heeft ze een date?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat @:Meke in de bios zit.
Lekker FOK’en op een extra groot scherm.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat @:Meke in de bios zit.
Ik viel net even in slaapquote:
Ze had het vooral over 15-jarige meisjes in de bios met hun moederquote:
Ik vind alleen de Nederland-kaart leuk eigenlijk. Anders vind ik het echt veel te moeilijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:10 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.geoguessr.com/
Je wordt willekeurig op Google Maps geplaatst en dan moet je raden waar ter wereld je bent.
Als je een paid account hebt (12 dollar per jaar dacht ik), dan kun je custom mappen selecteren, alleen Nederland bv of stedelijke gebieden alleen). Je kan met tijdslimiet spelen en/of je mag bewegen op maps.
Met een gratis account kun je 1 potje doen dacht ik (5 keer raden op de map).
secret datequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar heeft ze het met geen woord over gehad.
Zo lang ze niet gefinisht zijn mogen we dromen.quote:
Misschien is 'ie morgen uit vorm.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo lang ze niet gefinisht zijn mogen we dromen.
Al zal Nizzolo het wel worden. Die is nu in vorm.
ahja dat was ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:36 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga even de Slimste finale kijken
Dit keer nietquote:
Gaat Wout een massasprint winnenquote:
Married at First Sightquote:
Jaaa leukquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:36 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga even de Slimste finale kijken
First Bios Dates.quote:
ik ben nog steeds Jitsi virginquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit keer nietDie momenten bewaar ik voor Jitsi
Dat soort foute programma's kijk ik altijd op de crosstrainerquote:
Het is morgen niet zo heel makkelijk hoor. Al zal het wel een massasprint worden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gaat Wout een massasprint winnen
quote:
het ging over vreemdgaan zag ik netquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat soort foute programma's kijk ik altijd op de crosstrainerLekker dom gedoe terwijl ik me aan het uitsloven ben. Say Yes to the Dress enzo
Ik heb zo'n hekel aan TLCquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat soort foute programma's kijk ik altijd op de crosstrainerLekker dom gedoe terwijl ik me aan het uitsloven ben. Say Yes to the Dress enzo
Komt er ooit nog een ontmaagding?quote:
Maar die heuvels liggen te ver van de finish. Maar buiten dat gaat Poels nooit morgen de etappe winnen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is morgen niet zo heel makkelijk hoor. Al zal het wel een massasprint worden.
The learning Centrequote:
I love Say to the Dress. Die 90 days fiance series is te erg voor woorden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Van Aertquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar die heuvels liggen te ver van de finish. Maar buiten dat gaat Poels nooit morgen de etappe winnen.
ooit is wel erg vrijblijvendquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Komt er ooit nog een ontmaagding?
die was er netquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:40 schreef F1gamer het volgende:
[..]
I love Say to the Dress. Die 90 days fiance series is te erg voor woorden.
quote:
Oh dat is altijd leukquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het ging over vreemdgaan zag ik net
"...Maar wat doe jij nou eigenlijk in het dagelijks leven?"quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik kijk nu al uit naar de beelden
Die 90 days op dinsdagavond is echt complete trash vergeleken met de vrijdagavond uitzendingquote:
Het is ook verschrikkelijk dom. Maar soms ben ik ineens in een guilty pleasure buiquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan TLCIk vind het echt hele domme programma's.
Oh ja natuurlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Van Aert
Poels is inderdaad kansloos en daar had ik niet eens aan gedacht![]()
Daar zie je dus niet veel van in het donker.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik kijk nu al uit naar de beelden
Het zijn van die verschrikkelijke programma’s waar je op de één of andere manier vaak toch blijft hangenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is ook verschrikkelijk dom. Maar soms ben ik ineens in een guilty pleasure bui![]()
Tijdens het sporten kijk ik vaak dat soort programma's. Of sport, als er net iets is.
ow zit er nog verschil tussen ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:42 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Die 90 days op dinsdagavond is echt complete trash vergeleken met de vrijdagavond uitzending
Dat programma ken ik dan weer nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:40 schreef F1gamer het volgende:
[..]
I love Say to the Dress. Die 90 days fiance series is te erg voor woorden.
Snel danquote:
Een act zijn dat soort programma’s sowieso. Lekker mensen ‘spontaan’ verrassen die al een zendertje op hun rug hebben voor het geluid enzoquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ow zit er nog verschil tussen ook
Ik zie alleen maar kansloze koppels waarvan het er te dik bovenop ligt dat het een act is
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
"...Maar wat doe jij nou eigenlijk in het dagelijks leven?"
"Ssssst ik wil de film zien"
Oh, dat kan ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zie je dus niet veel van in het donker.
bioscoop-date heb ik ook nooit gehad eigenlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Bios dates kunnen best leuk zijn lijkt me (heb er nooit een gehad, maar zo stel ik het me voor) als je van tevoren en daarna ook nog gewoon even bij kan kletsen. En dan heb je meteen ook gespreksstof om het over te hebben als het verder niet klikt, want je hebt net een film samen gezien
Jaaaaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:43 schreef molloot200 het volgende:
Hey een Eurovisievraag bij de Slimste
Ik heb ook geen ervaring, maar een biosdate lijkt me echt de onhandigste dateplek ooit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Bios dates kunnen best leuk zijn lijkt me (heb er nooit een gehad, maar zo stel ik het me voor) als je van tevoren en daarna ook nog gewoon even bij kan kletsen. En dan heb je meteen ook gespreksstof om het over te hebben als het verder niet klikt, want je hebt net een film samen gezien
Wat was de vraag?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaaaaZat zelfs in de aankondiging
Ja preciesquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zijn van die verschrikkelijke programma’s waar je op de één of andere manier vaak toch blijft hangen
Ah die had ik wel gemist.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaaaaZat zelfs in de aankondiging
ideaal voornamelijk voor dates die aan elkaar willen friemelenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ervaring, maar een biosdate lijkt me echt de onhandigste dateplek ooit.
*boks*quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bioscoop-date heb ik ook nooit gehad eigenlijk
Ik sowieso amper dates, maar eigenlijk al die keren wel dat jaquote:
Ja die FWB-lui op Tinder waar we het laatst over hadden kunnen elkaar daar voor het eerst ontmoetenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ideaal voornamelijk voor dates die aan elkaar willen friemelen
bij mij waren de dates ook op 2 handen te tellen. Naja en nu ben ik oud en vastgeketendquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik sowieso amper dates, maar eigenlijk al die keren wel dat jaKroeg/restaurant
Ik op één hand hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij waren de dates ook op 2 handen te tellen. Naja en nu ben ik oud en vastgeketend
Nja het ligt eraan. Je kunt natuurlijk niks zeggen tijdens zo'n film. Maar aan de andere kant is het denk ik wel een goede ijsbreker, want je hebt áltijd een gespreksonderwerpquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ervaring, maar een biosdate lijkt me echt de onhandigste dateplek ooit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Klopt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Soms niet echt wat mis meequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of voor een tweede dan wel derde date etcquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja die FWB-lui op Tinder waar we het laatst over hadden kunnen elkaar daar voor het eerst ontmoeten
Ik heb geen Tinder en sta niet open voor FWB, maar op zich vind ik het alsnog geen gekke dateplekquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja die FWB-lui op Tinder waar we het laatst over hadden kunnen elkaar daar voor het eerst ontmoeten
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij waren de dates ook op 2 handen te tellen. Naja en nu ben ik oud en vastgeketend
Ik ga voor de duimquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:58 schreef molloot200 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:
daar zat ik ook aan te denkenquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen er nog publiek zatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar zat ik ook aan te denkenzo mooi en verdrietig
Ja echt prachtig fragmentquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Toen er nog publiek zatMooi fragment sowieso deze
ja, ik ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ja echt prachtig fragmentKreeg wel een brok in mijn keel toen
Dat was ook echt een Slimste-Collectief Geheugen-fragment geweest. Maar is niet gebeurd helaas.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ja echt prachtig fragmentKreeg wel een brok in mijn keel toen
Ja, maar alsnog wel mooi dat het fragment werd getoond!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat was ook echt een Slimste-Collectief Geheugen-fragment geweest. Maar is niet gebeurd helaas.
Gewonnen, nu vind ik het wel weer mooi geweestquote:
Oh dus niet met streetview?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, via https://spoorkaart.mwnn.nl/
Kwam ik een keer toevallig op terecht (ik was benieuwd naar het Nederlandse spoornetwerk, voor inspiratie.![]()
Nee ze had laatst (ik dacht van @TheFreshPrince) LPs van George Michael gekregenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Noem je ons nu oudLPs en singles zijn tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |