quote:Op donderdag 10 september 2020 20:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, op dat moment kon ik hem niet echt meer negeren he? En het is echt een plaatje en een schat van een joch
Heb jij Mini-ToT LIVE gezienquote:Op donderdag 10 september 2020 20:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, op dat moment kon ik hem niet echt meer negeren he? En het is echt een plaatje en een schat van een joch
Ja!quote:
quote:
quote:
quote:
Kan ook. Maar kroegen zijn ook vaak kleinquote:Op donderdag 10 september 2020 20:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik doelde op het alcoholgebruik eigenlijkventilatie is toch te regelen? Zo koud is het nog niet
Dt zn r cht hl vlquote:
Dronken mensen gaan knuffelen en plakken en als het ff tegenzit braken. Allemaal tegen de coronaregels.... vooral dat braken. Dat is tegen alle regelsquote:Op donderdag 10 september 2020 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook. Maar kroegen zijn ook vaak klein
Ja dat krijg je in de kroeg.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dronken mensen gaan knuffelen en plakken en als het ff tegenzit braken. Allemaal tegen de coronaregels.... vooral dat braken. Dat is tegen alle regels
Het is dat je een beetje uit de route woontquote:Op donderdag 10 september 2020 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha je bent gewoon welkom hoor, net als meer mensen hier.
Ja DJMO moest ook ff in een boemeltje zitten.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is dat je een beetje uit de route woont
In wat voor durp woon je dan?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:21 schreef ToT het volgende:
We werden op straat wel aardig nagestaard door wat mensen die ik een beetje ken."Wat moet hij met die vrouw?" zeker!
Denk dat vrouwvolk volkomen veilig bij jou binnenstaptquote:Op donderdag 10 september 2020 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Jazeker!
Mevrouw ToT was op d'r werk, dus kon ik ongehinderd vrouwvolk uitnodigen hier!
Kleine correctie, volgens mij nodigde ik mezelf uit vanmorgenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Jazeker!
Mevrouw ToT was op d'r werk, dus kon ik ongehinderd vrouwvolk uitnodigen hier!
In welk deel van het land woont u dan?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is dat je een beetje uit de route woont
quote:
Och jee, nou ga je de buurt doorquote:Op donderdag 10 september 2020 20:21 schreef ToT het volgende:
We werden op straat wel aardig nagestaard door wat mensen die ik een beetje ken."Wat moet hij met die vrouw?" zeker!
't is dat ik DJMO's kont al gezien heb, maar anders......quote:Op donderdag 10 september 2020 20:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Denk dat vrouwvolk volkomen veilig bij jou binnenstapt
Details, details!quote:Op donderdag 10 september 2020 20:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kleine correctie, volgens mij nodigde ik mezelf uit vanmorgen
Vlak bij pluskutquote:
Ik kom wel een keertje langs als ik wat meer tijd hebquote:Op donderdag 10 september 2020 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja DJMO moest ook ff in een boemeltje zitten.
Zuid Hollandquote:Op donderdag 10 september 2020 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In welk deel van het land woont u dan?
De familie van Mini-ToTdinnetje wist al wel dat ik bezoek zou krijgen, dus die sussen de geruchten wel.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Och jee, nou ga je de buurt door
quote:Op donderdag 10 september 2020 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
't is dat ik DJMO's kont al gezien heb, maar anders......
De op 1 na beste provincie van het landquote:
man3quote:Op donderdag 10 september 2020 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
De familie van Mini-ToTdinnetje wist al wel dat ik bezoek zou krijgen, dus die sussen de geruchten wel.Een tijd geleden had ik in een veel kleiner dorp in Gelderland ook een FOK!ster op bezoek, eentje met een donkere huidskleur. En dat was het dorp waar er per capita de meeste Wildersstemmers woonden.
Ze zei dat ze behoorlijk nagekeken werd onderweg!
Om de terugreis maar niet te vergeten 😂quote:Op donderdag 10 september 2020 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja DJMO moest ook ff in een boemeltje zitten.
quote:Op donderdag 10 september 2020 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kom wel een keertje langs als ik wat meer tijd heb
en daarna moest je verhuizen?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
De familie van Mini-ToTdinnetje wist al wel dat ik bezoek zou krijgen, dus die sussen de geruchten wel.Een tijd geleden had ik in een veel kleiner dorp in Gelderland ook een FOK!ster op bezoek, eentje met een donkere huidskleur. En dat was het dorp waar er per capita de meeste Wildersstemmers woonden.
Ze zei dat ze behoorlijk nagekeken werd onderweg!
Mooie kont hoorquote:Op donderdag 10 september 2020 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
't is dat ik DJMO's kont al gezien heb, maar anders......
quote:Op donderdag 10 september 2020 20:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Om de terugreis maar niet te vergeten 😂
En er ook geen held in hoor.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]Topografie is serieus altijd mijn zwakste vak geweest op school!
😳😳😳😁quote:Op donderdag 10 september 2020 20:29 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Mooie kont hooralleen jammer dat er stront uit komt
Tweede ja?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De op 1 na beste provincie van het land
Ferrous toch 😢quote:Op donderdag 10 september 2020 20:29 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Mooie kont hooralleen jammer dat er stront uit komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |