Ik denk dat ze deze week dubbele shifts hebben gedraaid om ook wat voor Soundos op papier te krijgen.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Zou kunnen, heb nog steeds geen idee, maar ik zie de link niet met wat ik zei eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:31 schreef Dave het volgende:
[..]SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: WidMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeļnteresseerd maar toch aanwezig.
Ze verwachten toch het vaccin in 2021. Hoe eerder 2021 des te beterquote:
Winterslaap, jonge.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze verwachten toch het vaccin in 2021. Hoe eerder 2021 des te beter
Volgens mij is dat toch meer voor andere berenquote:
Even een nickchange aanvragen. Brb.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens mij is dat toch meer voor andere beren
Kleine panda'squote:
Laat maar lekker draaienquote:
Is het al romannnnnnnnnnnntisch?quote:
ze is nog een bitch aan het zijnquote:
Veel plezier dan nogquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
ze is nog een bitch aan het zijn![]()
guilty pleasure dit
Wij zullen altijd van je houden.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
guilty pleasure dit
Toch niet te geloven dat Dolly dit en een ander nummer (Jolene ?) op dezelfde daq heeft geschreven,quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
guilty pleasure dit
Ik vind Here you come again prachtigquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Toch niet te geloven dat Dolly dit en een ander nummer (Jolene ?) op dezelfde daq heeft geschreven,
Maar "we are" van Dolly is een van mijn guillty pleasure.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |