Ik zal me hier eens in verdiepen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:10 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.geoguessr.com/
Je wordt willekeurig op Google Maps geplaatst en dan moet je raden waar ter wereld je bent.
Als je een paid account hebt (12 dollar per jaar dacht ik), dan kun je custom mappen selecteren, alleen Nederland bv of stedelijke gebieden alleen). Je kan met tijdslimiet spelen en/of je mag bewegen op maps.
Met een gratis account kun je 1 potje doen dacht ik (5 keer raden op de map).
heeft ze een date?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat @:Meke in de bios zit.
Lekker FOK’en op een extra groot scherm.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat @:Meke in de bios zit.
Ik viel net even in slaapquote:
Ze had het vooral over 15-jarige meisjes in de bios met hun moederquote:
Ik vind alleen de Nederland-kaart leuk eigenlijk. Anders vind ik het echt veel te moeilijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:10 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.geoguessr.com/
Je wordt willekeurig op Google Maps geplaatst en dan moet je raden waar ter wereld je bent.
Als je een paid account hebt (12 dollar per jaar dacht ik), dan kun je custom mappen selecteren, alleen Nederland bv of stedelijke gebieden alleen). Je kan met tijdslimiet spelen en/of je mag bewegen op maps.
Met een gratis account kun je 1 potje doen dacht ik (5 keer raden op de map).
secret datequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar heeft ze het met geen woord over gehad.
Zo lang ze niet gefinisht zijn mogen we dromen.quote:
Misschien is 'ie morgen uit vorm.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo lang ze niet gefinisht zijn mogen we dromen.
Al zal Nizzolo het wel worden. Die is nu in vorm.
ahja dat was ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:36 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga even de Slimste finale kijken
Dit keer nietquote:
Gaat Wout een massasprint winnenquote:
Married at First Sightquote:
Jaaa leukquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:36 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga even de Slimste finale kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |