chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/![]()
Ja ach.. Regio A'dam schiet weer omhoog met Covid dus even aankijkenquote:Op donderdag 10 september 2020 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, kan je rondom da house relaxen.![]()
AuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja het gaat niet erg lekker he.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:19 schreef Rob het volgende:
[..]
Ja ach.. Regio A'dam schiet weer omhoog met Covid dus even aankijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik blijf wel weer een tijdje binnenquote:Op donderdag 10 september 2020 19:19 schreef Rob het volgende:
[..]
Ja ach.. Regio A'dam schiet weer omhoog met Covid dus even aankijken![]()
Mooi beestje.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In ieder geval in afzondering / op verre afstand.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik blijf wel weer een tijdje binnen![]()
ik doe mn bestquote:Op donderdag 10 september 2020 19:21 schreef Rob het volgende:
[..]
In ieder geval in afzondering / op verre afstand.![]()
Ja ik voelde wat. Toen las ik dat toen dacht ik. Ik heb altijd wat 😛 snap je datquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze moeten altijd jou hebbenquote:Op donderdag 10 september 2020 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik voelde wat. Toen las ik dat toen dacht ik. Ik heb altijd wat 😛 snap je dat
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Heb je het door 😲quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, maar je blijft wel een lieverdquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, maar je blijft wel een lieverd![]()
![]()
Zou met zoonlief uit eten gaan maar heb gezegd het liever even tegoed te houden. Hoe jammer ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Komt het doordat @DeBraad het spijt me voor je ging zingen op YouTube namens mij?quote:Op donderdag 10 september 2020 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, maar je blijft wel een lieverdWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dan maar een plat relatiequote:Op donderdag 10 september 2020 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, maar je blijft wel een lieverd![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Komt het doordat @:debraad het spijt me voor je ging zingen op YouTube namens mij?
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ja dat was een mooi momentquote:Op donderdag 10 september 2020 19:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Komt het doordat @:debraad het spijt me voor je ging zingen op YouTube namens mij?![]()
![]()
Ik zou graag willen maar wordt in mijn geval nog wat lastihgerquote:Op donderdag 10 september 2020 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou met zoonlief uitmeten gaan maar heb gezegd het liever even tegoed te houden. Hoe jammer ook![]()
never ending storyquote:Op donderdag 10 september 2020 19:26 schreef ToT het volgende:
Oh jee, is Paul weer eens chicks aan het hosselen?
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
De relaties vliegen je om de oren hierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan hij doen als vrijgezel 😛quote:Op donderdag 10 september 2020 19:26 schreef ToT het volgende:
Oh jee, is Paul weer eens chicks aan het hosselen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Nee ik dacht dat het weer aan wasquote:Op donderdag 10 september 2020 19:26 schreef ToT het volgende:
Oh jee, is Paul weer eens chicks aan het hosselen?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Verkeerd gedacht Paul. Maar ze geeft wel dubbele signalen af 🙃Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |