Ja, maar, dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee want dan kun je het juist hebben over wat je hebt gedaanEn dan komen dingen meer natuurlijk ter sprake
Ahh okee ik dacht dat je met small talk de sollicitatieronde bedoeldequote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben hier eigenlijk wel weer eens voor
Mijn laatste date is ook al wel een tijdje geleden hoor. Maar ik weet wel dat ik mezelf nooit heel chill voel op een date of zo. Er blijft altijd een sfeer met een soort druk op liggen. En dan vooral die ene keer dat ik op date ging met een meisje wat ik al kende van de muziekvereniging. Hadden we wel mooi gespreksstof, dat was heel handig, maar het werd toch "anders" omdat we elkaar al kenden. Daarna werden we verliefd, en hebben we het nooit aan elkaar toe durven geven. En ik wist nota bene nog van haar oom dat zij mij leuk vond. Uiteindelijk heeft het heel lang geduurd dat we elkaar leuk vonden. Einde van het verhaal kwam toen zij zoende met iemand anders van dezelfde muziekvereniging. Toen werd ons contact ontzettend ongemakkelijk. Bijna een jaar later werden we pas weer oké met elkaar. Weet dus niet of ik ooit nog een keer met zo'n direct contact op date of iets zou willenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen![]()
Maar dat kan ook aan de film hebben gelegen![]()
Ja schande hequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Neeeeeeee lijers joh![]()
![]()
![]()
WTf![]()
Vervelend voor je
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel
Ik heb deze gevonden, die hoorde erbij als soundtrack denk ik, kwaliteitsmuziek:
Dat is dan eerder een speed datequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ahh okee ik dacht dat je met small talk de sollicitatieronde bedoelde
Ja en als het echt ruk is ga ik wel weg hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het voordeel van de pas is dat je inderdaad minder gaat twijfelen of je een film wel of niet gaat zien. Je bent hooguit wat tijd kwijt. En je laat jezelf wat meer verrassen. Dat is op een film festival juist ook leuk.
Wat zijn highlights in Assen, buiten het circuit om?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De computer weet er helemaal niks van.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jouMeer dat ik voor me zag hoe een stel dan helemaal tekeer kan gaan tegen elkaar
Ja maar wat zie je nu dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nop, streetview zou me te langzaam gaan.
*Suggereert tegen beter weten in heel voorzichtig Spanjequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja een reguliere meet zou toch wel weer een keer moeten kunnen. Alleen dan kijken waar een geschikte plek is.
Schattig dat je dat denktquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Schat, ik was al op tig meets geweest voor jij een keer op kwam dagen. Ik mag keuren
Zij was fantastisch in die rolquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja Metlock, ik ken al die namen echt nog niet uit m'n hoofdMaar Maggie Smith is ook wel zo iemand die dat kan ja
Ik ben maar één keer vertrokken halverwege een film, en ik heb aardig wat bagger gezienquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en als het echt ruk is ga ik wel weg hoor
Ja dat vind ik ook leukquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:48 schreef H_T het volgende:
Wat we met die Weerwolfgroep ook wel eens deden was meer kaarten gebruiken dan dat er spelers waren, waardoor het niet zeker was welke rollen er in zaten en hoeveel wolvenDaardoor kon het een keer voorkomen dat twee mensen allebei claimden de jager te zijn, wat natuurlijk niet kan. Een van de twee werd gedood, die bleek geen jager, waarna de andere claim automatisch werd geloofd. Die was ook geen jager en de weerwolven haalden zo de overwinning binnen
De jager was niet uitgedeeld, maar niemand wist dat zeker
Ohhhh want ergens klinkt het iets als hoe ik op Jitsi benquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jouMeer dat ik voor me zag hoe een stel dan helemaal tekeer kan gaan tegen elkaar
Oke, we nemen het mee naar achteren. Iemand anders nog ideeën?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:56 schreef Strani het volgende:
[..]
*Suggereert tegen beter weten in heel voorzichtig Spanje
Er zijn toch genoeg terrassen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja een reguliere meet zou toch wel weer een keer moeten kunnen. Alleen dan kijken waar een geschikte plek is.
Dit werd een langer verhaal dan bedoeld, sorryquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mijn laatste date is ook al wel een tijdje geleden hoor. Maar ik weet wel dat ik mezelf nooit heel chill voel op een date of zo. Er blijft altijd een sfeer met een soort druk op liggen. En dan vooral die ene keer dat ik op date ging met een meisje wat ik al kende van de muziekvereniging. Hadden we wel mooi gespreksstof, dat was heel handig, maar het werd toch "anders" omdat we elkaar al kenden. Daarna werden we verliefd, en hebben we het nooit aan elkaar toe durven geven. En ik wist nota bene nog van haar oom dat zij mij leuk vond. Uiteindelijk heeft het heel lang geduurd dat we elkaar leuk vonden. Einde van het verhaal kwam toen zij zoende met iemand anders van dezelfde muziekvereniging. Toen werd ons contact ontzettend ongemakkelijk. Bijna een jaar later werden we pas weer oké met elkaar. Weet dus niet of ik ooit nog een keer met zo'n direct contact op date of iets zou willen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Andersom kan ook. 'Het uur is om, jullie moeten nu de ruimte verlaten' 'Nee laat ons nog maar even zitten'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |