Oja Metlock, ik ken al die namen echt nog niet uit m'n hoofdquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaa Mrs Metlock, dat was dus Maggie Smith in de '90s versieDie film is voor mij echt zo jeugdsentiment
Echt prachtig
En lang niet meer gezien.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik geef het opLoop nu alweer gigantisch achter
Ik doelde niet op jouquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He he hoooooo, Jitsi is ontspannen op bed, een Escape Room is heel iets anders. Dan ben ik heel erg gefocust!
Schat, ik was al op tig meets geweest voor jij een keer op kwam dagen. Ik mag keurenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doen we alleen bij Jobi
hoe doe je hetquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik geef het opLoop nu alweer gigantisch achter
Ja een reguliere meet zou toch wel weer een keer moeten kunnen. Alleen dan kijken waar een geschikte plek is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben hier eigenlijk wel weer eens voor
Ja die muziekkabouter is Frans Bauer dus. En 2005 kan wel kloppen inderdaad aangezien ik uit 2000 komquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Pardon, service
[ afbeelding ]
Uit 2005
Liever een naaktslak dan een spinquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nemen we een 4-persoons met 2x 2-persoons luchtbedden, moet lukken toch?
Schoenen onder het afdakje, met wat geluk zit er 's ochtends een naaktslak in.
Dit kan ik bevestigenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ervaring, maar een biosdate lijkt me echt de onhandigste dateplek ooit.
Ik zeg Assen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja een reguliere meet zou toch wel weer een keer moeten kunnen. Alleen dan kijken waar een geschikte plek is.
Andersom kan ook. 'Het uur is om, jullie moeten nu de ruimte verlaten' 'Nee laat ons nog maar even zittenquote:
Ik heb wel een keer K3 en het IJsprinsesje gezien, met Urbanus als een of andere tovenaar of zoiets. Na elke shotwissel zat er een ander voorwerp aan zijn staf gemonteerdquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel
Ik heb deze gevonden, die hoorde erbij als soundtrack denk ik, kwaliteitsmuziek:
lekker een geplette naaktslak tussen je tenenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Liever een naaktslak dan een spin
Neeeeeeee lijers johquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Thanks
Nou heeft dat verdomde teletekst alsnog roet in het eten gegooid, ik snap echt niet waarom ze dat daar steeds op zetten!
*kuch kuch*quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ooit wel ja. Maar we hebben al niet eens een reguliere meet gehad in een kroeg/op een terras wat nog het meest haalbaar is.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jouMeer dat ik voor me zag hoe een stel dan helemaal tekeer kan gaan tegen elkaar
Jullie keuren maar een eind weg, zolang jullie hem maar niet afschrikkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Schat, ik was al op tig meets geweest voor jij een keer op kwam dagen. Ik mag keuren
Misschien krijgt de slak gezelschap...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Liever een naaktslak dan een spin
Het was het laatste weekendquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh maar dan ging je heel laat zeker?Ik zat bij alle HPfilms echt in volgeladen zalen
Nee niet vergetenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
*kuch kuch*
Je bent de mini-terras-meet van laatst vergeten?
@Davequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer K3 en het IJsprinsesje gezien, met Urbanus als een of andere tovenaar of zoiets. Na elke shotwissel zat er een ander voorwerp aan zijn staf gemonteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |