Dus nu zitten ze met de handen in het haar...quote:MALDEN - Een lijst met klanten zonder adresgegevens: dát is het probleem in Malden, waar bij de kapper van Pekandy Barbershop corona is geconstateerd. Dat die gegevens er niet zijn, is de kapper niet te verwijten. Formeel hoeft hij ze niet te registreren. Maar het maakt het wel lastig om te zorgen dat zo'n tachtig klanten in quarantaine gaan.
De kapper heeft zich, vertelt hij zelf en ook zijn klanten, keurig aan de coronaprotocollen gehouden. En er is zelfs een lijst namen van mensen die zich bij hem hebben laten knippen, maar anders dan bij horecazaken hoeven kappers geen adresgegevens bij te houden.
ik zou niet weten waarom die kapper het voorlopig wel kan vergeten.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:14 schreef qajariaq het volgende:
Dit pleit toch wel voor gebruik van de app. Waar wachten we nog op?
Dan had dit dus niet eens de krant hoeven halen.Nou ja, nu lezen de meeste klanten het wel in de krant en kan die kapper het voorlopig wel vergeten. Alleen half fok en feesboek gaat nog naar hem toe want die zijn niet bang voor een griepje.
Kap eens met die lollighedenquote:Op donderdag 10 september 2020 15:25 schreef Twentsche_Ros het volgende:
https://www.gelderlander.(...)c_dg#comments-anchor
[..]
Dus nu zitten ze met de handen in het haar...
Ik schaar mij achter jou.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Kap eens met die lolligheden
Die wonen toch echt meer in Nimwegen die zie ik niet naar malden fietsen om naar de kapper te gaan.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:44 schreef maily het volgende:
Malden ... zouden daar ook studenten geknipt zijn? Verschillende uitbraken in die regio.
We kunnen het er tussen uit knippen, maar dan wordt het wel een kale bedoening.quote:
Joh scheer je weg jijquote:Op donderdag 10 september 2020 17:21 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
We kunnen het er tussen uit knippen, maar dan wordt het wel een kale bedoening.
Dat wordt een vechtscheidingquote:Op donderdag 10 september 2020 17:24 schreef the-eye het volgende:
[..]
Joh scheer je weg jijkappen nou
Geen knip voor de neus waard die mensenquote:Op donderdag 10 september 2020 17:14 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Die wonen toch echt meer in Nimwegen die zie ik niet naar malden fietsen om naar de kapper te gaan.
Krijg nou toch het idee dat je, je bokkenpruik op hebtquote:Op donderdag 10 september 2020 17:47 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Geen knip voor de neus waard die mensen
Zo lang men in de horeca niet bij elkaar gaat klitten is er helemaal geen kans op coronaquote:Op donderdag 10 september 2020 16:23 schreef Stoorzendert het volgende:
“ maar anders dan bij horecazaken hoeven kappers geen adresgegevens bij te houden.”
Dit is in de horeca ook niet verplicht? Althans je mag weigeren je gegevens achter te laten?
Ga ik niet meer richting de kapper.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:34 schreef Nikonlover het volgende:
Het verplichten gegevens bij te houden lijkt mij ook voor dit soort zaken wel verstandig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |