SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Escape Room lijkt mij wel een keer leuk als (eerste) datequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb geen Tinder en sta niet open voor FWB, maar op zich vind ik het alsnog geen gekke dateplek![]()
Maar ach, het is sowieso wel lastig denk ik om een leuke date te bedenken. Ik zou verder dan een terrasje, of een film, of een etentje, ook niet echt gelijk wat weten. Ligt er ook een beetje aan hoe goed je iemand al kent, want een filmpje bij elkaar thuis is nog leuker en intiemer, maar dat doe je niet zomaar even met een vreemde uiteraard.![]()
Of je moet toevallig misschien echt een specifieke hobby met elkaar delen, dat je dat al weet
Thanksquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:43 schreef Arizona het volgende:
Veel plezier @:meke!
Ik geloof dat ik het boek wel eens gelezen heb
Edit: gegoogled, ja, ik heb het boek gelezen.![]()
En als je er niet uit kan ontsnappen, weet je ook gelijk hoe het is om met elkaar samen te wonen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Escape Room lijkt mij wel een keer leuk als (eerste) dateSamen naar iets toewerken, praatgelegenheid tussendoor en je leert elkaar meteen een beetje kennen
Was die film nou een date of niet?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:29 schreef Meke het volgende:
Oeeehh leuk het gaat over dates, nu al zin in als ik bij ben
Ik ben veel te fanatiek in Escape Rooms en ik denk dat iedereen op me af zou knappen op een eerste date in een Escape Roomquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Escape Room lijkt mij wel een keer leuk als (eerste) dateSamen naar iets toewerken, praatgelegenheid tussendoor en je leert elkaar meteen een beetje kennen
Ideaal!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En als je er niet uit kan ontsnappen, weet je ook gelijk hoe het is om met elkaar samen te wonen.
Nou maak je het nog spannenderquote:
50 first dates zelfs.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Was die film nou een date of niet?
Neequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Was die film nou een date of niet?
Irene niet?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik was gezellig met Me, Myself and I, lekker in het hoekje van de bioscoop![]()
Nee ik zou dat juist tof vindenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben veel te fanatiek in Escape Rooms en ik denk dat iedereen op me af zou knappen op een eerste date in een Escape Room
Nou ik heb me niet voorgesteld aan alle andere bioscoopgangers, maar de drie meter om me heen zat helemaal niemandquote:
Hoe was de film?quote:
Had je de zaal voor je alleen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik was gezellig met Me, Myself and I, lekker in het hoekje van de bioscoop![]()
Ik heb dit voorgesteld, maar de rest wilde toch liever de film zienquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lekker FOK’en op een extra groot scherm.
Het gaat over jouw dates, dus misschien dat je niet blij wordtquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:29 schreef Meke het volgende:
Oeeehh leuk het gaat over dates, nu al zin in als ik bij ben
Welcome to the Jobi lifequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:28 schreef Meke het volgende:
Ik was nog maar bij post 192 met teruglezen en ineens kon ik niet meer quotenGeen idee dus waar het over gaat
Sowieso ben ik echt overfanatiek in spelletjes, dus dan kan ze zich daar wel alvast op voorbereidenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik zou dat juist tof vinden![]()
Ik zou een Escape Room ook tof vinden als eerste date. Het is sowieso vet leuk om iets te doenEn als je bij zoiets op hetzelfde level zit is dat toch fantastisch. En als je dat redt heb je ook echt zo'n euforiemoment
![]()
Heel leuk! Echt zo'n lekker makkelijk te volgen film, maar wel heel mooiquote:
Jij was toch diegene die er pas in deel #921 achter kwam dat topics meer dan 150 posts hadden?quote:
In het begin wel, maar daarna werd het nog best drukquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Had je de zaal voor je alleen?
Jaaa dat is wel echt een leuk date idee inderdaadquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Alwéérquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gaat over jouw dates, dus misschien dat je niet blij wordt
Ja nou dat is alleen maar leuk tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Sowieso ben ik echt overfanatiek in spelletjes, dus dan kan ze zich daar wel alvast op voorbereiden
Jammer welquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:34 schreef Meke het volgende:
[..]
In het begin wel, maar daarna werd het nog best druk
Dat touwtrektopic wil ik niet eens aan beginnenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja nou dat is alleen maar leuk toch![]()
![]()
Ik ben ook echt sneu fanatiek met dat touwtrektopicDus I get you
Vakantie in een tent schijnt ook zo'n test te zijn. Vooral als het ding een hel is om op te zetten...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa dat is wel echt een leuk date idee inderdaadWel iets doen met elkaar, en als je onderling al ruzie krijgt, dan weet je meteen hoe de vork in de steel zit
Thanks!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:30 schreef Meke het volgende:
De film was echt heel leuk trouwensEcht een aanrader @:Aoibhin
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En als je er niet uit kan ontsnappen, weet je ook gelijk hoe het is om met elkaar samen te wonen.
Nou is echt zoquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa dat is wel echt een leuk date idee inderdaadWel iets doen met elkaar, en als je onderling al ruzie krijgt, dan weet je meteen hoe de vork in de steel zit
Ik ben ook altijd echt viesmad als ik er bij weerwolven in de eerste nacht al uit word geknikkerdquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja nou dat is alleen maar leuk toch![]()
![]()
Ik ben ook echt sneu fanatiek met dat touwtrektopicDus I get you
Ben ik bijquote:
Laten we er een keer een meet houden, kunnen we het gelijk bij elkaar beoordelenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben veel te fanatiek in Escape Rooms en ik denk dat iedereen op me af zou knappen op een eerste date in een Escape Room
Goed om te horen dat die leuk wasquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Heel leuk! Echt zo'n lekker makkelijk te volgen film, maar wel heel mooiWas visueel ook gewoon gaaf gedaan, met een duidelijke tegenstelling tussen in het huis en in de tuin
![]()
En echt zo'n film waar je thuis steeds bij afgeleid zou zijnEn nu dus lekker twee uur helemaal opgegaan in de film
weerwolven heb ik ook alleen maar ooit op Fok meets gespeeldquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd echt viesmad als ik er bij weerwolven in de eerste nacht al uit word geknikkerd
Toen ik voor het allerallerallereerst naar film ging (naar Frank en Freyquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jammer welIk heb nog nooit de zaal helemaal alleen gehad, lijkt me wel erg leuk een keertje.
Lijersquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb dit voorgesteld, maar de rest wilde toch liever de film zien
Oh dus ik zou dan eindelijk een keer op een meet komen, moet ik gelijk ook door de vleeskeuringquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Laten we er een keer een meet houden, kunnen we het gelijk bij elkaar beoordelen
Je moet je date natuurlijk wel een beetje de kans geven hequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze wel gezien heb, maar weet hem zo niet meer. Zij speelde zeker die strenge vrouw? Dat was in deze versie mrs Weaslyquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Ja ik hoop dan vooral dat er niet al te rare veranderingen worden gemaakt
Hoewel ik de jaren '90 film met Maggie Smith ook heel tof vind en die is ook op heel veel vlakken afgeweken van het boek
Dat kan inderdaad flink fout gaan:quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij spelen heel vaak met onze vriendengroep van 10+ mensen Weerwolven. Kennelijk ben ik al iets te fanatiek in m'n theorieën, ik ga helemaal in dat spel opquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weerwolven heb ik ook alleen maar ooit op Fok meets gespeeld
Je kunt veel over me zeggen, maar ik kan me niet heugen dat ik ooit zoiets gezegd hebquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Jij was toch diegene die er pas in deel #921 achter kwam dat topics meer dan 150 posts hadden?
Zooo hallo hoe kut als het dan zo'n running gag wordt waarbij jij ELK SPEL de eerste ronde wordt gekilldquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd echt viesmad als ik er bij weerwolven in de eerste nacht al uit word geknikkerd
Ook dat zou leuk zijnquote:
Helemaal alleen heb ik geloof ik ook nog niet gehad, maar wel een paar keer met heel weinig mensen. Minder dan 10, dat ideequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jammer welIk heb nog nooit de zaal helemaal alleen gehad, lijkt me wel erg leuk een keertje.
quote:
Dan zou er iemand nog langzamer moeten zijn. Hmm...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je kunt veel over me zeggen, maar ik kan me niet heugen dat ik ooit zoiets gezegd heb
Mijn eerste film was een Kabouter Plop-film en Frans Bauer speelde ook een kabouter volgens mij??? DAt kan ik me herinneren dit klinkt als een vaag verhaal.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Toen ik voor het allerallerallereerst naar film ging (naar Frank en Frey![]()
) had ik de zaal voor mezelf. Okee m'n vader mocht er ook bij want ik was drie en toen mochten we kiezen of we pauze wilden en dat wilden we en toen kreeg ik een ijsje. Hoogtepunt van m'n leven
Nou echt hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goed om te horen dat die leuk wasEn ja het is wel een verschil tussen thuis kijken en in de bioscoop. Thuis laat je jezelf al vrij snel afleiden, wat in de bios niet echt is.
Ben zelf nog niet naar de bioscoop geweest sinds Corona. Voor het laatst tijdens IFFR in januari.
OOIT zal dat toch wel eens over zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook dat zou leuk zijnMaar tijdens Corona lijkt mij dat als meet wel het minst geschikt.
We houden natuurlijk wel 1,5 meter afstandquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook dat zou leuk zijnMaar tijdens Corona lijkt mij dat als meet wel het minst geschikt.
Nee hoor, dat doen we alleen bij Jobiquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh dus ik zou dan eindelijk een keer op een meet komen, moet ik gelijk ook door de vleeskeuring
Ik had het bij Harry Potter 7.2quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb het Trump gevraagd, hij zei:quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
OOIT zal dat toch wel eens over zijn
Oh, dat kan ik welquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Vakantie in een tent schijnt ook zo'n test te zijn. Vooral als het ding een hel is om op te zetten...
Ik zou dit niet kunnenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Je moet je date natuurlijk wel een beetje de kans geven heAf en toe vragen hoe hij/zij over iets denkt, ook al weet je al wat de oplossing moet zijn
Ik hou van pubquizzen en ben er redelijk goed inMaar nu met online pubquizzen hou ik me nog wel eens bewust in als ik denk dat anderen het antwoord ook wel weten. En als de meerderheid voor een antwoord wil gaan dat volgens mij niet klopt doe ik daar ook niet al te moeilijk over. Dat is beter voor de sfeer, er valt toch nooit echt wat te winnen en ik heb ook weer niet altijd gelijk
Hahaha nee het is nog geen running gag gelukkig. Dat zou wat zijn inderdaadquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Zooo hallo hoe kut als het dan zo'n running gag wordt waarbij jij ELK SPEL de eerste ronde wordt gekilld
En overleef je de eerste nacht? Dan was je vast wolf en word je als eerste gelyncht
Dat er een gewoon halverwege de sleutel pakt, de deur opendoet en weglooptquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad flink fout gaan:
'Links! Links zeg ik toch! Nee dat is rechts! Kijk voor je, daar! Daar! Je kunt echt niks he'
Ja de Cinevillepas is een mooie uitvindingquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou echt hoorIk heb nu dus zo'n Cinevillepas en drie bioscopen op loopafstand. En ben er nu in twee geweest de afgelopen weken en allebei hielden ze zich heel goed aan de regels
Dus was heel fijn
De derde is het filmhuis en daar heb ik wel gewoon vertrouwen in dat ze zich eraan houden?
Nemen we een 4-persoons met 2x 2-persoons luchtbedden, moet lukken toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik wel![]()
Het wordt pas een opgave als je me met mij in dat ding het manoeuvreren
Ja precies, al "moet" je uiteindelijk toch ook wel over op de smalltalk, maar als je al iets doet of hebt gedaan, dan is het ijs toch al wat gebrokenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou is echt zoIk luister de podcast datevermaak en daar raden ze het ook aan. Op een terras wordt toch al snel een sollicitatiegesprek
![]()
Anders is dat spel toch ook saaiquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wij spelen heel vaak met onze vriendengroep van 10+ mensen Weerwolven. Kennelijk ben ik al iets te fanatiek in m'n theorieën, ik ga helemaal in dat spel op
Ooit wel ja. Maar we hebben al niet eens een reguliere meet gehad in een kroeg/op een terras wat nog het meest haalbaar is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
OOIT zal dat toch wel eens over zijn
Thanksquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker!@:Strani zit ook nog halverwege het seizoen. We zullen alles in spoilers zetten!
Ik heb het een tijdje met een redelijk vaste groep gespeeld. Als zij het idee hadden dat ik meer zei dan normaal, ging ik er aan. Was ik de ronde er op wat stiller, dan was dat verdacht en ging ik er aan. Het kwam zelden voor dat ik het einde van het spel haalde, maar omdat we het altijd in een kroeg speelden was dat ook weer niet heel ergquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Zooo hallo hoe kut als het dan zo'n running gag wordt waarbij jij ELK SPEL de eerste ronde wordt gekilld
En overleef je de eerste nacht? Dan was je vast wolf en word je als eerste gelyncht
In een Escape Room?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
We houden natuurlijk wel 1,5 meter afstand
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mijn eerste film was een Kabouter Plop-film en Frans Bauer speelde ook een kabouter volgens mij??? DAt kan ik me herinneren dit klinkt als een vaag verhaal.
Huh maar dan ging je heel laat zeker?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had het bij Harry Potter 7.2![]()
Of nou ja, bijna, want het was een enorm grote zaal en er zaten nog twee mannen helemaal ergens anders
Pardon, servicequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mijn eerste film was een Kabouter Plop-film en Frans Bauer speelde ook een kabouter volgens mij??? DAt kan ik me herinneren dit klinkt als een vaag verhaal.
Haha nou is meestal gelukkig ook wel maar een avondjequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha nee het is nog geen running gag gelukkig. Dat zou wat zijn inderdaadHebben ze ook gelijk door als je een weerwolf bent inderdaad.
Ja nou ja dat heb ik nooit geprobeerd in de afgelopen jaren hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Anders is dat spel toch ook saaiWeerwolven met kinderen is ook echt kut
Komt toch niemandquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:39 schreef Meke het volgende:
[..]
De derde is het filmhuis en daar heb ik wel gewoon vertrouwen in dat ze zich eraan houden?
Meneer de spelleider, mag ik er uit? Ik vind mijn date niet leuk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat er een gewoon halverwege de sleutel pakt, de deur opendoet en wegloopt
Ja echt nu al blij meequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja de Cinevillepas is een mooie uitvinding
Jaa Mrs Metlock, dat was dus Maggie Smith in de '90s versiequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze wel gezien heb, maar weet hem zo niet meer. Zij speelde zeker die strenge vrouw? Dat was in deze versie mrs Weasly![]()
Of een kikker.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nemen we een 4-persoons met 2x 2-persoons luchtbedden, moet lukken toch?
Schoenen onder het afdakje, met wat geluk zit er 's ochtends een naaktslak in.
Nee want dan kun je het juist hebben over wat je hebt gedaanquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies, al "moet" je uiteindelijk toch ook wel over op de smalltalk, maar als je al iets doet of hebt gedaan, dan is het ijs toch al wat gebrokenEn leer je elkaar meer "in actie" kennen
He he hoooooo, Jitsi is ontspannen op bed, een Escape Room is heel iets anders. Dan ben ik heel erg gefocust!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad flink fout gaan:
'Links! Links zeg ik toch! Nee dat is rechts! Kijk voor je, daar! Daar! Je kunt echt niks he'
Ik ben hier eigenlijk wel weer eens voorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ooit wel ja. Maar we hebben al niet eens een reguliere meet gehad in een kroeg/op een terras wat nog het meest haalbaar is.
Haha ja dat is stomquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje met een redelijk vaste groep gespeeld. Als zij het idee hadden dat ik meer zei dan normaal, ging ik er aan. Was ik de ronde er op wat stiller, dan was dat verdacht en ging ik er aan. Het kwam zelden voor dat ik het einde van het spel haalde, maar omdat we het altijd in een kroeg speelden was dat ook weer niet heel erg
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb het Trump gevraagd, hij zei:
[ afbeelding ]
Weerwolvenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wij spelen heel vaak met onze vriendengroep van 10+ mensen Weerwolven. Kennelijk ben ik al iets te fanatiek in m'n theorieën, ik ga helemaal in dat spel op
Oh nee ik denk dat ik misschien een oudere heb gezienquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Pardon, service
[ afbeelding ]
Uit 2005
Ja volgens mij welquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:42 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Was het die dat ze een weg over gingen steken? Man ik was veel te oud voor die veel en ging met m'n broertje maar zelfs ik vond het spannend
Haha ja en frustrerend voor juf denk ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nou ja dat heb ik nooit geprobeerd in de afgelopen jaren hoorIk heb het spel wel leren kennen in groep 7, mijn juf van toen was helemaal fan en we speelden elke vrijdag vlak voor het weekend eerst een potje weerwolven. Tijd van m'n leven
Precies daaromquote:
Hahaha precies ditquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Meneer de spelleider, mag ik er uit? Ik vind mijn date niet leuk.
mijn laatste Fok-terras meet was in juni 2018 L{quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben hier eigenlijk wel weer eens voor
Ja ik geef het opquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dan zou er iemand nog langzamer moeten zijn. Hmm...
Het voordeel van de pas is dat je inderdaad minder gaat twijfelen of je een film wel of niet gaat zien. Je bent hooguit wat tijd kwijt. En je laat jezelf wat meer verrassen. Dat is op een film festival juist ook leuk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja echt nu al blij meeOok dat ik dan sneller na films ga waarvan ik twijfel of ze me leuk lijken
Secret Garden had ik denk ik anders ook niet in de bioscoop gekeken
Oja Metlock, ik ken al die namen echt nog niet uit m'n hoofdquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaa Mrs Metlock, dat was dus Maggie Smith in de '90s versieDie film is voor mij echt zo jeugdsentiment
Echt prachtig
En lang niet meer gezien.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik geef het opLoop nu alweer gigantisch achter
Ik doelde niet op jouquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He he hoooooo, Jitsi is ontspannen op bed, een Escape Room is heel iets anders. Dan ben ik heel erg gefocust!
Schat, ik was al op tig meets geweest voor jij een keer op kwam dagen. Ik mag keurenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doen we alleen bij Jobi
hoe doe je hetquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik geef het opLoop nu alweer gigantisch achter
Ja een reguliere meet zou toch wel weer een keer moeten kunnen. Alleen dan kijken waar een geschikte plek is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die muziekkabouter is Frans Bauer dus. En 2005 kan wel kloppen inderdaad aangezien ik uit 2000 komquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Pardon, service
[ afbeelding ]
Uit 2005
Liever een naaktslak dan een spinquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nemen we een 4-persoons met 2x 2-persoons luchtbedden, moet lukken toch?
Schoenen onder het afdakje, met wat geluk zit er 's ochtends een naaktslak in.
Dit kan ik bevestigenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ervaring, maar een biosdate lijkt me echt de onhandigste dateplek ooit.
Ik zeg Assen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja een reguliere meet zou toch wel weer een keer moeten kunnen. Alleen dan kijken waar een geschikte plek is.
Andersom kan ook. 'Het uur is om, jullie moeten nu de ruimte verlaten' 'Nee laat ons nog maar even zittenquote:
Ik heb wel een keer K3 en het IJsprinsesje gezien, met Urbanus als een of andere tovenaar of zoiets. Na elke shotwissel zat er een ander voorwerp aan zijn staf gemonteerdquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel
Ik heb deze gevonden, die hoorde erbij als soundtrack denk ik, kwaliteitsmuziek:
lekker een geplette naaktslak tussen je tenenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Liever een naaktslak dan een spin
Neeeeeeee lijers johquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Thanks
Nou heeft dat verdomde teletekst alsnog roet in het eten gegooid, ik snap echt niet waarom ze dat daar steeds op zetten!
*kuch kuch*quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ooit wel ja. Maar we hebben al niet eens een reguliere meet gehad in een kroeg/op een terras wat nog het meest haalbaar is.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jouMeer dat ik voor me zag hoe een stel dan helemaal tekeer kan gaan tegen elkaar
Jullie keuren maar een eind weg, zolang jullie hem maar niet afschrikkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Schat, ik was al op tig meets geweest voor jij een keer op kwam dagen. Ik mag keuren
Misschien krijgt de slak gezelschap...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Liever een naaktslak dan een spin
Het was het laatste weekendquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh maar dan ging je heel laat zeker?Ik zat bij alle HPfilms echt in volgeladen zalen
Nee niet vergetenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
*kuch kuch*
Je bent de mini-terras-meet van laatst vergeten?
@Davequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer K3 en het IJsprinsesje gezien, met Urbanus als een of andere tovenaar of zoiets. Na elke shotwissel zat er een ander voorwerp aan zijn staf gemonteerd
Ja, maar, dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee want dan kun je het juist hebben over wat je hebt gedaanEn dan komen dingen meer natuurlijk ter sprake
Ahh okee ik dacht dat je met small talk de sollicitatieronde bedoeldequote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn laatste date is ook al wel een tijdje geleden hoor. Maar ik weet wel dat ik mezelf nooit heel chill voel op een date of zo. Er blijft altijd een sfeer met een soort druk op liggen. En dan vooral die ene keer dat ik op date ging met een meisje wat ik al kende van de muziekvereniging. Hadden we wel mooi gespreksstof, dat was heel handig, maar het werd toch "anders" omdat we elkaar al kenden. Daarna werden we verliefd, en hebben we het nooit aan elkaar toe durven geven. En ik wist nota bene nog van haar oom dat zij mij leuk vond. Uiteindelijk heeft het heel lang geduurd dat we elkaar leuk vonden. Einde van het verhaal kwam toen zij zoende met iemand anders van dezelfde muziekvereniging. Toen werd ons contact ontzettend ongemakkelijk. Bijna een jaar later werden we pas weer oké met elkaar. Weet dus niet of ik ooit nog een keer met zo'n direct contact op date of iets zou willenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen![]()
Maar dat kan ook aan de film hebben gelegen![]()
Ja schande hequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Neeeeeeee lijers joh![]()
![]()
![]()
WTf![]()
Vervelend voor je
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel
Ik heb deze gevonden, die hoorde erbij als soundtrack denk ik, kwaliteitsmuziek:
Dat is dan eerder een speed datequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ahh okee ik dacht dat je met small talk de sollicitatieronde bedoelde
Ja en als het echt ruk is ga ik wel weg hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het voordeel van de pas is dat je inderdaad minder gaat twijfelen of je een film wel of niet gaat zien. Je bent hooguit wat tijd kwijt. En je laat jezelf wat meer verrassen. Dat is op een film festival juist ook leuk.
Wat zijn highlights in Assen, buiten het circuit om?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De computer weet er helemaal niks van.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jouMeer dat ik voor me zag hoe een stel dan helemaal tekeer kan gaan tegen elkaar
Ja maar wat zie je nu dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nop, streetview zou me te langzaam gaan.
*Suggereert tegen beter weten in heel voorzichtig Spanjequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja een reguliere meet zou toch wel weer een keer moeten kunnen. Alleen dan kijken waar een geschikte plek is.
Schattig dat je dat denktquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Schat, ik was al op tig meets geweest voor jij een keer op kwam dagen. Ik mag keuren
Zij was fantastisch in die rolquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja Metlock, ik ken al die namen echt nog niet uit m'n hoofdMaar Maggie Smith is ook wel zo iemand die dat kan ja
Ik ben maar één keer vertrokken halverwege een film, en ik heb aardig wat bagger gezienquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en als het echt ruk is ga ik wel weg hoor
Ja dat vind ik ook leukquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:48 schreef H_T het volgende:
Wat we met die Weerwolfgroep ook wel eens deden was meer kaarten gebruiken dan dat er spelers waren, waardoor het niet zeker was welke rollen er in zaten en hoeveel wolvenDaardoor kon het een keer voorkomen dat twee mensen allebei claimden de jager te zijn, wat natuurlijk niet kan. Een van de twee werd gedood, die bleek geen jager, waarna de andere claim automatisch werd geloofd. Die was ook geen jager en de weerwolven haalden zo de overwinning binnen
De jager was niet uitgedeeld, maar niemand wist dat zeker
Ohhhh want ergens klinkt het iets als hoe ik op Jitsi benquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oke, we nemen het mee naar achteren. Iemand anders nog ideeën?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:56 schreef Strani het volgende:
[..]
*Suggereert tegen beter weten in heel voorzichtig Spanje
Er zijn toch genoeg terrassen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit werd een langer verhaal dan bedoeld, sorryquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mijn laatste date is ook al wel een tijdje geleden hoor. Maar ik weet wel dat ik mezelf nooit heel chill voel op een date of zo. Er blijft altijd een sfeer met een soort druk op liggen. En dan vooral die ene keer dat ik op date ging met een meisje wat ik al kende van de muziekvereniging. Hadden we wel mooi gespreksstof, dat was heel handig, maar het werd toch "anders" omdat we elkaar al kenden. Daarna werden we verliefd, en hebben we het nooit aan elkaar toe durven geven. En ik wist nota bene nog van haar oom dat zij mij leuk vond. Uiteindelijk heeft het heel lang geduurd dat we elkaar leuk vonden. Einde van het verhaal kwam toen zij zoende met iemand anders van dezelfde muziekvereniging. Toen werd ons contact ontzettend ongemakkelijk. Bijna een jaar later werden we pas weer oké met elkaar. Weet dus niet of ik ooit nog een keer met zo'n direct contact op date of iets zou willen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Andersom kan ook. 'Het uur is om, jullie moeten nu de ruimte verlaten' 'Nee laat ons nog maar even zitten'
Ligt niet aan het Pieterpad, ik wil een loop-optie!quote:
Nee, er is een tijd en een plaats om de: huh? Hoe dan? Waarom? uit de kast te halen. Maar dat was niet nuquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhhh want ergens klinkt het iets als hoe ik op Jitsi ben![]()
We deden geloof ik 1 kaart meer dan dat er spelers waren. Misschien een keer 2 met een heel grote groep, maar met twee wolven op 15 spelers wordt het een erg lastig verhaalquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook leukMet een beetje een marge zodat je de balans sowieso blijft en je niet alle wolven af kunt leggen
Get a roomquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Andersom kan ook. 'Het uur is om, jullie moeten nu de ruimte verlaten' 'Nee laat ons nog maar even zitten'
@molloot200 is toch op voorkeur allang goedgekeurd johquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jullie keuren maar een eind weg, zolang jullie hem maar niet afschrikken
Dan kan ik gewoon lopen!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ligt niet aan het Pieterpad, ik wil een loop-optie!
@Davequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:49 schreef H_T het volgende:
Na elke shotwissel zat er een ander voorwerp aan zijn staf gemonteerd
Ahh ja dan snap ik het ook wel weerquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het was het laatste weekend![]()
![]()
Ik ben oprecht een slechte Potterhead dat ik zo lang heb gewacht![]()
Maar ik wilde gewoon geen enorm volle zaal bij het zien van de finale
En gewoon een fucking mooie grote zaak vrijwel helemaal alleen![]()
Terras is het beste ja. Waarbij je dan wel een terras moet hebben waar je met meer man mag zitten. Dan moet je dus van te voren reserveren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Er zijn toch genoeg terrassen?Want denk wel dat dat het meest geschikt is
Dat is niet lekker, dat is zielig en goorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker een geplette naaktslak tussen je tenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
*Gelooft oprecht dat dit plan nu een serieuze kans maakt en gaat er heel hard en lief voor biddenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oke, we nemen het mee naar achteren. Iemand anders nog ideeën?
Daar hoef je geen sorry voor te zeggenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit werd een langer verhaal dan bedoeld, sorry
Dat nooitquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jullie keuren maar een eind weg, zolang jullie hem maar niet afschrikken
Ja van dit soort berichten word ik dus helemaal ongemakkelijk hè Mekequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:58 schreef Meke het volgende:
[..]
@:molloot200 is toch op voorkeur allang goedgekeurd johDie hoeft zich helemaal geen zorgen te maken
Wie?quote:
Ohh wat zonde is dat danquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mijn laatste date is ook al wel een tijdje geleden hoor. Maar ik weet wel dat ik mezelf nooit heel chill voel op een date of zo. Er blijft altijd een sfeer met een soort druk op liggen. En dan vooral die ene keer dat ik op date ging met een meisje wat ik al kende van de muziekvereniging. Hadden we wel mooi gespreksstof, dat was heel handig, maar het werd toch "anders" omdat we elkaar al kenden. Daarna werden we verliefd, en hebben we het nooit aan elkaar toe durven geven. En ik wist nota bene nog van haar oom dat zij mij leuk vond. Uiteindelijk heeft het heel lang geduurd dat we elkaar leuk vonden. Einde van het verhaal kwam toen zij zoende met iemand anders van dezelfde muziekvereniging. Toen werd ons contact ontzettend ongemakkelijk. Bijna een jaar later werden we pas weer oké met elkaar. Weet dus niet of ik ooit nog een keer met zo'n direct contact op date of iets zou willen
Heel goedquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:59 schreef Strani het volgende:
[..]
*Gelooft oprecht dat dit plan nu een serieuze kans maakt en gaat er heel hard en lief voor bidden
Ik maak bij Weervolven altijd de fout om lekker te gaan zitten toekijken hoe de anderen elkaar te zitten beschuldigen, en dan juist verdacht wordt later omdat ik zo stil ben.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:50 schreef molloot200 het volgende:
Bij Weerwolven vind ik het vooral leuk om als een soort halve detective mensen te ondervragen. "Als jij weerwolf was, waarom zou je dan ... omleggen? Waarom deed je ...? Waarom stemde je net op ...?" Heerlijk
Haha nee maar zo zijn kutdates toch meestal?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is dan eerder een speed date
Drents Museumquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat zijn highlights in Assen, buiten het circuit om?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Allen, we hebben heel snel een ander plan nodig.
Ik hoor dat ze daar hele leuke serveersters hebben, dus van mij mag het op de lijstquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Klinkt als een sollicitatiegesprekquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee maar zo zijn kutdates toch meestal?
"Wat doe je voor werk?"
"Heb je broers en zussen?"
"Waar zie je jezelf in vijf jaar?"
Was zeker gezelligquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee niet vergetenMaar bewust niet genoemd.
Was wel gezellig
Ja ik ga die dan maar eens (her)kijkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zij was fantastisch in die rol![]()
Echt een mooie versie ook![]()
Maar eerst eens even de nieuwe kijken
Ja ik doe het ook niet ECHT, maar het zou kunnenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben maar één keer vertrokken halverwege een film, en ik heb aardig wat bagger gezien
ook zonder dergelijke vragen waren dates soms kutquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:01 schreef Meke het volgende:
[..]
"Wat doe je voor werk?"
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh wat zonde is dat danEn ook wel stom van haar dat ze met een ander zoende. Is dat nog wat geworden of meer een eenmalige actie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed ergens ook zelf een beetje verprutst, omdat ik gewoon niet door had dat zij ook meer wilde dan alleen vrienden zijn. We hebben er een jaar later wel echt een heel fijn gesprek over gehad. Alles aan elkaar verteld wat we in die tijd voelden, en hoe we het hebben beleefd. Inclusief die zoenactie. Dat rondde het hoofdstuk ergens wel mooi af![]()
Dit is gewoon hoe een gesprek tussen mij en m'n moeder meestal gaat hoor. Het gaat niet zo goed met haar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:01 schreef Meke het volgende:
[..]
"Wat doe je voor werk?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahhaah neeeee het ondervraag ná de filmquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ahh okee ik dacht dat je met small talk de sollicitatieronde bedoelde
Ja precies, dat is echt prima danquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:58 schreef H_T het volgende:
[..]
We deden geloof ik 1 kaart meer dan dat er spelers waren. Misschien een keer 2 met een heel grote groep, maar met twee wolven op 15 spelers wordt het een erg lastig verhaal
Ja, maar dat is op zich ook prima? En je kunt denk ik meestal prima marge inbouwen voor mensen die op het laatste moment wel/niet willen komenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Terras is het beste ja. Waarbij je dan wel een terras moet hebben waar je met meer man mag zitten. Dan moet je dus van te voren reserveren.
Dat is waar. Behalve dat derde dan, dat is bij sollicitaties.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:01 schreef Meke het volgende:
[..]
"Wat doe je voor werk?"
Nee maar is toch zo!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja van dit soort berichten word ik dus helemaal ongemakkelijk hè Meke
Als het gewoon echt heel kut is hoef je je niet langer te kwellen dan nodig natuurlijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik doe het ook niet ECHT, maar het zou kunnen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik wilde deze ook net quoten. Die over vijf jaar ga je toch niet echt op dates stellen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is waar. Behalve dat derde dan, dat is bij sollicitaties.
Op zich kan het overigens geen kwaad als je zo'n soort vragenrondje hebt op een date. Mits de antwoorden over en weer ook wat diverser zijn en je op elkaar ingaat.
Maar meestal is het ook nog zo dat de antwoorden dan heel kort zijn. Alleen maar: ja, nee, leuk, ja wel ok....
Ik stem voor iets dat bereikbaar is per fiets vanaf mijn huisquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Allen, we hebben heel snel een ander plan nodig.
Dat zeker jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook zonder dergelijke vragen waren dates soms kut
Ja dat is dan ook zoquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klinkt als een sollicitatiegesprek
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Drents museum, en daarnaast de standaard gezellige horeca, bioscoop/theater, etc.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat zijn highlights in Assen, buiten het circuit om?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Schattig dat je dat denkt![]()
We laten je lekker in die waan
bij Jobi is het nu nog vrijdagquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als Jobi dit leest is het 0:15
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is gewoon hoe een gesprek tussen mij en m'n moeder meestal gaat hoor. Het gaat niet zo goed met haar.Probeer het opnieuw met een andere insteek. Misschien dat die dan wel grappig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Daar zit wel wat in inderdaadquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar is toch zo!!
We keuren niet echt mensen hoor(Althans, ik kan alleen voor mezelf spreken. IK keur geen mensen en heb ook geen schriftelijke evaluatie ontvangen na de meet
). Iedereen die hier leuk mee kan komen in het topic komt toch ook op een meet leuk mee?
![]()
Dat óókquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook zonder dergelijke vragen waren dates soms kut
Ja dat is echt kut, om er maar eens een krachtterm in te gooien. En toch is het zinloos om dat soort dingen uit te sluiten. Je hebt ook van deze situatie geleerd en zal nu misschien de volgende keer assertiever zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb dit aan ene Bauke voorgelegd, volgens hem is alles in de Benelux goed te doenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik stem voor iets dat bereikbaar is per fiets vanaf mijn huis
Niks geen sorry. Nooit sorryquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik snap nu wel waarom ze zo'n hoge postcount heeft, ze neemt alle posts van de 3 maanden ervoor ook mee in de stats.quote:
Daar ben ik vroegah nog weleens omheen gevaren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
We kunnen ook met z'n allen naar Fort Boyard.
Enige nadeel is dan wel dat we af en toe een deelnemer kwijtraken aan een tijger.
Jij haalt de doelen toch niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ligt niet aan het Pieterpad, ik wil een loop-optie!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]Poeh zonde wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed ergens ook zelf een beetje verprutst, omdat ik gewoon niet door had dat zij ook meer wilde dan alleen vrienden zijn. We hebben er een jaar later wel echt een heel fijn gesprek over gehad. Alles aan elkaar verteld wat we in die tijd voelden, en hoe we het hebben beleefd. Inclusief die zoenactie. Dat rondde het hoofdstuk ergens wel mooi af![]()
Wel fijn dat je het goed hebt uitgesproken![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is gewoon hoe een gesprek tussen mij en m'n moeder meestal gaat hoor. Het gaat niet zo goed met haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Geen sorry.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahhaah neeeee het ondervraag ná de filmEn dat kan alsnog gewoon awkward zijn, maar dan heb je in ieder geval nog de film als gespreksonderwerp om het over te hebben
Die evaluatie krijg jij ook zelf niet he. Die krijgen alleen de mensen die jou hebben beoordeeld.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar is toch zo!!
We keuren niet echt mensen hoor(Althans, ik kan alleen voor mezelf spreken. IK keur geen mensen en heb ook geen schriftelijke evaluatie ontvangen na de meet
). Iedereen die hier leuk mee kan komen in het topic komt toch ook op een meet leuk mee?
![]()
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is echt kut, om er maar eens een krachtterm in te gooien. En toch is het zinloos om dat soort dingen uit te sluiten. Je hebt ook van deze situatie geleerd en zal nu misschien de volgende keer assertiever zijn.
Nou ik heb het ook wel eens op een date gehad hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is waar. Behalve dat derde dan, dat is bij sollicitaties.
Op zich kan het overigens geen kwaad als je zo'n soort vragenrondje hebt op een date. Mits de antwoorden over en weer ook wat diverser zijn en je op elkaar ingaat.
Maar meestal is het ook nog zo dat de antwoorden dan heel kort zijn. Alleen maar: ja, nee, leuk, ja wel ok....
We hebben niet veel regels, maar dat is toch verreweg de beste.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hey die quote staat ook in de OP
daarom daten met een Fokker, kan je het altijd nog over Fok hebbenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik heb het ook wel eens op een date gehad hoor![]()
Die wensen liepen nogal uiteen dus dat werd hem verder niet
![]()
En is veel leuker als dat gewoon organisch gaat dan echt zo'n vragengesprekMaarja, dat is soms ook gewoon lastig als je elkaar ECHT bijna nog niet kent. Je hebt wel iets nodig waar je het over kunt hebben
Oh nee joh hier organiseert men nooit iets, je komt gewoon opdagen met wat te eten en het wordt vanzelf gezelligquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Wij willen al langer naar Spanje hoor, maar jij organiseert maar niks!
Als er een pauze inzit is de keuze wel wat sneller gemaakt. Maar die zijn er zelden tot nooit meer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het gewoon echt heel kut is hoef je je niet langer te kwellen dan nodig natuurlijkBij deze film vertrokken twee mensen voor de pauze begon, en van het groepje dat achter ons zat was in de pauze iemand bij de kassa gaan vragen hoe lang het nog duurde
Toen het antwoord kwam besloten wij dat het mooi geweest was en nodigden de groep achter ons uit mee te gaan naar een kroeg, maar zij besloten de film dapper uit te kijken
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het gewoon echt heel kut is hoef je je niet langer te kwellen dan nodig natuurlijkBij deze film vertrokken twee mensen voor de pauze begon, en van het groepje dat achter ons zat was in de pauze iemand bij de kassa gaan vragen hoe lang het nog duurde
Toen het antwoord kwam besloten wij dat het mooi geweest was en nodigden de groep achter ons uit mee te gaan naar een kroeg, maar zij besloten de film dapper uit te kijken
Yes en nu zijn we gewoon weer oké met elkaar. Zeker als je elkaar elke week ziet bij de muziekvereniging en het is een beetje semi-ongemakkelijk is het handig om het een keer allemaal open en bloot op tafel te gooienquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Poeh zonde wel hoor![]()
Wel fijn dat je het goed hebt uitgesproken![]()
Nee joh, gaat lekker smoothquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, er is een tijd en een plaats om de: huh? Hoe dan? Waarom? uit de kast te halen. Maar dat was niet nu
Voorburg dusquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik stem voor iets dat bereikbaar is per fiets vanaf mijn huis
Ik vond de OK vroegah echt fantastischquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Drents museum, en daarnaast de standaard gezellige horeca, bioscoop/theater, etc.
Assen is eigenlijk niet zo heel bijzonder.
Dus een carriere als cabaretier (cabaretiercarriere, mooi woord) zou ik maar beter niet ambiëren?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Probeer het opnieuw met een andere insteek. Misschien dat die dan wel grappig is
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan kan ik gewoon lopen!Duurt wel even, maar toch
Ik was er niet zélf, ik heb daar m'n mensen voorquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Je weet dat ik nu uit ga pluizen op oude foto's wie jij ook alweer was he?
Ligt natuurljik nu altijd nog aan de persoon. Op één persoon na is er niemand in m'n directe kringen waar ik eventueel mee op date zou willenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Geen sorry.![]()
En waarom niet, joh? Een basis van gedeelde interesse of bepaalde vriendschappelijke connectie is vaak een sterke basis om een relatie aan te gaan, zegt lang niet alles over stand houden natuurlijk.
Ja maar ja maarquote:
quote:
Zoietsquote:
quote:
Jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in inderdaad
Sowieso wordt niemand geëvalueerdquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in inderdaad
Ga je dan bijv ook eens naar een Groningen of Zwolle oid?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Drents museum, en daarnaast de standaard gezellige horeca, bioscoop/theater, etc.
Assen is eigenlijk niet zo heel bijzonder.
Prima danquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb dit aan ene Bauke voorgelegd, volgens hem is alles in de Benelux goed te doen
Ja maar dan kan ik er toch niet van leren?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die evaluatie krijg jij ook zelf niet he. Die krijgen alleen de mensen die jou hebben beoordeeld.
En eigenlijk ben ik zelf op zich ook niet zo moeilijk en klik ik met ontzettend veel mensen wel snel eigenlijk. Dat is ook altijd wel een handige eigenschapquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sowieso wordt niemand geëvalueerdOver het algemeen wordt iedereen vrij snel opgepikt binnen de groep. Of eigenlijk eerst het groepje waar te toevallig bij komt zitten.
Mijn speeddate avond in december was precies dat, de hele avond langquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:01 schreef Meke het volgende:
[..]
"Wat doe je voor werk?"
Ja. Of een gedeelde hobby of plek. Daarom ontstaan er ook zoveel relaties op de werkvloer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Geen sorry.![]()
En waarom niet, joh? Een basis van gedeelde interesse of bepaalde vriendschappelijke connectie is vaak een sterke basis om een relatie aan te gaan, zegt lang niet alles over stand houden natuurlijk.
Toptip ditquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daarom daten met een Fokker, kan je het altijd nog over Fok hebben
Doen, die is echt mooiquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik ga die dan maar eens (her)kijken
@Greys is daar ook wel goed in, mensen meteen dr bij betrekken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sowieso wordt niemand geëvalueerdOver het algemeen wordt iedereen vrij snel opgepikt binnen de groep. Of eigenlijk eerst het groepje waar te toevallig bij komt zitten.
Maar speeddates lijken me ook voor geen meter te werken toch? Je weet alleen oppervlakkige informatie, maar je hebt geen idee over of je echt klikt met een persoon.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn speeddate avond in december was precies dat, de hele avond lang
Het verschilt per stad en bioscoopquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als er een pauze inzit is de keuze wel wat sneller gemaakt. Maar die zijn er zelden tot nooit meer.
Zelf ben ik nooit weggelopen en heb toch wel echt hele slechte dingen gezien. Maar ja daar moest ik dan meestal ook wat over schrijven, dus dan kon ik ook niet weg.
Deze. Elke keer dat er wat spannends kon gebeuren, gebeurde dat niet. Voorbeeld: gezin rijdt op hoge snelheid langs een ravijn, moeder vraagt of het niet wat rustiger kan. Vader vindt dat nergens voor nodig, en vervolgens halen ze gewoon hun bestemming. Aan het eind van de eerste helft had ik twee vermoedensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en volgens de samenvatting die ik later op internet las klopten die allebei. Geen spijt van dat ik die niet heb afgekeken
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik ben heel slecht nog nooit in het Drents Museum geweest.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vond de OK vroegah echt fantastisch![]()
Ja, dat is wel fijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Yes en nu zijn we gewoon weer oké met elkaar. Zeker als je elkaar elke week ziet bij de muziekvereniging en het is een beetje semi-ongemakkelijk is het handig om het een keer allemaal open en bloot op tafel te gooien
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb dit aan ene Bauke voorgelegd, volgens hem is alles in de Benelux goed te doen
Ik word heel blij van kaarten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar ja maar
Nouja als jij er blij van wordt
Ben ik bij hoorquote:
speeddaten zou voor mij niks zijn, ik kom daar veel te traag voor op mgangquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is ook zeker lastig ja. En de leukste dates lopen gewoon vanzelf. D.w.z. je hebt dan misschien wel een paar standaardvragen gesteld, maar bij de derde vraag loopt alles dan willekeurig en spontaan in elkaar over.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik heb het ook wel eens op een date gehad hoor![]()
Die wensen liepen nogal uiteen dus dat werd hem verder niet
![]()
En is veel leuker als dat gewoon organisch gaat dan echt zo'n vragengesprekMaarja, dat is soms ook gewoon lastig als je elkaar ECHT bijna nog niet kent. Je hebt wel iets nodig waar je het over kunt hebben
Ik zou meteen een transitie ondergaan en voor een cabarieterecarriere gaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus een carriere als cabaretier (cabaretiercarriere, mooi woord) zou ik maar beter niet ambiëren?
dan beter Scheveningen of het Plein in DHquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ben ik bij hoorAls daar leuke terrasjes zijn dan hè
quote:
Groningen wel regelmatig (alhoewel nu al een tijd niet), Zwolle eigenlijk nooit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ga je dan bijv ook eens naar een Groningen of Zwolle oid?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Het verschilt per stad en bioscoopLaatste film die ik in de bios zag was Knives Out, die had nog gewoon een pauze
[..]
Deze. Elke keer dat er wat spannends kon gebeuren, gebeurde dat niet. Voorbeeld: gezin rijdt op hoge snelheid langs een ravijn, moeder vraagt of het niet wat rustiger kan. Vader vindt dat nergens voor nodig, en vervolgens halen ze gewoon hun bestemming. Aan het eind van de eerste helft had ik twee vermoedensOh god die ik wel gezien helemaal ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en volgens de samenvatting die ik later op internet las klopten die allebei. Geen spijt van dat ik die niet heb afgekekenOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Afgelopen december? Heb je daar al eerder over verteld?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je altijd speed moest gebruiken op zo'n avond. Maar het is dus echt de bedoeling dat je korte / meerdere dates hebt?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar speeddates lijken me ook voor geen meter te werken toch? Je weet alleen oppervlakkige informatie, maar je hebt geen idee over of je echt klikt met een persoon.
Zwolle paar keer een meet gehadquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Groningen wel regelmatig (alhoewel nu al een tijd niet), Zwolle eigenlijk nooit.
We hebben (bijna) allemaal wel zoiets meegemaakt. Dat je het niet durft en dan later blijkt dat je het beter wel had kunnen doen. Of iets vergelijkbaars.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]Ik ben ook nog wel een beetje een n00b want ik heb nog nooit een vaste relatie gehad hoor. Maar deze situatie heb ik zeker van geleerd ja
Je spreekt uit eigen ervaring?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daarom daten met een Fokker, kan je het altijd nog over Fok hebben
Groningen is dan ook wel heel erg leuk. (Althans die keer toen ik er was vond ik het er erg gezellig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Groningen wel regelmatig (alhoewel nu al een tijd niet), Zwolle eigenlijk nooit.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]Ah, jammer dat het zo liepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed ergens ook zelf een beetje verprutst, omdat ik gewoon niet door had dat zij ook meer wilde dan alleen vrienden zijn. We hebben er een jaar later wel echt een heel fijn gesprek over gehad. Alles aan elkaar verteld wat we in die tijd voelden, en hoe we het hebben beleefd. Inclusief die zoenactie. Dat rondde het hoofdstuk ergens wel mooi afBlijft wel echt jammer, die momenten dat je elkaar allebei leuk vindt, en het dan zo door omstandigheden niks wordt. Heb op de middelbare ook zoiets gehad.
Wel heel fijn dat je het met haar uit hebt kunnen praten. En het af hebt kunnen sluiten
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Nou dit gaat helemaal goedkomen, leukquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En eigenlijk ben ik zelf op zich ook niet zo moeilijk en klik ik met ontzettend veel mensen wel snel eigenlijk. Dat is ook altijd wel een handige eigenschap
Woont Dave niet in Zwolle?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een date in Zwolle gehad, was geen succes.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zou meteen een transitie ondergaan en voor een cabarieterecarriere gaan
En dan besteld iedereen een paar snackjes of neemt wat te eten mee. En voor je het weet ben je met zijn allen Tapas aan het etenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nee joh hier organiseert men nooit iets, je komt gewoon opdagen met wat te eten en het wordt vanzelf gezellig
Landkaarten, ansichtkaarten, speelkaarten, kerstkaarten, aankaarten... wat voor kaarten?quote:
Ja speeddaten lijkt me ook echt heel kutquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar ik ben sowieso niet zo'n uitgaanstype.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Groningen is dan ook wel heel erg leuk. (Althans die keer toen ik er was.)
Misschien dat ze in Spanje wel op de banken gaan staan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus een carriere als cabaretier (cabaretiercarriere, mooi woord) zou ik maar beter niet ambiëren?
zondag pas?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:17 schreef Aoibhin het volgende:
Mensen, ik loop zover achter dat ik het niet meer bij kan houden. Tot morgen
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:17 schreef Aoibhin het volgende:
Eén van mijn ooms is zo laat aan de vrouw geraakt, dat hij in tegenstelling tot ál mijn andere ooms nog altijd niet is gescheiden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]Ik ben ook nog wel een beetje een n00b want ik heb nog nooit een vaste relatie gehad hoor. Maar deze situatie heb ik zeker van geleerd ja
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh god die ik wel gezien helemaal ja.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Het verschilt per stad en bioscoopLaatste film die ik in de bios zag was Knives Out, die had nog gewoon een pauze
[..]
Deze. Elke keer dat er wat spannends kon gebeuren, gebeurde dat niet. Voorbeeld: gezin rijdt op hoge snelheid langs een ravijn, moeder vraagt of het niet wat rustiger kan. Vader vindt dat nergens voor nodig, en vervolgens halen ze gewoon hun bestemming. Aan het eind van de eerste helft had ik twee vermoedensOh wauw. Geen aanrader dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en volgens de samenvatting die ik later op internet las klopten die allebei. Geen spijt van dat ik die niet heb afgekeken
Slaapze, het gaat weer hard vanavond jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:17 schreef Aoibhin het volgende:
Oké Hans, dit heb ik nu al 15x gezien door allerhande tags en post.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:16 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Typisch weer die Brabander met geweld tegen Amsterdammer...
Trustenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:17 schreef Aoibhin het volgende:
Nee die hebben echt een heel slecht gevoel voor humor!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien dat ze in Spanje wel op de banken gaan staan.
Het was niet met Dave, volgens mij wel iemand die ik heb leren kennen via hier.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Woont Dave niet in Zwolle?
Zoute drop met mayoquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn dorp is praktisch Benelux en een beetje Noorwegen!
Momoquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Slaapze, het gaat weer hard vanavond ja
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht nog nooit in het Drents Museum geweest.
Lekkerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan besteld iedereen een paar snackjes of neemt wat te eten mee. En voor je het weet ben je met zijn allen Tapas aan het eten
Fijnquote:
quote:
ALLE IJSBEREN TERUG NAAR DE NOORDPOOLquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oké Hans, dit heb ik nu al 15x gezien door allerhande tags en post.
IM SORRY YA!
Het eerste!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Landkaarten, ansichtkaarten, speelkaarten, kerstkaarten, aankaarten... wat voor kaarten?
Bedenkelijk. Erg bedenkelijk. Zeker als je naast je moeder op de bank zit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |