Het is dat we het nodig hebben om, zeg maar, te leven, want anders..quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik wilde helemaal GTA-style dingen mollenMaar ik kan niet veel met water
Oei! Ik wist niet dat ie zo ver achter liep!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker!@:Strani zit ook nog halverwege het seizoen. We zullen alles in spoilers zetten!
Ik spoel dat water gewoon door de pleequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is dat we het nodig hebben om, zeg maar, te leven, want anders..
Normaal zou ik het wel live kijken maar vrijdag is voor mij Will Whisson nightquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker!@:Strani zit ook nog halverwege het seizoen. We zullen alles in spoilers zetten!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Nou dat kanaal boven Groningen is toch niet nódig?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is dat we het nodig hebben om, zeg maar, te leven, want anders..
Voor de lol?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik spoel dat water gewoon door de plee
Was er even geweest met je plee toen ik niet kon oversteken!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik spoel dat water gewoon door de plee
Voor de drolquote:
Nee De Slimste is ook wel een programma waar ik het niet meer over heb als het seizoen eenmaal is afgelopenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei! Ik wist niet dat ie zo ver achter liep!
Voor de rest ben ik na de finale meteen weg, dus zal ik ook niet te veel kunnen spoileren.
Er gaat niks boven Groningen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou dat kanaal boven Groningen is toch niet nódig?
Ah die artiest ken ik niet. Wat voor muziek is het?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Normaal zou ik het wel live kijken maar vrijdag is voor mij Will Whisson night
[ facebook ]
quote:
Dat hadden ze beter letterlijk kunnen nemen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Vandaar dus alles in de kluis.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Altijd leuk om te horen dat ik op visite mag komen
Die kluis krijg ik ook wel gestolen hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:41 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Vandaar dus alles in de kluis.
andere ui jij ook al.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Normaal zou ik het wel live kijken maar vrijdag is voor mij Will Whisson night
[ facebook ]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:41 schreef Aoibhin het volgende:
OMG net in aankondiging De Slimste
Ik stak mijn hand meteen opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Reitdiep is baas, maar alleen maar omdat het eigenlijk het verlengde is van de Drentsche Aa.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat hadden ze beter letterlijk kunnen nemen!![]()
Gebied rondom Reitdiep is dan wel weer leuk, maar daar gaan dan ook genoeg bruggetjes overheen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:41 schreef Aoibhin het volgende:
OMG net in aankondiging De Slimste
Spoiler nog niet geklikt maar ik denk dat ik weet wat er staat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat ook echt net voor de tv van 'JA IIIIKKKK'quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik stak mijn hand meteen op
*Googelt even of het Pieterpad daar ook langsgaat*quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Reitdiep is baas, maar alleen maar omdat het eigenlijk het verlengde is van de Drentsche Aa.
Niemand kent hemquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah die artiest ken ik niet. Wat voor muziek is het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |