Oh leuk, dit weekend laatste kans voor voetbalfans in het stadion, dus dat zal wel klaar zijn dan.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup. Nou heeft ie voetbalfans weet opgeroepen morgen in Rotterdam op de Coolsingel te gaan staan blèren geloof ik.
En aan z'n verzoek om een verzorgingshuis te gaan lastigvallen werd ook gehoor gegeven. Hou m'n hart vast.
Terwijl ze nu ook nog gaat trouwen met Afrojack!quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:45 schreef Cee het volgende:
Wat tof dat Elettra Lamborghini hier ook aan het WK meedoet, die meid kan alles.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh leuk, dit weekend laatste kans voor voetbalfans in het stadion, dus dat zal wel klaar zijn dan.
quote:Voetbalbranche verbaasd na overweging kabinet om fans te weren uit stadions
Krijgen we straks VBL on Tourquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh leuk, dit weekend laatste kans voor voetbalfans in het stadion, dus dat zal wel klaar zijn dan.
VBL at Home denk ik.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Krijgen we straks VBL on Tour
Nouja ik zou het ook liever gewoon per club zien eigenlijk. Dat ze bij Feyenoord en PSV niet normaal kunnen doen hoeft toch niet consequenties te hebben aan de andere kant van het land zou je zeggen.quote:
En die viroloog gisteren zei ook al dat je ze beter verspreid in een stadion kunt zetten dan met z'n allen op een plein.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nouja ik zou het ook liever gewoon per club zien eigenlijk. Dat ze bij Feyenoord en PSV niet normaal kunnen doen hoeft toch niet consequenties te hebben aan de andere kant van het land zou je zeggen.
Heb je ook gelijk in hoor, dat zou zelfs best een terechte straf zijn dan voor die clubs waar het niet meer mag.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nouja ik zou het ook liever gewoon per club zien eigenlijk. Dat ze bij Feyenoord en PSV niet normaal kunnen doen hoeft toch niet consequenties te hebben aan de andere kant van het land zou je zeggen.
EN NEE MENSEN DIT IS NIET ALEXANDER HAMILTON!!!11!!!!11quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Geen straf voor Hamilton![]()
Max pakt morgen de slipstream op Hamilton bij de start
Was te verwachten.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Geen straf voor Hamilton![]()
Max pakt morgen de slipstream op Hamilton bij de start
@Mekequote:Op zaterdag 26 september 2020 16:57 schreef Strani het volgende:
[..]
EN NEE MENSEN DIT IS NIET ALEXANDER HAMILTON!!!11!!!!11
Henk kan toch door de McDrive.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:58 schreef Dave het volgende:
[ facebook ]
Henk wil gewoon vret'n en niet ziean adres achterloaten, moar gebruk wel gewoon feesboek.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik leer net het woord onderpiemel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |