Niets om je voor te schamen. Lady van Kenny Roger en Islands in the stream van hun samen. Heerlijke muziek.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind Here you come again prachtig
Want oliebollen kunnen alleen met oud en nieuw gegeten worden...quote:
Jaquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want oliebollen kunnen alleen met oud en nieuw gegeten worden...
Ik zit nog steeds te wachten op iets waar we het totaal oneens zijn wat muziek betreft. Zit er denk ik toch niet in.quote:
Cheersquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op iets waar we het totaal oneens zijn wat muziek betreft. Zit er denk ik toch niet in.
Had je deze al gezien ?
Ik vind dit een geweldig nummerquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op iets waar we het totaal oneens zijn wat muziek betreft. Zit er denk ik toch niet in.
Had je deze al gezien ?
Ohhh me like!!!!quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Had je deze al gezien ?
Misschien vind je dit ook wel leuk:quote:Op zondag 27 september 2020 00:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohhh me like!!!!
Ik denk dat ik er eentje heb. Beetje obsessie met dit nummer gehad paar jaar geleden. Probeer deze eens:
Nog maar een poging doen. Kan je niet gewoon @H_T zijn suggestie fantastisch vinden ? Daar krijg ik dus echt uitslag van.quote:Op zondag 27 september 2020 00:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohhh me like!!!!
Ik denk dat ik er eentje heb. Beetje obsessie met dit nummer gehad paar jaar geleden. Probeer deze eens:
Ik had niet verwacht dat je dit oké zou vinden. Ha dat is leuk.quote:Op zondag 27 september 2020 00:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nog maar een poging doen. Kan je niet gewoon @:H_T zijn suggestie fantastisch vinden ? Daar krijg ik dus echt uitslag van.
Ik wacht nog even op je reactie op de suggestie van @ESF1Gamer Ik heb daar wel een mening over.quote:Op zondag 27 september 2020 00:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat je dit oké zou vinden. Ha dat is leuk.
Euh,,,nee, AliB en YesR kan ik niet aanhoren. Sorry H_T.
Met één uitzondering. Hij deed zo'n programma AliB op Volle Toeren. Daar zaten wel wat mooie dingen in. Een aflevering met Hennie Vrienten en eentje met Stef Bos bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 27 september 2020 00:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien vind je dit ook wel leuk:
Leuk om op te dansen maar het pakt me verder niet.quote:Op zondag 27 september 2020 00:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op je reactie op de suggestie van @:ESF1Gamer Ik heb daar wel een mening over.
Ben je toch al 1 stap verder. Ik vind dit helemaal niets.quote:Op zondag 27 september 2020 00:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Leuk om op te dansen maar het pakt me verder niet.
nog steeds niet in die 10%quote:Op zondag 27 september 2020 00:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ben je toch al 1 stap verder. Ik vind dit helemaal niets.
Pfff...quote:Op zondag 27 september 2020 00:53 schreef Prisha het volgende:
Ondertussen is die boot nog steeds niet ontploft
Ik wordt steeds afgeleidquote:
Dus gewoon alleen 'dag' eigenlijk?quote:Op zondag 27 september 2020 08:32 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen op deze zondag zonder zon.
Zo’n dag is het ja.quote:Op zondag 27 september 2020 08:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus gewoon alleen 'dag' eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |