Waarom. Laat gewoon gebeuren. Leuk meeposten en zien waar je komt.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]Het enige waar ik mijn best voor doe is om uit dat bovenste rijtje te blijven
Blijf kijken! Ik geef geen spoilers wegquote:Op donderdag 10 september 2020 20:01 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Ik zit al een paar minuten naar het filmpje te kijken. Hoe loopt het af?
Dat is waar, maar er zijn er altijd die dat niet kunnen. Ikquote:
quote:
Nee helemaal niets. Waar zijn de mannen met ballen gebleven? Waar is de tijd dat de mannen van staal en de schepen van hout waren?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Geen top 20 of niet in het reloverzicht van Paul?
Stuur Paul een DM.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee helemaal niets. Waar zijn de mannen met ballen gebleven? Waar is de tijd dat de mannen van staal en de schepen van hout waren?
Oh nou lees ik het pas goed. Ik dacht dat je vroeg of er een reloverzicht wasquote:Op donderdag 10 september 2020 20:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Geen top 20 of niet in het reloverzicht van Paul?
Heeeeeel lang geledenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee helemaal niets. Waar zijn de mannen met ballen gebleven? Waar is de tijd dat de mannen van staal en de schepen van hout waren?
Om 20.00 uur zei hij vanmiddagquote:
Gaat echt mis in die cafés, zo zonde!quote:Op donderdag 10 september 2020 20:05 schreef Dotteke het volgende:
Corona-uitbraak in meerdere cafés Nijmegen, Bruls gooit Bascafé en TweeKeerbellen op slot
Ja zei mijn longarts ook al cafe.s en feestjes thuisquote:Op donderdag 10 september 2020 20:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gaat echt mis in die cafés, zo zonde!
Ben zelf niet zo heel enorm bezig met die 1,5 meter maatschappij omdat ik sowieso toch amper ergens kom, maar die Heineken reclame waarin ze zeggen dat je verantwoordelijk moet zijn om de café's open te houden is wel een goeie!quote:Op donderdag 10 september 2020 20:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gaat echt mis in die cafés, zo zonde!
Ja, we sleepten toen nog vrouwen aan hun haar de grot in met een knuppel in de hand.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |