chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/![]()
Ja ach.. Regio A'dam schiet weer omhoog met Covid dus even aankijkenquote:Op donderdag 10 september 2020 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, kan je rondom da house relaxen.![]()
AuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja het gaat niet erg lekker he.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:19 schreef Rob het volgende:
[..]
Ja ach.. Regio A'dam schiet weer omhoog met Covid dus even aankijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik blijf wel weer een tijdje binnenquote:Op donderdag 10 september 2020 19:19 schreef Rob het volgende:
[..]
Ja ach.. Regio A'dam schiet weer omhoog met Covid dus even aankijken![]()
Mooi beestje.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In ieder geval in afzondering / op verre afstand.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik blijf wel weer een tijdje binnen![]()
ik doe mn bestquote:Op donderdag 10 september 2020 19:21 schreef Rob het volgende:
[..]
In ieder geval in afzondering / op verre afstand.![]()
Ja ik voelde wat. Toen las ik dat toen dacht ik. Ik heb altijd wat 😛 snap je datquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze moeten altijd jou hebbenquote:Op donderdag 10 september 2020 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik voelde wat. Toen las ik dat toen dacht ik. Ik heb altijd wat 😛 snap je dat
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Heb je het door 😲quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, maar je blijft wel een lieverd![]()
![]()
Zou met zoonlief uit eten gaan maar heb gezegd het liever even tegoed te houden. Hoe jammer ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Komt het doordat @DeBraad het spijt me voor je ging zingen op YouTube namens mij?quote:Op donderdag 10 september 2020 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, maar je blijft wel een lieverdWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dan maar een plat relatiequote:Op donderdag 10 september 2020 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, maar je blijft wel een lieverd![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Komt het doordat @:debraad het spijt me voor je ging zingen op YouTube namens mij?
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ja dat was een mooi momentquote:Op donderdag 10 september 2020 19:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Komt het doordat @:debraad het spijt me voor je ging zingen op YouTube namens mij?![]()
![]()
Ik zou graag willen maar wordt in mijn geval nog wat lastihgerquote:Op donderdag 10 september 2020 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou met zoonlief uitmeten gaan maar heb gezegd het liever even tegoed te houden. Hoe jammer ook![]()
never ending storyquote:Op donderdag 10 september 2020 19:26 schreef ToT het volgende:
Oh jee, is Paul weer eens chicks aan het hosselen?
De relaties vliegen je om de oren hierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan hij doen als vrijgezel 😛quote:Op donderdag 10 september 2020 19:26 schreef ToT het volgende:
Oh jee, is Paul weer eens chicks aan het hosselen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
Nee ik dacht dat het weer aan wasquote:Op donderdag 10 september 2020 19:26 schreef ToT het volgende:
Oh jee, is Paul weer eens chicks aan het hosselen?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Verkeerd gedacht Paul. Maar ze geeft wel dubbele signalen af 🙃Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schreeuwerd 😛Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul is alweer te laat of heeft hij hem weer laten aanbranden?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ohh stokertquote:Op donderdag 10 september 2020 19:28 schreef Dotteke het volgende:
Verkeerd gedacht Paul. Maar ze geeft wel dubbele signalen af 🙃![]()
![]()
Paul
![]()
😍😍😍😍quote:Op donderdag 10 september 2020 19:28 schreef Dotteke het volgende:
Verkeerd gedacht Paul. Maar ze geeft wel dubbele signalen af 🙃Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Euhh maak ff een lijstjequote:
Mag niet lachen
Ben achterbaks
Een skeet
En een stokert.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vooral als je er niet bij kan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of als je er wel bij kan maar het sociaal onwenselijk isquote:Op donderdag 10 september 2020 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vooral als je er niet bij kan.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Of als je er wel bij kan maar het sociaal onwenselijk is![]()
![]()
kusje d'r op?? is toch een algemeen aanvaarde vraagquote:Op donderdag 10 september 2020 19:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Of als je er wel bij kan maar het sociaal onwenselijk is![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Of als je er wel bij kan maar het sociaal onwenselijk is
Ja dat ook.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Of als je er wel bij kan maar het sociaal onwenselijk isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gover, we gaan toch 100 mensen uit Griekenland halen.
Nou!quote:Op donderdag 10 september 2020 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhh maak ff een lijstje
Mag niet lachen
Ben achterbaks
Een skeet
En een stokert.![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Gover, we gaan toch 100 mensen uit Griekenland halen.
![]()
Vertel. Der kan nog meer bij. Heb gelukkig een brede rug 🙃quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hoor, ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 10 september 2020 19:32 schreef Rob het volgende:
[..]
kusje d'r op?? is toch een algemeen aanvaarde vraag![]()
![]()
Nee, ik bedoel dat het wel meer dan genoeg is.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vertel. Der kan nog meer bij. Heb gelukkig een brede rug 🙃![]()
Die heb ik niet gehoord en gezien toenquote:Op donderdag 10 september 2020 19:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Komt het doordat @:debraad het spijt me voor je ging zingen op YouTube namens mij?![]()
![]()
Meen je nietquote:Op donderdag 10 september 2020 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Gover, we gaan toch 100 mensen uit Griekenland halen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
100 mensenhoezo is dit een discussie?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die heb ik niet gehoord en gezien toen![]()
🙂quote:Op donderdag 10 september 2020 19:37 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat het wel meer dan genoeg is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Engine 🖐🏻quote:Op donderdag 10 september 2020 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Meen je niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
100 mensenhoezo is dit een discussie?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben er niet tegen om hun hulp te geven maar doe het eens aan je mensen in eigen land.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Hallo Dot 🤗quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Alweer thuis of nog steeds in Terneuzen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Same!quote:Op donderdag 10 september 2020 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben er niet tegen om hun hulp te geven maar doe het eens aan je mensen in eigen land.En eventueel wat hulpgoederen die kant op sturen, maar hen aan hun haren hier naar toe sleuren?
![]()
![]()
Hulpgoederen? Tenten etc?quote:Op donderdag 10 september 2020 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Same!En eventueel wat hulpgoederen die kant op sturen, maar hen aan hun haren hier naar toe sleuren?
![]()
![]()
Fijne avond Rob 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze branden de hele zooi af en worden beloond met een woning in Nederland.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Sure!quote:
Als de Grieken voorkomen dat ze allemaal deze kant op komen, dan moeten wij ook wel een steentje bijdragen om het leven van die migranten wat dragelijk te maken tot er meer duidelijkheid voor hen is.![]()
Terneuzenquote:Op donderdag 10 september 2020 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alweer thuis of nog steeds in Terneuzen?
Denk dat ik volgend weekend een dagje naar huis ga.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
En daar ben ik dan dus echt fel op tegen!quote:Op donderdag 10 september 2020 19:43 schreef mazaru het volgende:
Ze branden de hele zooi af en worden beloond met een woning in Nederland.![]()
![]()
![]()
![]()
Omja je zou een maand blijven he. Nog steeds niet naar je zin?quote:Op donderdag 10 september 2020 19:43 schreef engine het volgende:
[..]
Terneuzen
Denk dat ik volgend weekend een dagje naar huis ga.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is ook gewoon van de zotte.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
En daar ben ik dan dus echt fel op tegen!![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey Mazje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik werkte eens in een jeugdherberg en in de winter waren we asiel opvang. Ik kan met overtuiging zeggen dat je 80% zo terug kan schoppen.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgende week weer strandweer 🏖quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgende week weer strandweer 🏖
Jammer hier geen strandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja lekker! Met die hele warme dagen ben ik niet geweest. Ik vond het veel te druk. Maar volgende week ga ik het toch proberen. De scholen zijn weer begonnen en vakantietijd is voorbijquote:Op donderdag 10 september 2020 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgende week weer strandweer 🏖
Een paar tramhaltes.quote:
Mjaquote:Op donderdag 10 september 2020 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omja je zou een maand blijven he. Nog steeds niet naar je zin?Hoor al de hele week niks dan gezeik.
Toe aan vakantie
Ruimte zat danquote:Op donderdag 10 september 2020 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
ja lekker! Met die hele warme dagen ben ik niet geweest. Ik vond het veel te druk. Maar volgende week ga ik het toch proberen. De scholen zijn weer begonnen en vakantietijd is voorbijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Prutje man. Hopelijk is je volgende opdracht beter.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:51 schreef engine het volgende:
[..]
MjaHoor al de hele week niks dan gezeik.
Toe aan vakantie
Heb je al vakantie gehad?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net ontdekt dat ik zeker weten niet tegen bloemkool kan. Had het eerder kunnen weten maar het kwartje valt nu.
Hoe ist?![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Prutje man. Hopelijk is je volgende opdracht beter.
Heb je al vakantie gehad?Wil ik mezelf blokken zit je er tussen
Jammer johquote:Op donderdag 10 september 2020 19:53 schreef mazaru het volgende:
[..]Wil ik mezelf blokken zit je er tussen
![]()
Gave UI.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:53 schreef Holy_Goat het volgende:
Net ontdekt dat ik zeker weten niet tegen bloemkool kan. Had het eerder kunnen weten maar het kwartje valt nu.
Hoe ist?
Nou wel iets meer dan datquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet echt. Heb hierna twee weken vakantie maar denk dat ik er een maand van ga makenquote:Op donderdag 10 september 2020 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Prutje man. Hopelijk is je volgende opdracht beter.
Heb je al vakantie gehad?![]()
Hoe is het daar?
O hoezo niet tegen bloemkool kunnen ?quote:Op donderdag 10 september 2020 19:53 schreef Holy_Goat het volgende:
Hoe ist?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:54 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Ja, helemaal zelf gemaakt. Echt.
Hmmpppflaaaaatssss. Vragen?quote:Op donderdag 10 september 2020 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hoezo niet tegen bloemkool kunnen ?![]()
Zeg nu maar gewoon dat je er op kickt om mij te blokken 😆quote:Op donderdag 10 september 2020 19:53 schreef mazaru het volgende:
[..]Wil ik mezelf blokken zit je er tussen
Hey Holyquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Krijg hier geen kick vanquote:Op donderdag 10 september 2020 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeg nu maar gewoon dat je er op kickt om mij te blokken 😆![]()
Meesterwerkje.quote:
Het erge is eigenlijk dat ik niet meer weet wie de niet bewegende versie gemaakt heeft . Ook iemand daar in dat topicquote:![]()
Als die mogelijkheid er is waarom niet.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Niet echt. Heb hierna twee weken vakantie maar denk dat ik er een maand van ga maken![]()
Hoe is het daar?
Hier alles goed.👍🏻Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hallooooooquote:
Euhhh nee geen vragen 😃quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb nog 10 weken ofzo dus dat is het probleem nietquote:Op donderdag 10 september 2020 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als die mogelijkheid er is waarom niet.
Hier alles goed.👍🏻![]()
En fijn
Hey Jippie 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vergeet gemakshalve nog wel even de au au au au die eraan vanafging. Maar dat is minder sprekendquote:![]()
O dan zeker doen Engine. Jammer dat je nergens naar toe kan.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Heb nog 10 weken ofzo dus dat is het probleem niet![]()
En fijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is ook wel lang geleden.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:57 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Het erge is eigenlijk dat ik niet meer weet wie de niet bewegende versie gemaakt heeft . Ook iemand daar in dat topicActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Au au kan je ook maar beter vergetenquote:Op donderdag 10 september 2020 19:58 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Ik vergeet gemakshalve nog wel even de au au au au die eraan vanafging. Maar dat is minder sprekendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeg nu maar gewoon dat je er op kickt om mij te blokken 😆Het enige waar ik mijn best voor doe is om uit dat bovenste rijtje te blijven
Paul
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 19:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die heb ik niet gehoord en gezien toen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Was jij dat ook?quote:Op donderdag 10 september 2020 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook wel lang geleden.![]()
Fascinerend plaatje. Ik bleef erin hangenquote:
Thuis is zo slecht nog nietquote:Op donderdag 10 september 2020 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan zeker doen Engine. Jammer dat je nergens naar toe kan.
Ik zit al een paar minuten naar het filmpje te kijken. Hoe loopt het af?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Fascinerend plaatje. Ik bleef erin hangen![]()
Geen top 20 of niet in het reloverzicht van Paul?quote:Op donderdag 10 september 2020 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]Het enige waar ik mijn best voor doe is om uit dat bovenste rijtje te blijven
![]()
Goed!quote:Op donderdag 10 september 2020 20:01 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Ik zit al een paar minuten naar het filmpje te kijken. Hoe loopt het af?![]()
quote:
2014 of 15 werden die gemaakt. Ik was het niet.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Waarom. Laat gewoon gebeuren. Leuk meeposten en zien waar je komt.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]Het enige waar ik mijn best voor doe is om uit dat bovenste rijtje te blijven
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: