera loop te kloten. Want dan wordt het 't steeds net niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2e hands Nikon / Canon spiegelreflex (van max zo'n 10 jaar oud) met een 50mm 1.8 lens en je bent klaarquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:30 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet ik niet precies, maar dit leek me grappiger dan iets anders suggererenquote:
Ik ga dit toch echt eens overwegen. Al is een telefoon veel makkelijker even mee te nemen tijdens elk rondje hondje, maar tóch. Al zo vaak gedacht ARGHHHH HAD IK NU MAAR.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
2e hands Nikon / Canon spiegelreflex (van max zo'n 10 jaar oud) met een 50mm 1.8 lens en je bent klaar
Verder maken de 2 rakkers veel goed vanwege hun fotogenieke uiterlijk![]()
Camera om de nek, onder de jasquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga dit toch echt eens overwegen. Al is een telefoon veel makkelijker even mee te nemen tijdens elk rondje hondje, maar tóch. Al zo vaak gedacht ARGHHHH HAD IK NU MAAR.
Toch fijn dat haar decorstuk weer terecht isquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:48 schreef Cyan9 het volgende:
De gigantische ratten hadden we inderdaad nog niet.
[ twitter ]
En ook nog eens op tijd voor Halloween!quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Toch fijn dat haar decorstuk weer terecht is
Of kerst, afhankelijk van wat je wil serveren.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En ook nog eens op tijd voor Halloween!
quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:48 schreef Cyan9 het volgende:
De gigantische ratten hadden we inderdaad nog niet.
[ twitter ]
Ratatouille.quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Of kerst, afhankelijk van wat je wil serveren.
Daar is een film vanquote:
Dat volg ik echt nooit. Zal wel aan m'n afkeer aan kinders muzieksmaak liggen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:13 schreef Momo het volgende:
Wat een stilte hier. Zo om 19:25 finale junior Songfestival![]()
ESF / Junior Eurovisiesongfestival 2020
Ik ook niet echt, maar het is songfestival gerelateerd en ik snak er naar, duurt maar een uur dus je kunt meteen daarna WIDM kijken.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat volg ik echt nooit. Zal wel aan m'n afkeer aan kinders muzieksmaak liggen.
Precies dit. En daarna door naar 1986.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar het is songfestival gerelateerd en ik snak er naar, duurt maar een uur dus je kunt meteen daarna WIDM kijken.
Heeft ie gewonnen?quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:39 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag bij WK wielrennen, een alpaca met de regenboogtrui
Anna van der Breggen vergelijken met een alpacaquote:
Ach, ik ken een renner die de kannibaal werd genoemd, die ging daar ook niet minder van rijden.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Anna van der Breggen vergelijken met een alpaca
Nu nog wachten op een capibara met een regenboogtrui.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:39 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag bij WK wielrennen, een alpaca met de regenboogtrui
Ik heb wel ooit een foto van haar geschoten waar ze een schattig mutsje op had, misschien was die wel van alpaca wol?quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Anna van der Breggen vergelijken met een alpaca
Nee. Het is leuk maar niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:32 schreef Cee het volgende:
Heb het nummer niet gehoord, gaan we SCHROEIEN op het JESF?
Gevonden! Dit was bij de Healthy Ageing Tour in 2018.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit een foto van haar geschoten waar ze een schattig mutsje op had, misschien was die wel van alpaca wol?
Pics voor de EXIF data van FreshPrince.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Met Silke op schoot wie is de mol kijken
quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Pics voor de EXIF data van FreshPrince.
Komen later vanavondquote:Op zaterdag 26 september 2020 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Pics voor de EXIF data van FreshPrince.
Hm, was me nog niet opgevallenquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Fok! Is niet heel erg stabiel deze avond
Ik had een paar keer 503 http codequote:
Wordt wat met retro kijkenquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:32 schreef Prisha het volgende:
Hier blijft ie af en toe steken, beetje traag.
retro?quote:
ja ik zag het, tnx!quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zie @:momo post 1986 is klaargezet door @:sableheart
Toch liever ESF 1986 dan Soundosquote:
Voorlopig heb ik mijn keuze gemaaktquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toch liever ESF 1986 dan Soundos
Dit heb ik ook dagelijks.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga dit toch echt eens overwegen. Al is een telefoon veel makkelijker even mee te nemen tijdens elk rondje hondje, maar tóch. Al zo vaak gedacht ARGHHHH HAD IK NU MAAR.
Is ze vliegen aan het vangen ?quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
in de tussentijd is weer bezigheidstherapie voor Silke
Neequote:Op zaterdag 26 september 2020 22:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Is ze vliegen aan het vangen ?
[ afbeelding ]
Hoeveel rondes gaan ze wel niet rijden ? En Wout voor de winst natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:18 schreef Momo het volgende:
Morgen uitzending WK wielrennen van 09:15 tot 17:15
[ afbeelding ]
negen rondes (totaal 258,2 kilometer)quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:20 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hoeveel rondes gaan ze wel niet rijden ? En Wout voor de winst natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Mag toch hopen dat je de eerste 150 km overslaatquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:18 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schakel rond een uur of 16 wel in jaquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:18 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat je de eerste 150 km overslaat
Pfff ja hoorquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik schakel rond een uur of 16 wel in ja
Wat is dat toch met wielerkijkers die bij voorkeur 80% overslaan?quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat je de eerste 150 km overslaat
Tja, bij wielrennen is de kans op crashes in de eerste bocht toch een stuk minder groot.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat is dat toch met wielerkijkers die bij voorkeur 80% overslaan?
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:23 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft WIDM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Met die eigen verantwoordelijkheid komen we er wel.quote:’Meer dan honderd mensen binnen’
Haags all-inclusive restaurant ontruimd wegens topdrukte
Bij het WK zijn de eerste 200 km onvoorstelbaar saai, dus zelfs als wielerliefhebber niet de moeite waard.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat is dat toch met wielerkijkers die bij voorkeur 80% overslaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:31 schreef Dave het volgende:
[..]SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Foei jongens dit mag niet. We willen jullie nu toch echt verzoeken om dit niet meer te doen.Blijf afstand houden rinse en repeat op de persconferenties.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Met die eigen verantwoordelijkheid komen we er wel.
Dit is geen leuke gedachte.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu nog wachten op een capibara met een regenboogtrui.
SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Ze is een beetje aanwezig, maar wel een paar goede gappen.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Waar ze dan zelf het hardst om lacht.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ze is een beetje aanwezig, maar wel een paar goede gappen.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Waar ze dan zelf het hardst om lacht.
Ja, ze viel me mee. Ik heb niet heel veel om haar gelachen (dat ze een ordinair wijf was vond ik wel leuk) maar ook niet echt aan geërgerdquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Waar ze dan zelf het hardst om lacht.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:35 schreef Em31 het volgende:
WIDMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C’est Davie :o)
Ze hebben tekstschrijvers hè bij DWHN.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Alleen voor Harm Edens toch?quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze hebben tekstschrijvers hè bij DWHN.
Ik denk dat ze deze week dubbele shifts hebben gedraaid om ook wat voor Soundos op papier te krijgen.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Zou kunnen, heb nog steeds geen idee, maar ik zie de link niet met wat ik zei eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:31 schreef Dave het volgende:
[..]SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: WidMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Ze verwachten toch het vaccin in 2021. Hoe eerder 2021 des te beterquote:
Winterslaap, jonge.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze verwachten toch het vaccin in 2021. Hoe eerder 2021 des te beter
Volgens mij is dat toch meer voor andere berenquote:
Even een nickchange aanvragen. Brb.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens mij is dat toch meer voor andere beren
Kleine panda'squote:
Laat maar lekker draaienquote:
Is het al romannnnnnnnnnnntisch?quote:
ze is nog een bitch aan het zijnquote:
Veel plezier dan nogquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
ze is nog een bitch aan het zijn![]()
guilty pleasure dit
Wij zullen altijd van je houden.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
guilty pleasure dit
Toch niet te geloven dat Dolly dit en een ander nummer (Jolene ?) op dezelfde daq heeft geschreven,quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
guilty pleasure dit
Ik vind Here you come again prachtigquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Toch niet te geloven dat Dolly dit en een ander nummer (Jolene ?) op dezelfde daq heeft geschreven,
Maar "we are" van Dolly is een van mijn guillty pleasure.
Niets om je voor te schamen. Lady van Kenny Roger en Islands in the stream van hun samen. Heerlijke muziek.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind Here you come again prachtig
Want oliebollen kunnen alleen met oud en nieuw gegeten worden...quote:
Jaquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want oliebollen kunnen alleen met oud en nieuw gegeten worden...
Ik zit nog steeds te wachten op iets waar we het totaal oneens zijn wat muziek betreft. Zit er denk ik toch niet in.quote:
Cheersquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op iets waar we het totaal oneens zijn wat muziek betreft. Zit er denk ik toch niet in.
Had je deze al gezien ?
Ik vind dit een geweldig nummerquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op iets waar we het totaal oneens zijn wat muziek betreft. Zit er denk ik toch niet in.
Had je deze al gezien ?
Ohhh me like!!!!quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Had je deze al gezien ?
Misschien vind je dit ook wel leuk:quote:Op zondag 27 september 2020 00:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohhh me like!!!!
Ik denk dat ik er eentje heb. Beetje obsessie met dit nummer gehad paar jaar geleden. Probeer deze eens:
Nog maar een poging doen. Kan je niet gewoon @H_T zijn suggestie fantastisch vinden ? Daar krijg ik dus echt uitslag van.quote:Op zondag 27 september 2020 00:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohhh me like!!!!
Ik denk dat ik er eentje heb. Beetje obsessie met dit nummer gehad paar jaar geleden. Probeer deze eens:
Ik had niet verwacht dat je dit oké zou vinden. Ha dat is leuk.quote:Op zondag 27 september 2020 00:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nog maar een poging doen. Kan je niet gewoon @:H_T zijn suggestie fantastisch vinden ? Daar krijg ik dus echt uitslag van.
Ik wacht nog even op je reactie op de suggestie van @ESF1Gamer Ik heb daar wel een mening over.quote:Op zondag 27 september 2020 00:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat je dit oké zou vinden. Ha dat is leuk.
Euh,,,nee, AliB en YesR kan ik niet aanhoren. Sorry H_T.
Met één uitzondering. Hij deed zo'n programma AliB op Volle Toeren. Daar zaten wel wat mooie dingen in. Een aflevering met Hennie Vrienten en eentje met Stef Bos bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 27 september 2020 00:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien vind je dit ook wel leuk:
Leuk om op te dansen maar het pakt me verder niet.quote:Op zondag 27 september 2020 00:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op je reactie op de suggestie van @:ESF1Gamer Ik heb daar wel een mening over.
Ben je toch al 1 stap verder. Ik vind dit helemaal niets.quote:Op zondag 27 september 2020 00:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Leuk om op te dansen maar het pakt me verder niet.
nog steeds niet in die 10%quote:Op zondag 27 september 2020 00:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ben je toch al 1 stap verder. Ik vind dit helemaal niets.
Pfff...quote:Op zondag 27 september 2020 00:53 schreef Prisha het volgende:
Ondertussen is die boot nog steeds niet ontploft
Ik wordt steeds afgeleidquote:
Dus gewoon alleen 'dag' eigenlijk?quote:Op zondag 27 september 2020 08:32 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen op deze zondag zonder zon.
Zo’n dag is het ja.quote:Op zondag 27 september 2020 08:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus gewoon alleen 'dag' eigenlijk?
Straks het WK Wielrennen natuurlijk.quote:Op zondag 27 september 2020 08:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei, da's niet zo mooi. Maar een binnendag is ook leuk soms.
Ach ja zo is dat. Zal vast wel leuk worden. Zolang het een leuke renner is die wint ben ik wel tevreden.quote:Op zondag 27 september 2020 08:37 schreef Fred_B het volgende:
Jammer dat Nederland een ploeg van niets heeft. Maar ik juich ook gewoon voor Wout.
Ja! Vind het heerlijk dat de nachten weer koel zijn.quote:
Ja hetzelfde hier, dank dank!quote:Op zondag 27 september 2020 08:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja! Vind het heerlijk dat de nachten weer koel zijn.
En u?
Goed zo, doe lekker rustig aan!quote:Op zondag 27 september 2020 08:55 schreef Arizona het volgende:
Ik lig nog lekker lui in bed trouwens. Heb vanmiddag een verjaardag (kleinschalig) en verder hoef ik niets vandaag
Geldt ook voor mij. Dus vanochtend ben ik wel een taart aan het bakken.quote:Op zondag 27 september 2020 08:55 schreef Arizona het volgende:
Ik lig nog lekker lui in bed trouwens. Heb vanmiddag een verjaardag (kleinschalig) en verder hoef ik niets vandaag
Ik had het gisteravond koudquote:
Oh jij viert je eigen verjaardag natuurlijk! Veel plezier. Wat voor taart bak je?quote:Op zondag 27 september 2020 09:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geldt ook voor mij. Dus vanochtend ben ik wel een taart aan het bakken.
Ik niet, maar ik heb dan ook alweer mijn oversized mickey mouse pyjama bestaande uit een sweater en legging aanquote:
Appelnotentaart uit de BakBijbel van Rutger van Heel Holland Baktquote:Op zondag 27 september 2020 09:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh jij viert je eigen verjaardag natuurlijk! Veel plezier. Wat voor taart bak je?
Ik ga misschien ook nog taart bakken vandaag, zo’n tarte tatin. Als ik zin heb.
Ik moet eerst nog zin krijgen om te douchen
[..]
Ik niet, maar ik heb dan ook alweer mijn oversized mickey mouse pyjama bestaande uit een sweater en legging aan![]()
Dat klinkt erg lekkerquote:Op zondag 27 september 2020 09:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Appelnotentaart uit de BakBijbel van Rutger van Heel Holland Bakt
Het is een appeltaart, maar ipv raster erboven dan leg je noten er bovenopquote:
Mooie kleur wolquote:Op zondag 27 september 2020 09:36 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen!
Zo even met Senna naar het bos en daarna relaxen. Ik heb een vuurrode trui op de pennen staan dus vanmiddag breien en de serie Landgirls op Netflix afkijken! Heerlijke simpele serie zodat ik tv kan kijken en gelijktijdig kan breien.
Iedereen een fijne zondag!
[ afbeelding ]
Als dit nu ook nog alpacawol is, is het cirkeltje weer rondquote:Op zondag 27 september 2020 09:36 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen!
Zo even met Senna naar het bos en daarna relaxen. Ik heb een vuurrode trui op de pennen staan dus vanmiddag breien en de serie Landgirls op Netflix afkijken! Heerlijke simpele serie zodat ik tv kan kijken en gelijktijdig kan breien.
Iedereen een fijne zondag!
[ afbeelding ]
Nee dit is katoen, de vorige trui was van Apalca die is wel heel erg warm, dus nu maar gewoon katoen!quote:Op zondag 27 september 2020 09:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als dit nu ook nog alpacawol is, is het cirkeltje weer rond
Ik wil wel weer breien, maar ja kitten en wol gaan niet zo goed samenquote:Op zondag 27 september 2020 09:44 schreef summer52 het volgende:
[..]
Nee dit is katoen, de vorige trui was van Apalca die is wel heel erg warm, dus nu maar gewoon katoen!
Maar misschien de volgende?
Niet te fel? Ik moet alles online bestellen en dan is de kleur toch vaak anders dan op de site te zien is!quote:
Dat gaat juist heel goed samen, Silke zal veel lol hebbenquote:Op zondag 27 september 2020 09:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil wel weer breien, maar ja kitten en wol gaan niet zo goed samen
Is niet zo goed voor de wolquote:Op zondag 27 september 2020 09:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat gaat juist heel goed samen, Silke zal veel lol hebben
Nee dat is een ramp! Of...ook wel heel erg grappig en liefquote:Op zondag 27 september 2020 09:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil wel weer breien, maar ja kitten en wol gaan niet zo goed samen
quote:
quote:
Er stond daar een lamp vandaar die overbelichtingquote:Op zondag 27 september 2020 09:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Beetje overbelicht, leuke broek. Stop de tijd.
Oh ja, dat heb je met licht somsquote:Op zondag 27 september 2020 09:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er stond daar een lamp vandaar die overbelichting
Nu ook weer en dan wil ik straks beginnen met bakkenquote:Op zondag 27 september 2020 09:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb je met licht soms
Ze lijkt het wel lekker te vinden om daar te liggen.
Oei da's niet zo mooi. Op corona neem ik aan?quote:Op zondag 27 september 2020 10:28 schreef Momo het volgende:
Oh, Lutsenko, Arndt en Berhane positief getest voor WK wielrennen
Ja, al zou je bij de Luts nog ergens anders aan denken met die Ferrari geruchtenquote:Op zondag 27 september 2020 10:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei da's niet zo mooi. Op corona neem ik aan?
quote:Op zondag 27 september 2020 09:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals beloofd foto van gisteravond tijdens het kijken van Wie is de Mol
Nu pas?quote:
duurde best lang jaquote:
weinig van over inderdaadquote:
Tel je ze ook? Bijvoorbeeld per merk? Dat je dan bijvoorbeeld aan het einde van de dag 478 Gazelles hebt gezien en 340 Stella's?quote:
Eerder op kleur, iets makkelijker om snel te zien.quote:Op zondag 27 september 2020 11:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Tel je ze ook? Bijvoorbeeld per merk? Dat je dan bijvoorbeeld aan het einde van de dag 478 Gazelles hebt gezien en 340 Stella's?
Eigenlijk zou je ook framenummers moeten opschrijven, zodat je weet dat je niet twee keer dezelfde teltquote:Op zondag 27 september 2020 11:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Tel je ze ook? Bijvoorbeeld per merk? Dat je dan bijvoorbeeld aan het einde van de dag 478 Gazelles hebt gezien en 340 Stella's?
Ah ja, goed punt!quote:Op zondag 27 september 2020 11:12 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Eerder op kleur, iets makkelijker om snel te zien.
Ja, is wel lastig dan dat je mensen steeds moet vragen om te stoppen maar ik neem aan dat men er wel begrip voor heeft.quote:Op zondag 27 september 2020 11:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je ook framenummers moeten opschrijven, zodat je weet dat je niet twee keer dezelfde telt
Denk het ook wel.quote:Op zondag 27 september 2020 11:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja, goed punt!
[..]
Ja, is wel lastig dan dat je mensen steeds moet vragen om te stoppen maar ik neem aan dat men er wel begrip voor heeft.
quote:
Alles voor de wetenschapquote:Op zondag 27 september 2020 11:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja, goed punt!
[..]
Ja, is wel lastig dan dat je mensen steeds moet vragen om te stoppen maar ik neem aan dat men er wel begrip voor heeft.
Hier werkt Ziggo wel gewoon. En via internet/ziggo site?quote:Op zondag 27 september 2020 11:45 schreef Greys het volgende:
Moggah!
Ik heb geen Ziggo. Normaal kijk ik F1 op de Duitse RTL maar die begint pas met uitzenden als de race al een uur bezig is volgens mn digitale gids.
Iemand toevallig enig idee wat er aan de hand is?
Ja nee ik heb geen Ziggo als aanbieder bedoel ik.quote:Op zondag 27 september 2020 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier werkt Ziggo wel gewoon. En via internet/ziggo site?
Ik denk dat ze bedoelt dat ze bij KPN of zo zit.quote:Op zondag 27 september 2020 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier werkt Ziggo wel gewoon. En via internet/ziggo site?
Jaquote:Op zondag 27 september 2020 11:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat ze bij KPN of zo zit.
Begint inderdaad gewoon om 12 uur op de Duitserquote:Op zondag 27 september 2020 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee ik heb geen Ziggo als aanbieder bedoel ik.
Dus ik kijk altijd via Duitse rtl. Maar de digitale tv gids versprong net dus volgens mij was het nog niet bijgewerkt en komt het goed. Hup Max.
Je weet dat je volgend jaar niet meer via RTL Duitsland formule 1 kan kijken?quote:Op zondag 27 september 2020 11:45 schreef Greys het volgende:
Moggah!
Ik heb geen Ziggo. Normaal kijk ik F1 op de Duitse RTL maar die begint pas met uitzenden als de race al een uur bezig is volgens mn digitale gids.
Iemand toevallig enig idee wat er aan de hand is?
Oh, ik heb Ziggo ook niet als aanbieder, maar wel Ziggo zenders.quote:Op zondag 27 september 2020 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee ik heb geen Ziggo als aanbieder bedoel ik.
Dus ik kijk altijd via Duitse rtl. Maar de digitale tv gids versprong net dus volgens mij was het nog niet bijgewerkt en komt het goed. Hup Max.
Vrij stabiel op plek 5.quote:Op zondag 27 september 2020 12:17 schreef Cyan9 het volgende:
Spannend dit.
1 1800 Aoibhin
2 1057 Meke
3 1030 Strani
4 1019 Cyan9
5 849 Luctor.et.Emergo
6 798 Koen66
7 730 ESF1Gamer
8 726 H_T
9 711 Arizona
10 651 Fred_B
11 637 TheFreshPrince
12 578 Redefine
13 546 Dave
14 527 Momo
15 492 molloot200
16 486 Em31
17 402 GeorgeM
18 374 koffieleuk
19 373 Prisha
20 286 ijs_beer
De Spanjaard heeft me de top 3 uitgeschopt met z'n ochtendoffensief.quote:
Het is voor plek 2 nog wel spannend.quote:Op zondag 27 september 2020 12:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De Spanjaard heeft me de top 3 uitgeschopt met z'n ochtendoffensief.
Bezig met een inhaalslagquote:Op zondag 27 september 2020 12:17 schreef Cyan9 het volgende:
Spannend dit.
1 1800 Aoibhin
2 1057 Meke
3 1030 Strani
4 1019 Cyan9
5 849 Luctor.et.Emergo
6 798 Koen66
7 730 ESF1Gamer
8 726 H_T
9 711 Arizona
10 651 Fred_B
11 637 TheFreshPrince
12 578 Redefine
13 546 Dave
14 527 Momo
15 492 molloot200
16 486 Em31
17 402 GeorgeM
18 374 koffieleuk
19 373 Prisha
20 286 ijs_beer
Jeumig. 17equote:Op zondag 27 september 2020 12:17 schreef Cyan9 het volgende:
Spannend dit.
1 1800 Aoibhin
2 1057 Meke
3 1030 Strani
4 1019 Cyan9
5 849 Luctor.et.Emergo
6 798 Koen66
7 730 ESF1Gamer
8 726 H_T
9 711 Arizona
10 651 Fred_B
11 637 TheFreshPrince
12 578 Redefine
13 546 Dave
14 527 Momo
15 492 molloot200
16 486 Em31
17 402 GeorgeM
18 374 koffieleuk
19 373 Prisha
20 286 ijs_beer
Ja ik kan er ook niks aan doen dat iedereen opeens is gestopt met postenquote:Op zondag 27 september 2020 12:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
I have a lifequote:Op zondag 27 september 2020 12:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik kan er ook niks aan doen dat iedereen opeens is gestopt met postenDan te bedenken dat ik véél minder heb gepost dan in augustus toen ik 5e werd.
Daar staat tegenover dat er geen Spaans late avond/nachtoffensief meer isquote:Op zondag 27 september 2020 12:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
#jehebteenlevenquote:Op zondag 27 september 2020 12:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik kan er ook niks aan doen dat iedereen opeens is gestopt met postenDan te bedenken dat ik véél minder heb gepost dan in augustus toen ik 5e werd.
Let’s goquote:
Dat is wel beter dan een gridpenaltyquote:Op zondag 27 september 2020 12:51 schreef GeorgeM het volgende:
Heeft een proefstart gemaakt op een plek waar dat niet mag. Misschien 5 of 10 sec straf
Het aantal posts is niet het belangrijkste, en dat zeg ik heus niet omdat ik 8e staquote:Op zondag 27 september 2020 12:17 schreef Cyan9 het volgende:
Spannend dit.
1 1800 Aoibhin
2 1057 Meke
3 1030 Strani
4 1019 Cyan9
5 849 Luctor.et.Emergo
6 798 Koen66
7 730 ESF1Gamer
8 726 H_T
9 711 Arizona
10 651 Fred_B
11 637 TheFreshPrince
12 578 Redefine
13 546 Dave
14 527 Momo
15 492 molloot200
16 486 Em31
17 402 GeorgeM
18 374 koffieleuk
19 373 Prisha
20 286 ijs_beer
Ik heb je ingehaaldquote:Op zondag 27 september 2020 13:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Het aantal posts is niet het belangrijkste, en dat zeg ik heus niet omdat ik 8e sta
VIVA? Wa’s da?quote:Op zondag 27 september 2020 13:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zit gewoon op het VIVA-forum te posten hè?
Chagrijnige huisvrouwen forumquote:Op zondag 27 september 2020 13:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zondag 27 september 2020 13:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zit gewoon op het VIVA-forum te posten hè?
Als kwantiteit telt, kan je beter MEN volspammen.quote:Op zondag 27 september 2020 13:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Het aantal posts is niet het belangrijkste, en dat zeg ik heus niet omdat ik 8e sta
Deden ze dat bij de F1 maar eens hè...quote:Op zondag 27 september 2020 13:29 schreef Momo het volgende:
Toch weer druk bij WK wielrennen en mensen in kippenpakken die meerennen
Is er een ravijn waar je ze in kan duwen?quote:Op zondag 27 september 2020 13:29 schreef Momo het volgende:
Toch weer druk bij WK wielrennen en mensen in kippenpakken die meerennen
Kan-ie makkelijk hebbenquote:
Jammer dattie er niet 3 of 4 gedaan heeftquote:
Kimi was 2 weken terug meer gefrustreerdquote:
quote:Op zondag 27 september 2020 13:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hamilton kent het reglementen boek niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |