Nee, ik bedoel dat het wel meer dan genoeg is.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vertel. Der kan nog meer bij. Heb gelukkig een brede rug 🙃
Die heb ik niet gehoord en gezien toenquote:Op donderdag 10 september 2020 19:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Komt het doordat @:debraad het spijt me voor je ging zingen op YouTube namens mij?
Meen je nietquote:Op donderdag 10 september 2020 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Gover, we gaan toch 100 mensen uit Griekenland halen.
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die heb ik niet gehoord en gezien toen
🙂quote:Op donderdag 10 september 2020 19:37 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat het wel meer dan genoeg is.
Hey Engine 🖐🏻quote:Op donderdag 10 september 2020 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Meen je niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
100 mensenhoezo is dit een discussie?
Ik ben er niet tegen om hun hulp te geven maar doe het eens aan je mensen in eigen land.quote:
Hallo Dot 🤗quote:
Alweer thuis of nog steeds in Terneuzen?quote:
Same!quote:Op donderdag 10 september 2020 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben er niet tegen om hun hulp te geven maar doe het eens aan je mensen in eigen land.
Hulpgoederen? Tenten etc?quote:Op donderdag 10 september 2020 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Same!En eventueel wat hulpgoederen die kant op sturen, maar hen aan hun haren hier naar toe sleuren?
Fijne avond Rob 😘quote:
Sure!quote:
Terneuzenquote:Op donderdag 10 september 2020 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alweer thuis of nog steeds in Terneuzen?
En daar ben ik dan dus echt fel op tegen!quote:Op donderdag 10 september 2020 19:43 schreef mazaru het volgende:
Ze branden de hele zooi af en worden beloond met een woning in Nederland.
Omja je zou een maand blijven he. Nog steeds niet naar je zin?quote:Op donderdag 10 september 2020 19:43 schreef engine het volgende:
[..]
Terneuzen
Denk dat ik volgend weekend een dagje naar huis ga.
is ook gewoon van de zotte.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
En daar ben ik dan dus echt fel op tegen!![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werkte eens in een jeugdherberg en in de winter waren we asiel opvang. Ik kan met overtuiging zeggen dat je 80% zo terug kan schoppen.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
En daar ben ik dan dus echt fel op tegen!![]()
![]()
Volgende week weer strandweer 🏖quote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgende week weer strandweer 🏖
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |