SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Mag toch hopen dat je de eerste 150 km overslaatquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:18 schreef Momo het volgende:
Morgen uitzending WK wielrennen van 09:15 tot 17:15
[ afbeelding ]
Ik schakel rond een uur of 16 wel in jaquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:18 schreef Momo het volgende:
Morgen uitzending WK wielrennen van 09:15 tot 17:15
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat je de eerste 150 km overslaat
Pfff ja hoorquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik schakel rond een uur of 16 wel in ja
Wat is dat toch met wielerkijkers die bij voorkeur 80% overslaan?quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat je de eerste 150 km overslaat
Tja, bij wielrennen is de kans op crashes in de eerste bocht toch een stuk minder groot.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat is dat toch met wielerkijkers die bij voorkeur 80% overslaan?
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:23 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft WIDM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Met die eigen verantwoordelijkheid komen we er wel.quote:’Meer dan honderd mensen binnen’
Haags all-inclusive restaurant ontruimd wegens topdrukte
Bij het WK zijn de eerste 200 km onvoorstelbaar saai, dus zelfs als wielerliefhebber niet de moeite waard.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat is dat toch met wielerkijkers die bij voorkeur 80% overslaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:31 schreef Dave het volgende:
[..]SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Foei jongens dit mag niet. We willen jullie nu toch echt verzoeken om dit niet meer te doen.Blijf afstand houden rinse en repeat op de persconferenties.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Met die eigen verantwoordelijkheid komen we er wel.
Dit is geen leuke gedachte.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu nog wachten op een capibara met een regenboogtrui.
SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Ze is een beetje aanwezig, maar wel een paar goede gappen.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Waar ze dan zelf het hardst om lacht.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ze is een beetje aanwezig, maar wel een paar goede gappen.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Waar ze dan zelf het hardst om lacht.
Ja, ze viel me mee. Ik heb niet heel veel om haar gelachen (dat ze een ordinair wijf was vond ik wel leuk) maar ook niet echt aan geërgerdquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Waar ze dan zelf het hardst om lacht.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:35 schreef Em31 het volgende:
WIDMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C’est Davie :o)
Ze hebben tekstschrijvers hè bij DWHN.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Alleen voor Harm Edens toch?quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze hebben tekstschrijvers hè bij DWHN.
Ik denk dat ze deze week dubbele shifts hebben gedraaid om ook wat voor Soundos op papier te krijgen.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Zou kunnen, heb nog steeds geen idee, maar ik zie de link niet met wat ik zei eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:31 schreef Dave het volgende:
[..]SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: WidMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Ze verwachten toch het vaccin in 2021. Hoe eerder 2021 des te beterquote:
Winterslaap, jonge.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze verwachten toch het vaccin in 2021. Hoe eerder 2021 des te beter
Volgens mij is dat toch meer voor andere berenquote:
Even een nickchange aanvragen. Brb.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens mij is dat toch meer voor andere beren
Kleine panda'squote:
Laat maar lekker draaienquote:
Is het al romannnnnnnnnnnntisch?quote:
ze is nog een bitch aan het zijnquote:
Veel plezier dan nogquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
ze is nog een bitch aan het zijn![]()
guilty pleasure dit
Wij zullen altijd van je houden.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
guilty pleasure dit
Toch niet te geloven dat Dolly dit en een ander nummer (Jolene ?) op dezelfde daq heeft geschreven,quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
guilty pleasure dit
Ik vind Here you come again prachtigquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Toch niet te geloven dat Dolly dit en een ander nummer (Jolene ?) op dezelfde daq heeft geschreven,
Maar "we are" van Dolly is een van mijn guillty pleasure.
Niets om je voor te schamen. Lady van Kenny Roger en Islands in the stream van hun samen. Heerlijke muziek.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind Here you come again prachtig
Want oliebollen kunnen alleen met oud en nieuw gegeten worden...quote:
Jaquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want oliebollen kunnen alleen met oud en nieuw gegeten worden...
Ik zit nog steeds te wachten op iets waar we het totaal oneens zijn wat muziek betreft. Zit er denk ik toch niet in.quote:
Cheersquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op iets waar we het totaal oneens zijn wat muziek betreft. Zit er denk ik toch niet in.
Had je deze al gezien ?
Ik vind dit een geweldig nummerquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op iets waar we het totaal oneens zijn wat muziek betreft. Zit er denk ik toch niet in.
Had je deze al gezien ?
Ohhh me like!!!!quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Had je deze al gezien ?
Misschien vind je dit ook wel leuk:quote:Op zondag 27 september 2020 00:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohhh me like!!!!
Ik denk dat ik er eentje heb. Beetje obsessie met dit nummer gehad paar jaar geleden. Probeer deze eens:
Nog maar een poging doen. Kan je niet gewoon @H_T zijn suggestie fantastisch vinden ? Daar krijg ik dus echt uitslag van.quote:Op zondag 27 september 2020 00:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohhh me like!!!!
Ik denk dat ik er eentje heb. Beetje obsessie met dit nummer gehad paar jaar geleden. Probeer deze eens:
Ik had niet verwacht dat je dit oké zou vinden. Ha dat is leuk.quote:Op zondag 27 september 2020 00:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nog maar een poging doen. Kan je niet gewoon @:H_T zijn suggestie fantastisch vinden ? Daar krijg ik dus echt uitslag van.
Ik wacht nog even op je reactie op de suggestie van @ESF1Gamer Ik heb daar wel een mening over.quote:Op zondag 27 september 2020 00:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat je dit oké zou vinden. Ha dat is leuk.
Euh,,,nee, AliB en YesR kan ik niet aanhoren. Sorry H_T.
Met één uitzondering. Hij deed zo'n programma AliB op Volle Toeren. Daar zaten wel wat mooie dingen in. Een aflevering met Hennie Vrienten en eentje met Stef Bos bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 27 september 2020 00:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien vind je dit ook wel leuk:
Leuk om op te dansen maar het pakt me verder niet.quote:Op zondag 27 september 2020 00:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op je reactie op de suggestie van @:ESF1Gamer Ik heb daar wel een mening over.
Ben je toch al 1 stap verder. Ik vind dit helemaal niets.quote:Op zondag 27 september 2020 00:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Leuk om op te dansen maar het pakt me verder niet.
nog steeds niet in die 10%quote:Op zondag 27 september 2020 00:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ben je toch al 1 stap verder. Ik vind dit helemaal niets.
Pfff...quote:Op zondag 27 september 2020 00:53 schreef Prisha het volgende:
Ondertussen is die boot nog steeds niet ontploft
Ik wordt steeds afgeleidquote:
Dus gewoon alleen 'dag' eigenlijk?quote:Op zondag 27 september 2020 08:32 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen op deze zondag zonder zon.
Zo’n dag is het ja.quote:Op zondag 27 september 2020 08:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus gewoon alleen 'dag' eigenlijk?
Straks het WK Wielrennen natuurlijk.quote:Op zondag 27 september 2020 08:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei, da's niet zo mooi. Maar een binnendag is ook leuk soms.
Ach ja zo is dat. Zal vast wel leuk worden. Zolang het een leuke renner is die wint ben ik wel tevreden.quote:Op zondag 27 september 2020 08:37 schreef Fred_B het volgende:
Jammer dat Nederland een ploeg van niets heeft. Maar ik juich ook gewoon voor Wout.
Ja! Vind het heerlijk dat de nachten weer koel zijn.quote:
Ja hetzelfde hier, dank dank!quote:Op zondag 27 september 2020 08:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja! Vind het heerlijk dat de nachten weer koel zijn.
En u?
Goed zo, doe lekker rustig aan!quote:Op zondag 27 september 2020 08:55 schreef Arizona het volgende:
Ik lig nog lekker lui in bed trouwens. Heb vanmiddag een verjaardag (kleinschalig) en verder hoef ik niets vandaag
Geldt ook voor mij. Dus vanochtend ben ik wel een taart aan het bakken.quote:Op zondag 27 september 2020 08:55 schreef Arizona het volgende:
Ik lig nog lekker lui in bed trouwens. Heb vanmiddag een verjaardag (kleinschalig) en verder hoef ik niets vandaag
Ik had het gisteravond koudquote:
Oh jij viert je eigen verjaardag natuurlijk! Veel plezier. Wat voor taart bak je?quote:Op zondag 27 september 2020 09:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geldt ook voor mij. Dus vanochtend ben ik wel een taart aan het bakken.
Ik niet, maar ik heb dan ook alweer mijn oversized mickey mouse pyjama bestaande uit een sweater en legging aanquote:
Appelnotentaart uit de BakBijbel van Rutger van Heel Holland Baktquote:Op zondag 27 september 2020 09:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh jij viert je eigen verjaardag natuurlijk! Veel plezier. Wat voor taart bak je?
Ik ga misschien ook nog taart bakken vandaag, zo’n tarte tatin. Als ik zin heb.
Ik moet eerst nog zin krijgen om te douchen
[..]
Ik niet, maar ik heb dan ook alweer mijn oversized mickey mouse pyjama bestaande uit een sweater en legging aan![]()
Dat klinkt erg lekkerquote:Op zondag 27 september 2020 09:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Appelnotentaart uit de BakBijbel van Rutger van Heel Holland Bakt
Het is een appeltaart, maar ipv raster erboven dan leg je noten er bovenopquote:
Mooie kleur wolquote:Op zondag 27 september 2020 09:36 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen!
Zo even met Senna naar het bos en daarna relaxen. Ik heb een vuurrode trui op de pennen staan dus vanmiddag breien en de serie Landgirls op Netflix afkijken! Heerlijke simpele serie zodat ik tv kan kijken en gelijktijdig kan breien.
Iedereen een fijne zondag!
[ afbeelding ]
Als dit nu ook nog alpacawol is, is het cirkeltje weer rondquote:Op zondag 27 september 2020 09:36 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen!
Zo even met Senna naar het bos en daarna relaxen. Ik heb een vuurrode trui op de pennen staan dus vanmiddag breien en de serie Landgirls op Netflix afkijken! Heerlijke simpele serie zodat ik tv kan kijken en gelijktijdig kan breien.
Iedereen een fijne zondag!
[ afbeelding ]
Nee dit is katoen, de vorige trui was van Apalca die is wel heel erg warm, dus nu maar gewoon katoen!quote:Op zondag 27 september 2020 09:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als dit nu ook nog alpacawol is, is het cirkeltje weer rond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |