Heb je het door 😲quote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, maar je blijft wel een lieverd
Zou met zoonlief uit eten gaan maar heb gezegd het liever even tegoed te houden. Hoe jammer ookquote:
quote:
Komt het doordat @DeBraad het spijt me voor je ging zingen op YouTube namens mij?quote:Op donderdag 10 september 2020 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan maar een plat relatiequote:Op donderdag 10 september 2020 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Komt het doordat @:debraad het spijt me voor je ging zingen op YouTube namens mij?
Ja dat was een mooi momentquote:Op donderdag 10 september 2020 19:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Komt het doordat @:debraad het spijt me voor je ging zingen op YouTube namens mij?
Ik zou graag willen maar wordt in mijn geval nog wat lastihgerquote:Op donderdag 10 september 2020 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou met zoonlief uitmeten gaan maar heb gezegd het liever even tegoed te houden. Hoe jammer ook
never ending storyquote:Op donderdag 10 september 2020 19:26 schreef ToT het volgende:
Oh jee, is Paul weer eens chicks aan het hosselen?
De relaties vliegen je om de oren hierquote:
Kan hij doen als vrijgezel 😛quote:Op donderdag 10 september 2020 19:26 schreef ToT het volgende:
Nee ik dacht dat het weer aan wasquote:Op donderdag 10 september 2020 19:26 schreef ToT het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |