chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/![]()
Ja ach.. Regio A'dam schiet weer omhoog met Covid dus even aankijkenquote:Op donderdag 10 september 2020 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, kan je rondom da house relaxen.![]()
AuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja het gaat niet erg lekker he.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:19 schreef Rob het volgende:
[..]
Ja ach.. Regio A'dam schiet weer omhoog met Covid dus even aankijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik blijf wel weer een tijdje binnenquote:Op donderdag 10 september 2020 19:19 schreef Rob het volgende:
[..]
Ja ach.. Regio A'dam schiet weer omhoog met Covid dus even aankijken![]()
Mooi beestje.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In ieder geval in afzondering / op verre afstand.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik blijf wel weer een tijdje binnen![]()
ik doe mn bestquote:Op donderdag 10 september 2020 19:21 schreef Rob het volgende:
[..]
In ieder geval in afzondering / op verre afstand.![]()
Ja ik voelde wat. Toen las ik dat toen dacht ik. Ik heb altijd wat 😛 snap je datquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze moeten altijd jou hebbenquote:Op donderdag 10 september 2020 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik voelde wat. Toen las ik dat toen dacht ik. Ik heb altijd wat 😛 snap je dat
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Heb je het door 😲quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, maar je blijft wel een lieverd![]()
![]()
Zou met zoonlief uit eten gaan maar heb gezegd het liever even tegoed te houden. Hoe jammer ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Komt het doordat @DeBraad het spijt me voor je ging zingen op YouTube namens mij?quote:Op donderdag 10 september 2020 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, maar je blijft wel een lieverdWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dan maar een plat relatiequote:Op donderdag 10 september 2020 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, maar je blijft wel een lieverd![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Komt het doordat @:debraad het spijt me voor je ging zingen op YouTube namens mij?
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ja dat was een mooi momentquote:Op donderdag 10 september 2020 19:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Komt het doordat @:debraad het spijt me voor je ging zingen op YouTube namens mij?![]()
![]()
Ik zou graag willen maar wordt in mijn geval nog wat lastihgerquote:Op donderdag 10 september 2020 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou met zoonlief uitmeten gaan maar heb gezegd het liever even tegoed te houden. Hoe jammer ook![]()
never ending storyquote:Op donderdag 10 september 2020 19:26 schreef ToT het volgende:
Oh jee, is Paul weer eens chicks aan het hosselen?
De relaties vliegen je om de oren hierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan hij doen als vrijgezel 😛quote:Op donderdag 10 september 2020 19:26 schreef ToT het volgende:
Oh jee, is Paul weer eens chicks aan het hosselen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
Nee ik dacht dat het weer aan wasquote:Op donderdag 10 september 2020 19:26 schreef ToT het volgende:
Oh jee, is Paul weer eens chicks aan het hosselen?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Verkeerd gedacht Paul. Maar ze geeft wel dubbele signalen af 🙃Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schreeuwerd 😛Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul is alweer te laat of heeft hij hem weer laten aanbranden?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ohh stokertquote:Op donderdag 10 september 2020 19:28 schreef Dotteke het volgende:
Verkeerd gedacht Paul. Maar ze geeft wel dubbele signalen af 🙃![]()
![]()
Paul
![]()
😍😍😍😍quote:Op donderdag 10 september 2020 19:28 schreef Dotteke het volgende:
Verkeerd gedacht Paul. Maar ze geeft wel dubbele signalen af 🙃Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Euhh maak ff een lijstjequote:
Mag niet lachen
Ben achterbaks
Een skeet
En een stokert.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vooral als je er niet bij kan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of als je er wel bij kan maar het sociaal onwenselijk isquote:Op donderdag 10 september 2020 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vooral als je er niet bij kan.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Of als je er wel bij kan maar het sociaal onwenselijk is![]()
![]()
kusje d'r op?? is toch een algemeen aanvaarde vraagquote:Op donderdag 10 september 2020 19:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Of als je er wel bij kan maar het sociaal onwenselijk is![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Of als je er wel bij kan maar het sociaal onwenselijk is
Ja dat ook.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Of als je er wel bij kan maar het sociaal onwenselijk isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gover, we gaan toch 100 mensen uit Griekenland halen.
Nou!quote:Op donderdag 10 september 2020 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhh maak ff een lijstje
Mag niet lachen
Ben achterbaks
Een skeet
En een stokert.![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Gover, we gaan toch 100 mensen uit Griekenland halen.
![]()
Vertel. Der kan nog meer bij. Heb gelukkig een brede rug 🙃quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hoor, ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 10 september 2020 19:32 schreef Rob het volgende:
[..]
kusje d'r op?? is toch een algemeen aanvaarde vraag![]()
![]()
Nee, ik bedoel dat het wel meer dan genoeg is.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vertel. Der kan nog meer bij. Heb gelukkig een brede rug 🙃![]()
Die heb ik niet gehoord en gezien toenquote:Op donderdag 10 september 2020 19:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Komt het doordat @:debraad het spijt me voor je ging zingen op YouTube namens mij?![]()
![]()
Meen je nietquote:Op donderdag 10 september 2020 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Gover, we gaan toch 100 mensen uit Griekenland halen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
100 mensenhoezo is dit een discussie?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die heb ik niet gehoord en gezien toen![]()
🙂quote:Op donderdag 10 september 2020 19:37 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat het wel meer dan genoeg is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Engine 🖐🏻quote:Op donderdag 10 september 2020 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Meen je niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
100 mensenhoezo is dit een discussie?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben er niet tegen om hun hulp te geven maar doe het eens aan je mensen in eigen land.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Hallo Dot 🤗quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Alweer thuis of nog steeds in Terneuzen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Same!quote:Op donderdag 10 september 2020 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben er niet tegen om hun hulp te geven maar doe het eens aan je mensen in eigen land.En eventueel wat hulpgoederen die kant op sturen, maar hen aan hun haren hier naar toe sleuren?
![]()
![]()
Hulpgoederen? Tenten etc?quote:Op donderdag 10 september 2020 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Same!En eventueel wat hulpgoederen die kant op sturen, maar hen aan hun haren hier naar toe sleuren?
![]()
![]()
Fijne avond Rob 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze branden de hele zooi af en worden beloond met een woning in Nederland.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Sure!quote:
Als de Grieken voorkomen dat ze allemaal deze kant op komen, dan moeten wij ook wel een steentje bijdragen om het leven van die migranten wat dragelijk te maken tot er meer duidelijkheid voor hen is.![]()
Terneuzenquote:Op donderdag 10 september 2020 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alweer thuis of nog steeds in Terneuzen?
Denk dat ik volgend weekend een dagje naar huis ga.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
En daar ben ik dan dus echt fel op tegen!quote:Op donderdag 10 september 2020 19:43 schreef mazaru het volgende:
Ze branden de hele zooi af en worden beloond met een woning in Nederland.![]()
![]()
![]()
![]()
Omja je zou een maand blijven he. Nog steeds niet naar je zin?quote:Op donderdag 10 september 2020 19:43 schreef engine het volgende:
[..]
Terneuzen
Denk dat ik volgend weekend een dagje naar huis ga.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is ook gewoon van de zotte.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
En daar ben ik dan dus echt fel op tegen!![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey Mazje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik werkte eens in een jeugdherberg en in de winter waren we asiel opvang. Ik kan met overtuiging zeggen dat je 80% zo terug kan schoppen.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgende week weer strandweer 🏖quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgende week weer strandweer 🏖
Jammer hier geen strandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja lekker! Met die hele warme dagen ben ik niet geweest. Ik vond het veel te druk. Maar volgende week ga ik het toch proberen. De scholen zijn weer begonnen en vakantietijd is voorbijquote:Op donderdag 10 september 2020 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgende week weer strandweer 🏖
Een paar tramhaltes.quote:
Mjaquote:Op donderdag 10 september 2020 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omja je zou een maand blijven he. Nog steeds niet naar je zin?Hoor al de hele week niks dan gezeik.
Toe aan vakantie
Ruimte zat danquote:Op donderdag 10 september 2020 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
ja lekker! Met die hele warme dagen ben ik niet geweest. Ik vond het veel te druk. Maar volgende week ga ik het toch proberen. De scholen zijn weer begonnen en vakantietijd is voorbijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Prutje man. Hopelijk is je volgende opdracht beter.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:51 schreef engine het volgende:
[..]
MjaHoor al de hele week niks dan gezeik.
Toe aan vakantie
Heb je al vakantie gehad?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net ontdekt dat ik zeker weten niet tegen bloemkool kan. Had het eerder kunnen weten maar het kwartje valt nu.
Hoe ist?![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Prutje man. Hopelijk is je volgende opdracht beter.
Heb je al vakantie gehad?Wil ik mezelf blokken zit je er tussen
Jammer johquote:Op donderdag 10 september 2020 19:53 schreef mazaru het volgende:
[..]Wil ik mezelf blokken zit je er tussen
![]()
Gave UI.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:53 schreef Holy_Goat het volgende:
Net ontdekt dat ik zeker weten niet tegen bloemkool kan. Had het eerder kunnen weten maar het kwartje valt nu.
Hoe ist?
Nou wel iets meer dan datquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet echt. Heb hierna twee weken vakantie maar denk dat ik er een maand van ga makenquote:Op donderdag 10 september 2020 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Prutje man. Hopelijk is je volgende opdracht beter.
Heb je al vakantie gehad?![]()
Hoe is het daar?
O hoezo niet tegen bloemkool kunnen ?quote:Op donderdag 10 september 2020 19:53 schreef Holy_Goat het volgende:
Hoe ist?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:54 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Ja, helemaal zelf gemaakt. Echt.
Hmmpppflaaaaatssss. Vragen?quote:Op donderdag 10 september 2020 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hoezo niet tegen bloemkool kunnen ?![]()
Zeg nu maar gewoon dat je er op kickt om mij te blokken 😆quote:Op donderdag 10 september 2020 19:53 schreef mazaru het volgende:
[..]Wil ik mezelf blokken zit je er tussen
Hey Holyquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Krijg hier geen kick vanquote:Op donderdag 10 september 2020 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeg nu maar gewoon dat je er op kickt om mij te blokken 😆![]()
Meesterwerkje.quote:
Het erge is eigenlijk dat ik niet meer weet wie de niet bewegende versie gemaakt heeft . Ook iemand daar in dat topicquote:![]()
Als die mogelijkheid er is waarom niet.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Niet echt. Heb hierna twee weken vakantie maar denk dat ik er een maand van ga maken![]()
Hoe is het daar?
Hier alles goed.👍🏻Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hallooooooquote:
Euhhh nee geen vragen 😃quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb nog 10 weken ofzo dus dat is het probleem nietquote:Op donderdag 10 september 2020 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als die mogelijkheid er is waarom niet.
Hier alles goed.👍🏻![]()
En fijn
Hey Jippie 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vergeet gemakshalve nog wel even de au au au au die eraan vanafging. Maar dat is minder sprekendquote:![]()
O dan zeker doen Engine. Jammer dat je nergens naar toe kan.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Heb nog 10 weken ofzo dus dat is het probleem niet![]()
En fijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is ook wel lang geleden.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:57 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Het erge is eigenlijk dat ik niet meer weet wie de niet bewegende versie gemaakt heeft . Ook iemand daar in dat topicActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Au au kan je ook maar beter vergetenquote:Op donderdag 10 september 2020 19:58 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Ik vergeet gemakshalve nog wel even de au au au au die eraan vanafging. Maar dat is minder sprekendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeg nu maar gewoon dat je er op kickt om mij te blokken 😆Het enige waar ik mijn best voor doe is om uit dat bovenste rijtje te blijven
Paul
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die heb ik niet gehoord en gezien toen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Was jij dat ook?quote:Op donderdag 10 september 2020 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook wel lang geleden.![]()
Fascinerend plaatje. Ik bleef erin hangenquote:
Thuis is zo slecht nog nietquote:Op donderdag 10 september 2020 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan zeker doen Engine. Jammer dat je nergens naar toe kan.
Ik zit al een paar minuten naar het filmpje te kijken. Hoe loopt het af?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Fascinerend plaatje. Ik bleef erin hangen![]()
Geen top 20 of niet in het reloverzicht van Paul?quote:Op donderdag 10 september 2020 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]Het enige waar ik mijn best voor doe is om uit dat bovenste rijtje te blijven
![]()
Goed!quote:Op donderdag 10 september 2020 20:01 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Ik zit al een paar minuten naar het filmpje te kijken. Hoe loopt het af?![]()
quote:
2014 of 15 werden die gemaakt. Ik was het niet.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Waarom. Laat gewoon gebeuren. Leuk meeposten en zien waar je komt.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]Het enige waar ik mijn best voor doe is om uit dat bovenste rijtje te blijven
Blijf kijken! Ik geef geen spoilers wegquote:Op donderdag 10 september 2020 20:01 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Ik zit al een paar minuten naar het filmpje te kijken. Hoe loopt het af?
Dat is waar, maar er zijn er altijd die dat niet kunnen. Ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Nee helemaal niets. Waar zijn de mannen met ballen gebleven? Waar is de tijd dat de mannen van staal en de schepen van hout waren?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Geen top 20 of niet in het reloverzicht van Paul?
Corona-uitbraak in meerdere cafés Nijmegen, Bruls gooit Bascafé en TweeKeerbellen op slotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
Stuur Paul een DM.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee helemaal niets. Waar zijn de mannen met ballen gebleven? Waar is de tijd dat de mannen van staal en de schepen van hout waren?![]()
![]()
Oh nou lees ik het pas goed. Ik dacht dat je vroeg of er een reloverzicht wasquote:Op donderdag 10 september 2020 20:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Geen top 20 of niet in het reloverzicht van Paul?
Heeeeeel lang geledenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee helemaal niets. Waar zijn de mannen met ballen gebleven? Waar is de tijd dat de mannen van staal en de schepen van hout waren?![]()
![]()
![]()
Om 20.00 uur zei hij vanmiddagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat echt mis in die cafés, zo zonde!quote:Op donderdag 10 september 2020 20:05 schreef Dotteke het volgende:
Corona-uitbraak in meerdere cafés Nijmegen, Bruls gooit Bascafé en TweeKeerbellen op slot![]()
Ja zei mijn longarts ook al cafe.s en feestjes thuisquote:Op donderdag 10 september 2020 20:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gaat echt mis in die cafés, zo zonde!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben zelf niet zo heel enorm bezig met die 1,5 meter maatschappij omdat ik sowieso toch amper ergens kom, maar die Heineken reclame waarin ze zeggen dat je verantwoordelijk moet zijn om de café's open te houden is wel een goeie!quote:Op donderdag 10 september 2020 20:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gaat echt mis in die cafés, zo zonde!![]()
![]()
Ja, we sleepten toen nog vrouwen aan hun haar de grot in met een knuppel in de hand.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Er zijn er ook zoveelquote:
quote:![]()
Toch onder invloed van de 'gezelligheid' de regels vergeten?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zei mijn longarts ook al cafe.s en feestjes thuis![]()
Dutje gedaan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heerlijke tijden waren datquote:Op donderdag 10 september 2020 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, we sleepten toen nog vrouwen aan hun haar de grot in met een knuppel in de hand.![]()
![]()
Nee te kleine ruimtes slechte ventilatie en zich niet aan de regels houdenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Toch onder invloed van de 'gezelligheid' de regels vergeten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@DJMO bleef wel steeds netjes op 1,5 meter afstand. Het was juist Mini-ToT die als een blij hondje aan d'r kruis ging snuffelen voordat ze hem een keer een knuffel gaf!![]()
![]()
quote:
Dat is het betere werk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 20:13 schreef ToT het volgende:
@:DJMO bleef wel steeds netjes op 1,5 meter afstand. Het was juist Mini-ToT die als een blij hondje aan d'r kruis ging snuffelen voordat ze hem een keer een knuffel gaf!
Sourcy!!!!
Ik weet dat ze dat leuk vindt![]()
![]()
Niet zo raar Toch. Hij was moequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toch nog even 10.000 stappen gehaald vandaagquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Op 1,5 m afstand?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:13 schreef ToT het volgende:
@:DJMO bleef wel steeds netjes op 1,5 meter afstand. Het was juist Mini-ToT die als een blij hondje aan d'r kruis ging snuffelen voordat ze hem een keer een knuffel gaf!![]()
Zo dat zijn er heel wat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat zeg je dat weer platquote:Op donderdag 10 september 2020 20:13 schreef ToT het volgende:
@:DJMO bleef wel steeds netjes op 1,5 meter afstand. Het was juist Mini-ToT die als een blij hondje aan d'r kruis ging snuffelen voordat ze hem een keer een knuffel gaf!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wt hl R zn dt zquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik doelde op het alcoholgebruik eigenlijkquote:Op donderdag 10 september 2020 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee te kleine ruimtes slechte ventilatie en zich niet aan de regels houdenventilatie is toch te regelen? Zo koud is het nog niet
![]()
Ja, op dat moment kon ik hem niet echt meer negeren he? En het is echt een plaatje en een schat van een jochquote:Op donderdag 10 september 2020 20:13 schreef ToT het volgende:
@:DJMO bleef wel steeds netjes op 1,5 meter afstand. Het was juist Mini-ToT die als een blij hondje aan d'r kruis ging snuffelen voordat ze hem een keer een knuffel gaf!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 20:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, op dat moment kon ik hem niet echt meer negeren he? En het is echt een plaatje en een schat van een jochWhehehe!
En het is ook echt een knuffelkont hoor!![]()
![]()
Heb jij Mini-ToT LIVE gezienquote:Op donderdag 10 september 2020 20:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, op dat moment kon ik hem niet echt meer negeren he? En het is echt een plaatje en een schat van een joch![]()
![]()
Ja!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:quote:Jazeker!
Mevrouw ToT was op d'r werk, dus kon ik ongehinderd vrouwvolk uitnodigen hier!
![]()
![]()
quote:
We werden op straat wel aardig nagestaard door wat mensen die ik een beetje ken."Wat moet hij met die vrouw?" zeker!
![]()
![]()
Kan ook. Maar kroegen zijn ook vaak kleinquote:Op donderdag 10 september 2020 20:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik doelde op het alcoholgebruik eigenlijkventilatie is toch te regelen? Zo koud is het nog niet
Dt zn r cht hl vlquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dronken mensen gaan knuffelen en plakken en als het ff tegenzit braken. Allemaal tegen de coronaregels.... vooral dat braken. Dat is tegen alle regelsquote:Op donderdag 10 september 2020 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook. Maar kroegen zijn ook vaak klein
Ja dat krijg je in de kroeg.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dronken mensen gaan knuffelen en plakken en als het ff tegenzit braken. Allemaal tegen de coronaregels.... vooral dat braken. Dat is tegen alle regelsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is dat je een beetje uit de route woontquote:Op donderdag 10 september 2020 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha je bent gewoon welkom hoor, net als meer mensen hier.
Ja DJMO moest ook ff in een boemeltje zitten.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is dat je een beetje uit de route woont![]()
![]()
In wat voor durp woon je dan?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:21 schreef ToT het volgende:
We werden op straat wel aardig nagestaard door wat mensen die ik een beetje ken."Wat moet hij met die vrouw?" zeker!
![]()
![]()
Denk dat vrouwvolk volkomen veilig bij jou binnenstaptquote:Op donderdag 10 september 2020 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Jazeker!
![]()
![]()
Kleine correctie, volgens mij nodigde ik mezelf uit vanmorgenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Jazeker!
In welk deel van het land woont u dan?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is dat je een beetje uit de route woontWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Och jee, nou ga je de buurt doorquote:Op donderdag 10 september 2020 20:21 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
't is dat ik DJMO's kont al gezien heb, maar anders......quote:Op donderdag 10 september 2020 20:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Denk dat vrouwvolk volkomen veilig bij jou binnenstapt![]()
![]()
Details, details!quote:Op donderdag 10 september 2020 20:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kleine correctie, volgens mij nodigde ik mezelf uit vanmorgen![]()
![]()
Vlak bij pluskutquote:
Ik kom wel een keertje langs als ik wat meer tijd hebquote:Op donderdag 10 september 2020 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja DJMO moest ook ff in een boemeltje zitten.
Zuid Hollandquote:Op donderdag 10 september 2020 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In welk deel van het land woont u dan?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
De familie van Mini-ToTdinnetje wist al wel dat ik bezoek zou krijgen, dus die sussen de geruchten wel.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Och jee, nou ga je de buurt doorEen tijd geleden had ik in een veel kleiner dorp in Gelderland ook een FOK!ster op bezoek, eentje met een donkere huidskleur. En dat was het dorp waar er per capita de meeste Wildersstemmers woonden.
Ze zei dat ze behoorlijk nagekeken werd onderweg!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
't is dat ik DJMO's kont al gezien heb, maar anders......![]()
![]()
![]()
De op 1 na beste provincie van het landquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
man3quote:Op donderdag 10 september 2020 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
De familie van Mini-ToTdinnetje wist al wel dat ik bezoek zou krijgen, dus die sussen de geruchten wel.Een tijd geleden had ik in een veel kleiner dorp in Gelderland ook een FOK!ster op bezoek, eentje met een donkere huidskleur. En dat was het dorp waar er per capita de meeste Wildersstemmers woonden.
Om de terugreis maar niet te vergeten 😂quote:Op donderdag 10 september 2020 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja DJMO moest ook ff in een boemeltje zitten.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op donderdag 10 september 2020 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kom wel een keertje langs als ik wat meer tijd hebAight aight!
![]()
en daarna moest je verhuizen?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
De familie van Mini-ToTdinnetje wist al wel dat ik bezoek zou krijgen, dus die sussen de geruchten wel.Een tijd geleden had ik in een veel kleiner dorp in Gelderland ook een FOK!ster op bezoek, eentje met een donkere huidskleur. En dat was het dorp waar er per capita de meeste Wildersstemmers woonden.
![]()
![]()
Mooie kont hoorquote:Op donderdag 10 september 2020 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
't is dat ik DJMO's kont al gezien heb, maar anders......alleen jammer dat er stront uit komt
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 20:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Om de terugreis maar niet te vergeten 😂Had je trouwens bijna een nieuw schandpaalbericht aangemaakt, deze keer over de NS?
![]()
![]()
En er ook geen held in hoor.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]Topografie is serieus altijd mijn zwakste vak geweest op school!
😳😳😳😁quote:Op donderdag 10 september 2020 20:29 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Mooie kont hooralleen jammer dat er stront uit komt
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Tweede ja?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De op 1 na beste provincie van het land
Brabant ftw![]()
![]()
zuid hollandFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ferrous toch 😢quote:Op donderdag 10 september 2020 20:29 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Limburg de beste provincie van het westelijk halfrond isquote:
Nee dat had andere redenen.quote:Een ongelooflijke Tokkie-buurman die daar in de hele streek berucht staat..
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 20:29 schreef Ferrous het volgende:
[..]
!!!
![]()
Wel over gedacht, maar de persvoorlichting was zo behulpzaam dat ik het maar gelaten hebquote:Op donderdag 10 september 2020 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]Had je trouwens bijna een nieuw schandpaalbericht aangemaakt, deze keer over de NS?
Na zuid _ Holland jaquote:Op donderdag 10 september 2020 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Limburg de beste provincie van het westelijk halfrond isFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zei wijlen coach rinus Michels altijd over vrouwenkontjes. Dus niet eens van mezezelfquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2020 20:31:39 ]![]()
Ohquote:Op donderdag 10 september 2020 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Limburg de beste provincie van het westelijk halfrond isHet heeft zeker wel mooie stukjes
Maar geen brabo’s![]()
![]()
![]()
Wat erg!quote:Op donderdag 10 september 2020 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
Beter goed gejat...quote:Op donderdag 10 september 2020 20:31 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zei wijlen coach rinus Michels altijd over vrouwenkontjes. Dus niet eens van mezezelfFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Lees je bericht nog eens terugquote:Op donderdag 10 september 2020 20:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Na zuid _ Holland ja
Ah gezelligquote:Op donderdag 10 september 2020 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dat had andere redenen.Een ongelooflijke Tokkie-buurman die daar in de hele streek berucht staat..
![]()
![]()
Ja had het gelezen vanmiddag. Je kon er op wachten dat dit een keer zou gebeuren.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:32 schreef maily het volgende:
Iemand nog haargrapjes?
NWS / Tachtig klanten kapper met corona zijn weg, moeten wel in quarantaineWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, je kont haren staan in verbinding met je ogen... Trek er maar eens één uit en de tranen schieten in je ogenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:32 schreef maily het volgende:
Iemand nog haargrapjes?
NWS / Tachtig klanten kapper met corona zijn weg, moeten wel in quarantaine![]()
![]()
😳💋💋💋quote:Op donderdag 10 september 2020 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lees je bericht nog eens terugFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:En dat dorp heeft een soort AZC gekregen, althans een plek voor vluchtelingen die een verblijfsvergunning hebben gekregen maar nog geen woning hebben gekregen.
Nog meer "vrump volk" in het dorp dus.
Ik sprak een keer een oud dametje daar die een moslim op straat had zien lopen "compleet met zo'n lang gewaad en van die sandalen, en hij liep richting dat schooltje daar verderop en ik dacht: die heeft hier niks te zoeken, dus heb ik de politie gebeld!"
En het ergste van alles is dat de politie zelfs inderdaad kwam opdagen om te kijken waar die moslim was en wat hij daar kwam doen!![]()
![]()
Je bent lekker op dreef Ferrous hahahaquote:Op donderdag 10 september 2020 20:34 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja, je kont haren staan in verbinding met je ogen... Trek er maar eens één uit en de tranen schieten in je ogenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Komen ze daar serieus voor kijkenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]En dat dorp heeft een soort AZC gekregen, althans een plek voor vluchtelingen die een verblijfsvergunning hebben gekregen maar nog geen woning hebben gekregen.
Ik sprak een keer een oud dametje daar die een moslim op straat had zien lopen "compleet met zo'n lang gewaad en van die sandalen, en hij liep richting dat schooltje daar verderop en ik dacht: die heeft hier niks te zoeken, dus heb ik de politie gebeld!"
En het ergste van alles is dat de politie zelfs inderdaad kwam opdagen om te kijken waar die moslim was en wat hij daar kwam doen!![]()
Vond het al grof voor jouw doenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:31 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zei wijlen coach rinus Michels altijd over vrouwenkontjes. Dus niet eens van mezezelf![]()
![]()
Kale man laat zijn wenkbrouwen groeien.. Kan hij het achterover kammenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:32 schreef maily het volgende:
Iemand nog haargrapjes?
NWS / Tachtig klanten kapper met corona zijn weg, moeten wel in quarantaine![]()
![]()
Blijkbaar ja, daar stond ik dus ook echt verbaasd van te kijken!quote:Op donderdag 10 september 2020 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komen ze daar serieus voor kijken![]()
Dat was overigens voordat die AZC of whatever daar kwam.![]()
Kale man laat zijn wenkbrouwen groeien.. Kan hij het achterover kammenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:32 schreef maily het volgende:
Iemand nog haargrapjes?
NWS / Tachtig klanten kapper met corona zijn weg, moeten wel in quarantaine
Lolquote:Op donderdag 10 september 2020 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent lekker op dreef Ferrous hahaha![]()
![]()
Dat klinkt als een slechte mopquote:Op donderdag 10 september 2020 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]En dat dorp heeft een soort AZC gekregen, althans een plek voor vluchtelingen die een verblijfsvergunning hebben gekregen maar nog geen woning hebben gekregen.
![]()
Iemand nog haargrapjes?
NWS / Tachtig klanten kapper met corona zijn weg, moeten wel in quarantaine
Lolquote:Op donderdag 10 september 2020 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent lekker op dreef Ferrous hahaha
Oepsquote:Op donderdag 10 september 2020 20:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vond het al grof voor jouw doen![]()
SCHREEUW NIET ZO!quote:Op donderdag 10 september 2020 20:36 schreef mario390 het volgende:
AMADEUS AUSTRIAN MUSIC AWARDS
MODERIERT VON TOM NEUWIRTH alias CONCHITA![]()
![]()
Moppie💋quote:Op donderdag 10 september 2020 20:36 schreef mario390 het volgende:
MODERIERT VON TOM NEUWIRTH alias CONCHITAFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Die vrouw met d'r wurst?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:36 schreef mario390 het volgende:
MODERIERT VON TOM NEUWIRTH alias CONCHITA![]()
In het durpke waar ik geboren ben is ooit een gezin uit het Oostblok komen wonen en dat was toen nog een jaar het gesprek in het dorp. Maar zelfs die hebben nooit zoiets hoeven meemakenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Blijkbaar ja, daar stond ik dus ook echt verbaasd van te kijken!
Dat was overigens voordat die AZC of whatever daar kwam.
En baard.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Oh jezusquote:Op donderdag 10 september 2020 20:34 schreef ToT het volgende:
En het ergste van alles is dat de politie zelfs inderdaad kwam opdagen om te kijken waar die moslim was en wat hij daar kwam doen!
Ik zou daar niet mee om kunnen
Toen er wen vrouwtje naar ons huurappartement kwam kijken, vroeg ze ook Met wijdipengesperde ogen of er daar toch geen vreemdelingen woonden. Ik heb haar maar gerustgesteld dat ik tegen dan weg zou zijn.![]()
![]()
Mariootjeeequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nee die van Rise like a phoenix.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:39 schreef maily het volgende:
[..]
Ze peenting of the woman wiz ze big boebies?![]()
![]()
Oh God. Nu zie ik een vrouw voor me met een saucijs in d'r doos.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Rex dildo?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:39 schreef mario390 het volgende:
het is en man
dat andere is de kunstnaam![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 20:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh God. Nu zie ik een vrouw voor me met een saucijs in d'r doos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gedrocht is de enige naam die ik erbij kan bedenken.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die vrouw-look heeft hij inmiddels ook laten varen, zag ik met een later optreden.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: