quote:Op donderdag 10 september 2020 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De grote van de thermometer wijkt wat af.
Was er weer zo een 🤪quote:
Kruip ook maar op de bank met een dekentjequote:Op donderdag 10 september 2020 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebeurd niet snel hier. Maar heb al een dekentje.
Zeg niet dat je dat niet wist. Je zeikt me wel vaker afquote:
Lekker.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kruip ook maar op de bank met een dekentje
Zuurtje.quote:
De puurheid zelvequote:Op donderdag 10 september 2020 19:07 schreef jerney het volgende:
[..]![]()
Zelfs toen heb ik dat niet gedaan! Zo puur dat ik was.
Ja he?quote:
Actie reactiequote:Op donderdag 10 september 2020 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeg niet dat je dat niet wist. Je zeikt me wel vaker af
Spel het een keer goed dan.quote:
Echt wel.quote:
Stop,haltquote:
Ik weet megod niet wie jij ben,quote:
Geen zwans!!!quote:
Vanessa Paradis.quote:
Zegt me niksquote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij heeft nickchange gehad
Wat leukquote:Op donderdag 10 september 2020 19:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Ja nou.....maar ehquote:Op donderdag 10 september 2020 19:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
In de kleuterklas sommige kinderen welquote:Op donderdag 10 september 2020 19:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Geen zwans!!!
Ik had ooit een kameraadje in de kleuterklas. Jelle. Dikke vriendjes hoor, maar op en gegeven moment ging hij met de wc deur open voor mijn neus zitten plassen en toen was ik in shock. Onze vriendschap was niet meer. Dat doe je toch niet.
Dat kreng is wel OK.quote:
Hey Rob 😘quote:
Dat kan niet.quote:
Wat schattig deel het met totquote:Op donderdag 10 september 2020 19:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Geen zwans!!!
Ik had ooit een kameraadje in de kleuterklas. Jelle. Dikke vriendjes hoor, maar op en gegeven moment ging hij met de wc deur open voor mijn neus zitten plassen en toen was ik in shock. Onze vriendschap was niet meer. Dat doe je toch niet.
Ja! Wanda en Niels hadden verkering! Snapte ik ook niet, want die waren toch veel te jong voor wat ik begrepen had dat vriendjes en vriendinnetjes met elkaar deden? Mijn broer is 11 jaar ouder, dus ik had de klok wel horen luiden tegen dan.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de kleuterklas sommige kinderen wel
Weekend of moet je morgen nogquote:
O ja. Dan vat je dingen anders op. Beetje verwarrend danquote:Op donderdag 10 september 2020 19:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja! Wanda en Niels hadden verkering! Snapte ik ook niet, want die waren toch veel te jong voor wat ik begrepen had dat vriendjes en vriendinnetjes met elkaar deden? Mijn broer is 11 jaar ouder, dus ik had de klok wel horen luiden tegen dan.
Wederom in shock ja.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja. Dan vat je dingen anders op. Beetje verwarrend dan
Ik lees mijn naam wel morgen weerquote:Op donderdag 10 september 2020 19:16 schreef jerney het volgende:
[..]
Als jij eens een gevat grapje eruit weet te krijgen, maak ik daar werk van!
Lekker, kan je rondom da house relaxen.quote:
Tot morgen, sourcyquote:Op donderdag 10 september 2020 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees mijn naam wel morgen weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |