Denk het eigenlijk niet. Zuidlaren ligt wel aan de Hunze volgens mij.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
*Googelt even of het Pieterpad daar ook langsgaat*
Ohh er gaat wat dagen, volgens mij had je deze al eens gepostquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Niemand kent hemOndanks al mijn pogingen om radio2 erbij te trekken.
Hij doet Price, Springsteen en zijn eigen nummers. Pop-rock van het betere soort.
Dit nummer van hem is echt mijn lockdown nummer.
Ik zou ook nog een tussenstop in Glimmen hebben, maar dat is volgens mij net Groningen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Denk het eigenlijk niet. Zuidlaren ligt wel aan de Hunze volgens mij.
@Aoibhin maakte daar van de week een mooie opmerking over. Een beetje hetzelfde een beetje anders.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
andere ui jij ook al.
[ afbeelding ]
Ja wat was dat ook alweer?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Aoibhin maakte daar van de week een mooie opmerking over. Een beetje hetzelfde een beetje anders.
Maar dan in haar woorden
Yes, Glimmen ligt in het verlengde van Project X dorp Haren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou ook nog een tussenstop in Glimmen hebben, maar dat is volgens mij net Groningen?
Klinkt als iets waar ik lekker mag rebellerenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Yes, Glimmen ligt in het verlengde van Project X dorp Haren.
Er heel geschikt voor je woninginbraken, er staan echt kasten van huizen in Glimmen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klinkt als iets waar ik lekker mag rebelleren
Dan ga ik lekker de volgende daar een beetje huishouden en Drenthe weer overslaanquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er heel geschikt voor je woninginbraken, er staan echt kasten van huizen in Glimmen.
Your loss.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan ga ik lekker de volgende daar een beetje huishouden en Drenthe weer overslaan
Ja, maar ik moet wel weten of er in Drenthe wat te halen valt. Zo niet, dan mis ik er niks aanquote:
Nou dan heb ik slecht nieuws voor jequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben ook meer van zijn latere werk, maar een paar Wham-liedjes vind ik ook tof.
Maar ik hoor ‘m ‘t liefst alleen maar live
Er schijnen daar genoeg mensen te Drenthenierenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet wel weten of er in Drenthe wat te halen valt. Zo niet, dan mis ik er niks aan
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou dan heb ik slecht nieuws voor je
Mijn tante woont in Glimmen en is toen een dag later met haar bezem op de fiets naar Haren gegaanquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Yes, Glimmen ligt in het verlengde van Project X dorp Haren.
Man Bijt Hond trok ooit door Nederland van Hongerige Wolf naar Schapenbout (of andersom)quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:07 schreef Cyan9 het volgende:
Topografisch feitje van de dag: er ligt een gehucht in de provincie Groningen met de naam Hongerige Wolf.
Dank voor de tipquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Er schijnen daar genoeg mensen te DrenthenierenJe kan sowieso Johan Derksen beroven dan
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:06 schreef H_T het volgende:
Aoibhin over een paar decennia
[ afbeelding ]
Haha serieus?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:07 schreef Cyan9 het volgende:
Topografisch feitje van de dag: er ligt een gehucht in de provincie Groningen met de naam Hongerige Wolf.
The secret gardenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |