Ik ook.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
En daar ben ik dan dus echt fel op tegen!![]()
![]()
ja lekker! Met die hele warme dagen ben ik niet geweest. Ik vond het veel te druk. Maar volgende week ga ik het toch proberen. De scholen zijn weer begonnen en vakantietijd is voorbijquote:Op donderdag 10 september 2020 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgende week weer strandweer 🏖
Een paar tramhaltes.quote:
Mjaquote:Op donderdag 10 september 2020 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omja je zou een maand blijven he. Nog steeds niet naar je zin?
Ruimte zat danquote:Op donderdag 10 september 2020 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
ja lekker! Met die hele warme dagen ben ik niet geweest. Ik vond het veel te druk. Maar volgende week ga ik het toch proberen. De scholen zijn weer begonnen en vakantietijd is voorbij
Prutje man. Hopelijk is je volgende opdracht beter.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:51 schreef engine het volgende:
[..]
MjaHoor al de hele week niks dan gezeik.
Toe aan vakantie
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Prutje man. Hopelijk is je volgende opdracht beter.
Heb je al vakantie gehad?
Jammer johquote:Op donderdag 10 september 2020 19:53 schreef mazaru het volgende:
[..]Wil ik mezelf blokken zit je er tussen
Gave UI.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:53 schreef Holy_Goat het volgende:
Net ontdekt dat ik zeker weten niet tegen bloemkool kan. Had het eerder kunnen weten maar het kwartje valt nu.
Hoe ist?
Nou wel iets meer dan datquote:
Niet echt. Heb hierna twee weken vakantie maar denk dat ik er een maand van ga makenquote:Op donderdag 10 september 2020 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Prutje man. Hopelijk is je volgende opdracht beter.
Heb je al vakantie gehad?
O hoezo niet tegen bloemkool kunnen ?quote:Op donderdag 10 september 2020 19:53 schreef Holy_Goat het volgende:
Net ontdekt dat ik zeker weten niet tegen bloemkool kan. Had het eerder kunnen weten maar het kwartje valt nu.
Hoe ist?
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:54 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Ja, helemaal zelf gemaakt. Echt.
Hmmpppflaaaaatssss. Vragen?quote:Op donderdag 10 september 2020 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hoezo niet tegen bloemkool kunnen ?
Zeg nu maar gewoon dat je er op kickt om mij te blokken 😆quote:Op donderdag 10 september 2020 19:53 schreef mazaru het volgende:
[..]Wil ik mezelf blokken zit je er tussen
Hey Holyquote:
Krijg hier geen kick vanquote:Op donderdag 10 september 2020 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeg nu maar gewoon dat je er op kickt om mij te blokken 😆
Meesterwerkje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |