Oh leuk, dit weekend laatste kans voor voetbalfans in het stadion, dus dat zal wel klaar zijn dan.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup. Nou heeft ie voetbalfans weet opgeroepen morgen in Rotterdam op de Coolsingel te gaan staan blèren geloof ik.
En aan z'n verzoek om een verzorgingshuis te gaan lastigvallen werd ook gehoor gegeven. Hou m'n hart vast.
Terwijl ze nu ook nog gaat trouwen met Afrojack!quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:45 schreef Cee het volgende:
Wat tof dat Elettra Lamborghini hier ook aan het WK meedoet, die meid kan alles.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh leuk, dit weekend laatste kans voor voetbalfans in het stadion, dus dat zal wel klaar zijn dan.
quote:Voetbalbranche verbaasd na overweging kabinet om fans te weren uit stadions
Krijgen we straks VBL on Tourquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh leuk, dit weekend laatste kans voor voetbalfans in het stadion, dus dat zal wel klaar zijn dan.
VBL at Home denk ik.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Krijgen we straks VBL on Tour
Nouja ik zou het ook liever gewoon per club zien eigenlijk. Dat ze bij Feyenoord en PSV niet normaal kunnen doen hoeft toch niet consequenties te hebben aan de andere kant van het land zou je zeggen.quote:
En die viroloog gisteren zei ook al dat je ze beter verspreid in een stadion kunt zetten dan met z'n allen op een plein.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nouja ik zou het ook liever gewoon per club zien eigenlijk. Dat ze bij Feyenoord en PSV niet normaal kunnen doen hoeft toch niet consequenties te hebben aan de andere kant van het land zou je zeggen.
Heb je ook gelijk in hoor, dat zou zelfs best een terechte straf zijn dan voor die clubs waar het niet meer mag.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nouja ik zou het ook liever gewoon per club zien eigenlijk. Dat ze bij Feyenoord en PSV niet normaal kunnen doen hoeft toch niet consequenties te hebben aan de andere kant van het land zou je zeggen.
EN NEE MENSEN DIT IS NIET ALEXANDER HAMILTON!!!11!!!!11quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Geen straf voor Hamilton![]()
Max pakt morgen de slipstream op Hamilton bij de start
Was te verwachten.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Geen straf voor Hamilton![]()
Max pakt morgen de slipstream op Hamilton bij de start
@Mekequote:Op zaterdag 26 september 2020 16:57 schreef Strani het volgende:
[..]
EN NEE MENSEN DIT IS NIET ALEXANDER HAMILTON!!!11!!!!11
Henk kan toch door de McDrive.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:58 schreef Dave het volgende:
[ facebook ]
Henk wil gewoon vret'n en niet ziean adres achterloaten, moar gebruk wel gewoon feesboek.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik leer net het woord onderpiemel.
Die wil ook eens keer zien. Staat hij op netflix?quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:08 schreef Guanabana het volgende:
Heb net ook de film Clueless (1995) voor het eerst gezien, erg leuk. De 90's
Nee heb via minder legale wegen verkregenquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die wil ook eens keer zien. Staat hij op netflix?
Stiekem op VHS opgenomen toen die een keer op SBS6 kwam?quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee heb via minder legale wegen verkregen
Heb ik laatst met de The Dark Tower gedaan toen ie op veronica voorbij kwamquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Stiekem op VHS opgenomen toen die een keer op SBS6 kwam?
Was dat illegaal?quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Stiekem op VHS opgenomen toen die een keer op SBS6 kwam?
Nee, dat is niet illegaal en ook nooit geweest.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:14 schreef Guanabana het volgende:
Was liedjes van de radio opnemen met een leeg cassettebandje dan ook niet legaal?
Klopt, ik zag hier net een corona's er vandoor gaan met een limoen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:50 schreef Dave het volgende:
Lees ik op Telegraaf ook nog dat Corona aan het muteren is.
Plen Cee is steeds nog werking?quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klopt, ik zag hier net een corona's er vandoor gaan met een limoen.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik leer net het woord onderpiemel.
Ja, zeker was dat wel legaal. Dat viel onder de thuiskopie.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:14 schreef Guanabana het volgende:
Was liedjes van de radio opnemen met een leeg cassettebandje dan ook niet legaal?
quote:Op grond van artikel 16b en 16c Auteurswet 1912 mag men enkele exemplaren van een werk maken voor eigen oefening, studie of gebruik. Dit heet een thuiskopie. Een dergelijke kopie mag niet aan derden ter beschikking worden gesteld. Het is niet vereist dat je het origineel zelf gekocht hebt om een thuiskopie van een werk te mogen maken.
Het downloaden uit illegale bron valt echter niet (meer) onder deze wetsartikelen. Hoewel onze wet altijd zo werd uitgelegd, heeft in april 2014 het Hof van Justitie bepaald dat een auteurswet geen downloaden uit illegale bron mag toestaan. Nederland heeft dus een downloadverbod.
Voor een thuiskopie op een drager, zoals een beschrijfbare CD of een harde schijf, van een muziekwerk is een vergoeding verschuldigd. Deze moet de fabrikant van de (lege) drager betalen.
Alle Dorienen en Willemen maar preventief opnemen ofzo, want er klopt iets niet in die bovenkamers.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens die Dorien Rose die eerder poste over asymmetrische besmettingWeet Willem alles, gaan er elke dag 300.000 mensen dood door de lockdown en heeft de WHO 900.000 miljoen aan Wit Rusland geboden om ook in lockdown te gaan. Want dat had Willem haar verteld. Gisteren een interview in de Trouw
![]()
Ook op usb-sticks, harde schijven, tablets en mobiele telefoonsquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, zeker was dat wel legaal. Dat viel onder de thuiskopie.
Sinds 2006 (?) betaalde je zelfs een thuiskopieheffing op lege media als CD's en DVD's.
Dank je.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Alle Dorienen en Willemen maar preventief opnemen ofzo, want er klopt iets niet in die bovenkamers.
Dat ookquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ook op usb-sticks, harde schijven, tablets en mobiele telefoons
Oh, die is wel mooi ja.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:30 schreef Greys het volgende:
Er is hier in het park zo'n mooie grillige boom en elke keer baal ik dat ik met m'n heel oude goedkope telefooncamera loop te kloten. Want dan wordt het 't steeds net niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liefiesquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:30 schreef Greys het volgende:
Er is hier in het park zo'n mooie grillige boom en elke keer baal ik dat ik met m'n heel oude goedkope telefooncamera loop te kloten. Want dan wordt het 't steeds net niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2e hands Nikon / Canon spiegelreflex (van max zo'n 10 jaar oud) met een 50mm 1.8 lens en je bent klaarquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:30 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet ik niet precies, maar dit leek me grappiger dan iets anders suggererenquote:
Ik ga dit toch echt eens overwegen. Al is een telefoon veel makkelijker even mee te nemen tijdens elk rondje hondje, maar tóch. Al zo vaak gedacht ARGHHHH HAD IK NU MAAR.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
2e hands Nikon / Canon spiegelreflex (van max zo'n 10 jaar oud) met een 50mm 1.8 lens en je bent klaar
Verder maken de 2 rakkers veel goed vanwege hun fotogenieke uiterlijk![]()
Camera om de nek, onder de jasquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga dit toch echt eens overwegen. Al is een telefoon veel makkelijker even mee te nemen tijdens elk rondje hondje, maar tóch. Al zo vaak gedacht ARGHHHH HAD IK NU MAAR.
Toch fijn dat haar decorstuk weer terecht isquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:48 schreef Cyan9 het volgende:
De gigantische ratten hadden we inderdaad nog niet.
[ twitter ]
En ook nog eens op tijd voor Halloween!quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Toch fijn dat haar decorstuk weer terecht is
Of kerst, afhankelijk van wat je wil serveren.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En ook nog eens op tijd voor Halloween!
quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:48 schreef Cyan9 het volgende:
De gigantische ratten hadden we inderdaad nog niet.
[ twitter ]
Ratatouille.quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Of kerst, afhankelijk van wat je wil serveren.
Daar is een film vanquote:
Dat volg ik echt nooit. Zal wel aan m'n afkeer aan kinders muzieksmaak liggen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:13 schreef Momo het volgende:
Wat een stilte hier. Zo om 19:25 finale junior Songfestival![]()
ESF / Junior Eurovisiesongfestival 2020
Ik ook niet echt, maar het is songfestival gerelateerd en ik snak er naar, duurt maar een uur dus je kunt meteen daarna WIDM kijken.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat volg ik echt nooit. Zal wel aan m'n afkeer aan kinders muzieksmaak liggen.
Precies dit. En daarna door naar 1986.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar het is songfestival gerelateerd en ik snak er naar, duurt maar een uur dus je kunt meteen daarna WIDM kijken.
Heeft ie gewonnen?quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:39 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag bij WK wielrennen, een alpaca met de regenboogtrui
Anna van der Breggen vergelijken met een alpacaquote:
Ach, ik ken een renner die de kannibaal werd genoemd, die ging daar ook niet minder van rijden.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Anna van der Breggen vergelijken met een alpaca
Nu nog wachten op een capibara met een regenboogtrui.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:39 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag bij WK wielrennen, een alpaca met de regenboogtrui
Ik heb wel ooit een foto van haar geschoten waar ze een schattig mutsje op had, misschien was die wel van alpaca wol?quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Anna van der Breggen vergelijken met een alpaca
Nee. Het is leuk maar niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:32 schreef Cee het volgende:
Heb het nummer niet gehoord, gaan we SCHROEIEN op het JESF?
Gevonden! Dit was bij de Healthy Ageing Tour in 2018.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit een foto van haar geschoten waar ze een schattig mutsje op had, misschien was die wel van alpaca wol?
Pics voor de EXIF data van FreshPrince.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Met Silke op schoot wie is de mol kijken
quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Pics voor de EXIF data van FreshPrince.
Komen later vanavondquote:Op zaterdag 26 september 2020 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Pics voor de EXIF data van FreshPrince.
Hm, was me nog niet opgevallenquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Fok! Is niet heel erg stabiel deze avond
Ik had een paar keer 503 http codequote:
Wordt wat met retro kijkenquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:32 schreef Prisha het volgende:
Hier blijft ie af en toe steken, beetje traag.
retro?quote:
ja ik zag het, tnx!quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zie @:momo post 1986 is klaargezet door @:sableheart
Toch liever ESF 1986 dan Soundosquote:
Voorlopig heb ik mijn keuze gemaaktquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toch liever ESF 1986 dan Soundos
Dit heb ik ook dagelijks.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga dit toch echt eens overwegen. Al is een telefoon veel makkelijker even mee te nemen tijdens elk rondje hondje, maar tóch. Al zo vaak gedacht ARGHHHH HAD IK NU MAAR.
Is ze vliegen aan het vangen ?quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
in de tussentijd is weer bezigheidstherapie voor Silke
Neequote:Op zaterdag 26 september 2020 22:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Is ze vliegen aan het vangen ?
[ afbeelding ]
Hoeveel rondes gaan ze wel niet rijden ? En Wout voor de winst natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:18 schreef Momo het volgende:
Morgen uitzending WK wielrennen van 09:15 tot 17:15
[ afbeelding ]
negen rondes (totaal 258,2 kilometer)quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:20 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hoeveel rondes gaan ze wel niet rijden ? En Wout voor de winst natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |