Iedereen weet dat Limburg de beste provincie van het westelijk halfrond isquote:
Nee dat had andere redenen.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 20:29 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Mooie kont hooralleen jammer dat er stront uit komt
Wel over gedacht, maar de persvoorlichting was zo behulpzaam dat ik het maar gelaten hebquote:Op donderdag 10 september 2020 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]Had je trouwens bijna een nieuw schandpaalbericht aangemaakt, deze keer over de NS?
Na zuid _ Holland jaquote:Op donderdag 10 september 2020 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Limburg de beste provincie van het westelijk halfrond is
Zei wijlen coach rinus Michels altijd over vrouwenkontjes. Dus niet eens van mezezelfquote:
Ohquote:Op donderdag 10 september 2020 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Limburg de beste provincie van het westelijk halfrond is
Wat erg!quote:Op donderdag 10 september 2020 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
De familie van Mini-ToTdinnetje wist al wel dat ik bezoek zou krijgen, dus die sussen de geruchten wel.Een tijd geleden had ik in een veel kleiner dorp in Gelderland ook een FOK!ster op bezoek, eentje met een donkere huidskleur. En dat was het dorp waar er per capita de meeste Wildersstemmers woonden.
Ze zei dat ze behoorlijk nagekeken werd onderweg!
Beter goed gejat...quote:Op donderdag 10 september 2020 20:31 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zei wijlen coach rinus Michels altijd over vrouwenkontjes. Dus niet eens van mezezelf
Lees je bericht nog eens terugquote:Op donderdag 10 september 2020 20:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Na zuid _ Holland ja
Ah gezelligquote:Op donderdag 10 september 2020 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dat had andere redenen.Een ongelooflijke Tokkie-buurman die daar in de hele streek berucht staat..
Ja had het gelezen vanmiddag. Je kon er op wachten dat dit een keer zou gebeuren.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:32 schreef maily het volgende:
Iemand nog haargrapjes?
NWS / Tachtig klanten kapper met corona zijn weg, moeten wel in quarantaine
Ja, je kont haren staan in verbinding met je ogen... Trek er maar eens één uit en de tranen schieten in je ogenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:32 schreef maily het volgende:
Iemand nog haargrapjes?
😳💋💋💋quote:Op donderdag 10 september 2020 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lees je bericht nog eens terug
quote:
Je bent lekker op dreef Ferrous hahahaquote:Op donderdag 10 september 2020 20:34 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja, je kont haren staan in verbinding met je ogen... Trek er maar eens één uit en de tranen schieten in je ogen
Komen ze daar serieus voor kijkenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]En dat dorp heeft een soort AZC gekregen, althans een plek voor vluchtelingen die een verblijfsvergunning hebben gekregen maar nog geen woning hebben gekregen.
Nog meer "vrump volk" in het dorp dus.
Ik sprak een keer een oud dametje daar die een moslim op straat had zien lopen "compleet met zo'n lang gewaad en van die sandalen, en hij liep richting dat schooltje daar verderop en ik dacht: die heeft hier niks te zoeken, dus heb ik de politie gebeld!"
En het ergste van alles is dat de politie zelfs inderdaad kwam opdagen om te kijken waar die moslim was en wat hij daar kwam doen!
Vond het al grof voor jouw doenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:31 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zei wijlen coach rinus Michels altijd over vrouwenkontjes. Dus niet eens van mezezelf
Kale man laat zijn wenkbrouwen groeien.. Kan hij het achterover kammenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:32 schreef maily het volgende:
Iemand nog haargrapjes?
Blijkbaar ja, daar stond ik dus ook echt verbaasd van te kijken!quote:Op donderdag 10 september 2020 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komen ze daar serieus voor kijken![]()
Kale man laat zijn wenkbrouwen groeien.. Kan hij het achterover kammenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:32 schreef maily het volgende:
Iemand nog haargrapjes?
Lolquote:Op donderdag 10 september 2020 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent lekker op dreef Ferrous hahaha
Dat klinkt als een slechte mopquote:Op donderdag 10 september 2020 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]En dat dorp heeft een soort AZC gekregen, althans een plek voor vluchtelingen die een verblijfsvergunning hebben gekregen maar nog geen woning hebben gekregen.
Ik sprak een keer een oud dametje daar die een moslim op straat had zien lopen "compleet met zo'n lang gewaad en van die sandalen, en hij liep richting dat schooltje daar verderop en ik dacht: die heeft hier niks te zoeken, dus heb ik de politie gebeld!"
En het ergste van alles is dat de politie zelfs inderdaad kwam opdagen om te kijken waar die moslim was en wat hij daar kwam doen!
Iemand nog haargrapjes?
Lolquote:Op donderdag 10 september 2020 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent lekker op dreef Ferrous hahaha
Oepsquote:Op donderdag 10 september 2020 20:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vond het al grof voor jouw doen
SCHREEUW NIET ZO!quote:Op donderdag 10 september 2020 20:36 schreef mario390 het volgende:
AMADEUS AUSTRIAN MUSIC AWARDS
MODERIERT VON TOM NEUWIRTH alias CONCHITA
Moppie💋quote:Op donderdag 10 september 2020 20:36 schreef mario390 het volgende:
Die vrouw met d'r wurst?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:36 schreef mario390 het volgende:
In het durpke waar ik geboren ben is ooit een gezin uit het Oostblok komen wonen en dat was toen nog een jaar het gesprek in het dorp. Maar zelfs die hebben nooit zoiets hoeven meemakenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Blijkbaar ja, daar stond ik dus ook echt verbaasd van te kijken!
Dat was overigens voordat die AZC of whatever daar kwam.
En baard.quote:
Oh jezusquote:Op donderdag 10 september 2020 20:34 schreef ToT het volgende:
Mariootjeeequote:
Nee die van Rise like a phoenix.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:39 schreef maily het volgende:
[..]
Ze peenting of the woman wiz ze big boebies?
Oh God. Nu zie ik een vrouw voor me met een saucijs in d'r doos.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Rex dildo?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:39 schreef mario390 het volgende:
het is en man
dat andere is de kunstnaam
quote:Op donderdag 10 september 2020 20:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh God. Nu zie ik een vrouw voor me met een saucijs in d'r doos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Gedrocht is de enige naam die ik erbij kan bedenken.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die vrouw-look heeft hij inmiddels ook laten varen, zag ik met een later optreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |