Wt hl R zn dt zquote:
Ik doelde op het alcoholgebruik eigenlijkquote:Op donderdag 10 september 2020 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee te kleine ruimtes slechte ventilatie en zich niet aan de regels houden
Ja, op dat moment kon ik hem niet echt meer negeren he? En het is echt een plaatje en een schat van een jochquote:Op donderdag 10 september 2020 20:13 schreef ToT het volgende:
@:DJMO bleef wel steeds netjes op 1,5 meter afstand. Het was juist Mini-ToT die als een blij hondje aan d'r kruis ging snuffelen voordat ze hem een keer een knuffel gaf!
quote:Op donderdag 10 september 2020 20:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, op dat moment kon ik hem niet echt meer negeren he? En het is echt een plaatje en een schat van een joch
Heb jij Mini-ToT LIVE gezienquote:Op donderdag 10 september 2020 20:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, op dat moment kon ik hem niet echt meer negeren he? En het is echt een plaatje en een schat van een joch
Ja!quote:
quote:
quote:
quote:
Kan ook. Maar kroegen zijn ook vaak kleinquote:Op donderdag 10 september 2020 20:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik doelde op het alcoholgebruik eigenlijkventilatie is toch te regelen? Zo koud is het nog niet
Dt zn r cht hl vlquote:
Dronken mensen gaan knuffelen en plakken en als het ff tegenzit braken. Allemaal tegen de coronaregels.... vooral dat braken. Dat is tegen alle regelsquote:Op donderdag 10 september 2020 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook. Maar kroegen zijn ook vaak klein
Ja dat krijg je in de kroeg.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dronken mensen gaan knuffelen en plakken en als het ff tegenzit braken. Allemaal tegen de coronaregels.... vooral dat braken. Dat is tegen alle regels
Het is dat je een beetje uit de route woontquote:Op donderdag 10 september 2020 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha je bent gewoon welkom hoor, net als meer mensen hier.
Ja DJMO moest ook ff in een boemeltje zitten.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is dat je een beetje uit de route woont
In wat voor durp woon je dan?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:21 schreef ToT het volgende:
We werden op straat wel aardig nagestaard door wat mensen die ik een beetje ken."Wat moet hij met die vrouw?" zeker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |