Ah leuk!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik was uit verveling (maar ik hou ook wel van kaarten) de kustlijn en grenzen van Nederland bij langs gegaan. Ben net weer terug bij het beginpunt, de Eemshaven.
Nee, via https://spoorkaart.mwnn.nl/quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Via Google Maps? Wel leuk![]()
@:momo heeft dan nog wel een leuk spel voor je
Prachtig boek Sjaan!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is heel geheim, want ik heb er nog nooit van gehoord.
Tot straks!quote:
Als het boek van Sjaan is, dan hoef ik het niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Prachtig boek Sjaan!De verfilming uit de jaren '90 is ook heel mooi!
Als het boek van Sjaan was, dan zou je het wel kennenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als het boek van Sjaan is, dan hoef ik het niet.
Noem je ons nu oudquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. met de uitslag![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:20 schreef BillDauterive het volgende:
De slimste is afgelopen. Ik benIk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. met de uitslag
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Wat is je favoriete Sjorsnummer, Sjors?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Deze deed hij tijdens z’n symphonica tour.
Eigenlijk vind ik het nummer te zoetig, maar liveDeze meneer tilt alle nummers live naar een hoger niveau
![]()
Word ik toch weer emotioneel
quote:
Ik heb ook live gekeken!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Geen spoilers graag. Ga het morgen of later vanavond kijken. Ook namens @:Dave
Oeh.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat is je favoriete Sjorsnummer, Sjors?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou dan heb ik slecht nieuws voor je
quote:
Ik vind dat boek zo mooi johquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:43 schreef Arizona het volgende:
Veel plezier @:meke!
Ik geloof dat ik het boek wel eens gelezen heb
Edit: gegoogled, ja, ik heb het boek gelezen.![]()
Ik wil hem ook wel weer eens lezen, zal eens kijken of ik hem digitaal kan lenen van de biebquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind dat boek zo mooi johWas echt een van mijn favorieten vroeger. Paar jaar geleden weer opnieuw gelezen en nog steeds zo mooi
Echt zo'n jeugdboek wat ook nog mooi blijft als je het als volwassene gaat lezen
Ja @Cyan9 je moet GeoGuessr spelen zo leukquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Via Google Maps? Wel leuk![]()
@:momo heeft dan nog wel een leuk spel voor je
Dat ken ik niet..quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja @:Cyan9 je moet GeoGuessr spelen zo leuk![]()
https://www.geoguessr.com/quote:
Met Heide en Peter?quote:
Ja en ik zou dit elke dag wel willen posten. Vanavond sloot hij af met dit nummer, En waar het dan ineens vandaan komt weet ik niet maar ik hielt het niet droog.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohh er gaat wat dagen, volgens mij had je deze al eens gepost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |