En er ook geen held in hoor.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]Topografie is serieus altijd mijn zwakste vak geweest op school!
😳😳😳😁quote:Op donderdag 10 september 2020 20:29 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Mooie kont hooralleen jammer dat er stront uit komt
Tweede ja?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De op 1 na beste provincie van het land
Ferrous toch 😢quote:Op donderdag 10 september 2020 20:29 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Limburg de beste provincie van het westelijk halfrond isquote:
Nee dat had andere redenen.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 20:29 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Wel over gedacht, maar de persvoorlichting was zo behulpzaam dat ik het maar gelaten hebquote:Op donderdag 10 september 2020 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]Had je trouwens bijna een nieuw schandpaalbericht aangemaakt, deze keer over de NS?
Na zuid _ Holland jaquote:Op donderdag 10 september 2020 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Limburg de beste provincie van het westelijk halfrond is
Zei wijlen coach rinus Michels altijd over vrouwenkontjes. Dus niet eens van mezezelfquote:
Ohquote:Op donderdag 10 september 2020 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Limburg de beste provincie van het westelijk halfrond is
Wat erg!quote:Op donderdag 10 september 2020 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
De familie van Mini-ToTdinnetje wist al wel dat ik bezoek zou krijgen, dus die sussen de geruchten wel.Een tijd geleden had ik in een veel kleiner dorp in Gelderland ook een FOK!ster op bezoek, eentje met een donkere huidskleur. En dat was het dorp waar er per capita de meeste Wildersstemmers woonden.
Ze zei dat ze behoorlijk nagekeken werd onderweg!
Beter goed gejat...quote:Op donderdag 10 september 2020 20:31 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zei wijlen coach rinus Michels altijd over vrouwenkontjes. Dus niet eens van mezezelf
Lees je bericht nog eens terugquote:Op donderdag 10 september 2020 20:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Na zuid _ Holland ja
Ah gezelligquote:Op donderdag 10 september 2020 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dat had andere redenen.Een ongelooflijke Tokkie-buurman die daar in de hele streek berucht staat..
Ja had het gelezen vanmiddag. Je kon er op wachten dat dit een keer zou gebeuren.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:32 schreef maily het volgende:
Iemand nog haargrapjes?
NWS / Tachtig klanten kapper met corona zijn weg, moeten wel in quarantaine
Ja, je kont haren staan in verbinding met je ogen... Trek er maar eens één uit en de tranen schieten in je ogenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:32 schreef maily het volgende:
Iemand nog haargrapjes?
NWS / Tachtig klanten kapper met corona zijn weg, moeten wel in quarantaine
😳💋💋💋quote:Op donderdag 10 september 2020 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lees je bericht nog eens terug
quote:
Je bent lekker op dreef Ferrous hahahaquote:Op donderdag 10 september 2020 20:34 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja, je kont haren staan in verbinding met je ogen... Trek er maar eens één uit en de tranen schieten in je ogen
Komen ze daar serieus voor kijkenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]En dat dorp heeft een soort AZC gekregen, althans een plek voor vluchtelingen die een verblijfsvergunning hebben gekregen maar nog geen woning hebben gekregen.
Nog meer "vrump volk" in het dorp dus.
Ik sprak een keer een oud dametje daar die een moslim op straat had zien lopen "compleet met zo'n lang gewaad en van die sandalen, en hij liep richting dat schooltje daar verderop en ik dacht: die heeft hier niks te zoeken, dus heb ik de politie gebeld!"
En het ergste van alles is dat de politie zelfs inderdaad kwam opdagen om te kijken waar die moslim was en wat hij daar kwam doen!
Vond het al grof voor jouw doenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:31 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zei wijlen coach rinus Michels altijd over vrouwenkontjes. Dus niet eens van mezezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |