Soms niet echt wat mis meequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ideaal voornamelijk voor dates die aan elkaar willen friemelen
Of voor een tweede dan wel derde date etcquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja die FWB-lui op Tinder waar we het laatst over hadden kunnen elkaar daar voor het eerst ontmoeten
Ik heb geen Tinder en sta niet open voor FWB, maar op zich vind ik het alsnog geen gekke dateplekquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja die FWB-lui op Tinder waar we het laatst over hadden kunnen elkaar daar voor het eerst ontmoeten
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij waren de dates ook op 2 handen te tellen. Naja en nu ben ik oud en vastgeketend
Ik ga voor de duimquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:58 schreef molloot200 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:
daar zat ik ook aan te denkenquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen er nog publiek zatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar zat ik ook aan te denkenzo mooi en verdrietig
Ja echt prachtig fragmentquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Toen er nog publiek zatMooi fragment sowieso deze
ja, ik ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ja echt prachtig fragmentKreeg wel een brok in mijn keel toen
Dat was ook echt een Slimste-Collectief Geheugen-fragment geweest. Maar is niet gebeurd helaas.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ja echt prachtig fragmentKreeg wel een brok in mijn keel toen
Ja, maar alsnog wel mooi dat het fragment werd getoond!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat was ook echt een Slimste-Collectief Geheugen-fragment geweest. Maar is niet gebeurd helaas.
Gewonnen, nu vind ik het wel weer mooi geweestquote:
Oh dus niet met streetview?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, via https://spoorkaart.mwnn.nl/
Kwam ik een keer toevallig op terecht (ik was benieuwd naar het Nederlandse spoornetwerk, voor inspiratie.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |