Ik wil wel weer breien, maar ja kitten en wol gaan niet zo goed samenquote:Op zondag 27 september 2020 09:44 schreef summer52 het volgende:
[..]
Nee dit is katoen, de vorige trui was van Apalca die is wel heel erg warm, dus nu maar gewoon katoen!
Maar misschien de volgende?
Niet te fel? Ik moet alles online bestellen en dan is de kleur toch vaak anders dan op de site te zien is!quote:
Dat gaat juist heel goed samen, Silke zal veel lol hebbenquote:Op zondag 27 september 2020 09:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil wel weer breien, maar ja kitten en wol gaan niet zo goed samen
Is niet zo goed voor de wolquote:Op zondag 27 september 2020 09:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat gaat juist heel goed samen, Silke zal veel lol hebben
Nee dat is een ramp! Of...ook wel heel erg grappig en liefquote:Op zondag 27 september 2020 09:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil wel weer breien, maar ja kitten en wol gaan niet zo goed samen
quote:
quote:
Er stond daar een lamp vandaar die overbelichtingquote:Op zondag 27 september 2020 09:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Beetje overbelicht, leuke broek. Stop de tijd.
Oh ja, dat heb je met licht somsquote:Op zondag 27 september 2020 09:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er stond daar een lamp vandaar die overbelichting
Nu ook weer en dan wil ik straks beginnen met bakkenquote:Op zondag 27 september 2020 09:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb je met licht soms
Ze lijkt het wel lekker te vinden om daar te liggen.
Oei da's niet zo mooi. Op corona neem ik aan?quote:Op zondag 27 september 2020 10:28 schreef Momo het volgende:
Oh, Lutsenko, Arndt en Berhane positief getest voor WK wielrennen
Ja, al zou je bij de Luts nog ergens anders aan denken met die Ferrari geruchtenquote:Op zondag 27 september 2020 10:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei da's niet zo mooi. Op corona neem ik aan?
quote:Op zondag 27 september 2020 09:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals beloofd foto van gisteravond tijdens het kijken van Wie is de Mol
Nu pas?quote:
duurde best lang jaquote:
weinig van over inderdaadquote:
Tel je ze ook? Bijvoorbeeld per merk? Dat je dan bijvoorbeeld aan het einde van de dag 478 Gazelles hebt gezien en 340 Stella's?quote:
Eerder op kleur, iets makkelijker om snel te zien.quote:Op zondag 27 september 2020 11:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Tel je ze ook? Bijvoorbeeld per merk? Dat je dan bijvoorbeeld aan het einde van de dag 478 Gazelles hebt gezien en 340 Stella's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |