Het erge is eigenlijk dat ik niet meer weet wie de niet bewegende versie gemaakt heeft . Ook iemand daar in dat topicquote:
Als die mogelijkheid er is waarom niet.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Niet echt. Heb hierna twee weken vakantie maar denk dat ik er een maand van ga maken![]()
Hoe is het daar?
Hallooooooquote:
Euhhh nee geen vragen 😃quote:
Heb nog 10 weken ofzo dus dat is het probleem nietquote:Op donderdag 10 september 2020 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als die mogelijkheid er is waarom niet.
Hier alles goed.👍🏻
Hey Jippie 😘quote:
Ik vergeet gemakshalve nog wel even de au au au au die eraan vanafging. Maar dat is minder sprekendquote:
O dan zeker doen Engine. Jammer dat je nergens naar toe kan.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Heb nog 10 weken ofzo dus dat is het probleem niet![]()
En fijn
Dat is ook wel lang geleden.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:57 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Het erge is eigenlijk dat ik niet meer weet wie de niet bewegende versie gemaakt heeft . Ook iemand daar in dat topic
Au au kan je ook maar beter vergetenquote:Op donderdag 10 september 2020 19:58 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Ik vergeet gemakshalve nog wel even de au au au au die eraan vanafging. Maar dat is minder sprekend
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeg nu maar gewoon dat je er op kickt om mij te blokken 😆
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die heb ik niet gehoord en gezien toen
Was jij dat ook?quote:Op donderdag 10 september 2020 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook wel lang geleden.
Fascinerend plaatje. Ik bleef erin hangenquote:
Thuis is zo slecht nog nietquote:Op donderdag 10 september 2020 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan zeker doen Engine. Jammer dat je nergens naar toe kan.
Ik zit al een paar minuten naar het filmpje te kijken. Hoe loopt het af?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Fascinerend plaatje. Ik bleef erin hangen
Geen top 20 of niet in het reloverzicht van Paul?quote:Op donderdag 10 september 2020 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]Het enige waar ik mijn best voor doe is om uit dat bovenste rijtje te blijven
Goed!quote:Op donderdag 10 september 2020 20:01 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Ik zit al een paar minuten naar het filmpje te kijken. Hoe loopt het af?
quote:
2014 of 15 werden die gemaakt. Ik was het niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |