Dat is waar, maar er zijn er altijd die dat niet kunnen. Ikquote:
quote:
Nee helemaal niets. Waar zijn de mannen met ballen gebleven? Waar is de tijd dat de mannen van staal en de schepen van hout waren?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Geen top 20 of niet in het reloverzicht van Paul?
Stuur Paul een DM.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee helemaal niets. Waar zijn de mannen met ballen gebleven? Waar is de tijd dat de mannen van staal en de schepen van hout waren?
Oh nou lees ik het pas goed. Ik dacht dat je vroeg of er een reloverzicht wasquote:Op donderdag 10 september 2020 20:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Geen top 20 of niet in het reloverzicht van Paul?
Heeeeeel lang geledenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee helemaal niets. Waar zijn de mannen met ballen gebleven? Waar is de tijd dat de mannen van staal en de schepen van hout waren?
Om 20.00 uur zei hij vanmiddagquote:
Gaat echt mis in die cafés, zo zonde!quote:Op donderdag 10 september 2020 20:05 schreef Dotteke het volgende:
Corona-uitbraak in meerdere cafés Nijmegen, Bruls gooit Bascafé en TweeKeerbellen op slot
Ja zei mijn longarts ook al cafe.s en feestjes thuisquote:Op donderdag 10 september 2020 20:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gaat echt mis in die cafés, zo zonde!
Ben zelf niet zo heel enorm bezig met die 1,5 meter maatschappij omdat ik sowieso toch amper ergens kom, maar die Heineken reclame waarin ze zeggen dat je verantwoordelijk moet zijn om de café's open te houden is wel een goeie!quote:Op donderdag 10 september 2020 20:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gaat echt mis in die cafés, zo zonde!
Ja, we sleepten toen nog vrouwen aan hun haar de grot in met een knuppel in de hand.quote:
Er zijn er ook zoveelquote:
quote:
Toch onder invloed van de 'gezelligheid' de regels vergeten?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zei mijn longarts ook al cafe.s en feestjes thuis
Dutje gedaan?quote:
Heerlijke tijden waren datquote:Op donderdag 10 september 2020 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, we sleepten toen nog vrouwen aan hun haar de grot in met een knuppel in de hand.
Nee te kleine ruimtes slechte ventilatie en zich niet aan de regels houdenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Toch onder invloed van de 'gezelligheid' de regels vergeten?
quote:
Dat is het betere werk.quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 20:13 schreef ToT het volgende:
@:DJMO bleef wel steeds netjes op 1,5 meter afstand. Het was juist Mini-ToT die als een blij hondje aan d'r kruis ging snuffelen voordat ze hem een keer een knuffel gaf!
Niet zo raar Toch. Hij was moequote:
Toch nog even 10.000 stappen gehaald vandaagquote:
Op 1,5 m afstand?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:13 schreef ToT het volgende:
@:DJMO bleef wel steeds netjes op 1,5 meter afstand. Het was juist Mini-ToT die als een blij hondje aan d'r kruis ging snuffelen voordat ze hem een keer een knuffel gaf!
Wat zeg je dat weer platquote:Op donderdag 10 september 2020 20:13 schreef ToT het volgende:
Wt hl R zn dt zquote:
Ik doelde op het alcoholgebruik eigenlijkquote:Op donderdag 10 september 2020 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee te kleine ruimtes slechte ventilatie en zich niet aan de regels houden
Ja, op dat moment kon ik hem niet echt meer negeren he? En het is echt een plaatje en een schat van een jochquote:Op donderdag 10 september 2020 20:13 schreef ToT het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |