SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
NEEEEEEE. Bij de tweede alquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:28 schreef Meke het volgende: [..] Haha ja is m'n wekker. Meestal gaat hij bij de tweede jitterbug al uit
![]()
Ja. Al had ik anders ook wel een iets goedkopere fiets genomen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:33 schreef Aoibhin het volgende:
Wel fijn dat je bent verzekerd @:Redefine
Zijn fiets?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:33 schreef molloot200 het volgende:
Ik wilde hem bijna gaan kapen hoor @:Redefine
Had gemogen. Zag m nu pas laatquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:33 schreef molloot200 het volgende:
Zo zo, heb jij al kinderen op je leeftijd?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:34 schreef molloot200 het volgende:
Hier regent het dat het giet. En over een halfuur mag ik muzieklessen gaan geven aan m'n kinderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo zo, heb jij al kinderen op je leeftijd?JobiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gratisquote:
Oh dat is balenquote:
Ja ik word er echt meteen wakker van inmiddelsquote:
Jij bent vast ervaringsdeskundige toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat is balenJe hebt duidelijk nog een cursusje jatten nodig
Oh dat is wel fijn. Maarja nog steeds gedoequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bijna 700 euro. Ben wel verzekerd, zit nog binnen de 3 jaar, dus krijg m 100% vergoed, zolang de verzekering niet opeens gekke dingen doet.
Ik ook. En ik ben bejaardquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:33 schreef molloot200 het volgende:
Ik hoef niet meer met een rijke vent te trouwen; ik jat toch allesquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jij bent vast ervaringsdeskundige toch?
Waar denk je dat de fiets van @Redefine isquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jij bent vast ervaringsdeskundige toch?
Forever alone met je gejatte spullenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer met een rijke vent te trouwen; ik jat toch alles
Ik bleef even hangen in het oude topic (kwartje viel weer pas laat) en was oprecht verrast dat er hier nog geen posts warenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit was bíjna op Jobi-tempo hoor.
Je hebt punten gescoord Mekeeeeequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik word er echt meteen wakker van inmiddelsSoms laat ik hem ook wel spelen
OH ik jat ook leuke kerels hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Forever alone met je gejatte spullen
Dat ding rijdt wel prima moet ik zeggen. Beter dan mijn eigen!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Waar denk je dat de fiets van @:Redefine is
Ik ken nog wel zo'n site die er de hele tijd uitklaptquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:39 schreef Redefine het volgende:
Wil ik online aangifte doen bij de politie (moet ook wel voor de verzekering). Klapt die site er de hele tijd uit
Ik zat er niet eens opquote:
DDOS aanval?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:39 schreef Redefine het volgende:
Wil ik online aangifte doen bij de politie (moet ook wel voor de verzekering). Klapt die site er de hele tijd uit
Misschien is er bij de politie ook iemand geband die het daar niet mee eens is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ken nog wel zo'n site die er de hele tijd uitklapt
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien is er bij de politie ook iemand geband die het daar niet mee eens is.
Ja, de meiden moet je zelf jatten hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die jattechniek heb ik dan weer niet zo veel aan
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ken nog wel zo'n site die er de hele tijd uitklapt
Ja dat was wel jammer. Ik had 2 vliegen in een klap kunnen slaan!quote:
Ja het was al een beetje bekend, dus ik dacht; ik geef alles maar gewoon toequote:
Ik vind George sowieso leuk hoorquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het was al een beetje bekend, dus ik dacht; ik geef alles maar gewoon toe
Wat stomquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:39 schreef Redefine het volgende:
Maar ik zit nog steeds NIET achter de server problemen van Fokquote:
Ja kap daar eens mee joh!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar ik zit nog steeds achter de server problemen van Fok![]()
Ja ben al thuis. Het is een minuut of twintig lopen, dus ook weer geen enorme ramp.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat stom![]()
Ben je nu inmiddels wel thuis dan? Ver moeten lopen of ben je met de bus gegaan?
Jij steelt dan weer de woorden uit mijn postquote:
Oh dat is wel prima inderdaad, en fijn dat je de bureaucratische handelingen al uit hebt gevoerd. Hoe lang voor je weet of en hoeveel ze uitkeren?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ben al thuis. Het is een minuut of twintig lopen, dus ook weer geen enorme ramp.
Overigens was politie.nl net wel te bereiken, dus heb gelukkig wel al aangifte kunnen doen. En ook schadeformulier ingevuld bij de verzekering. Nu alleen nog even bedenken waar ik mijn reservesleutel ook alweer bewaard heb
Ja geleerd van de lettervreterquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij steelt dan weer de woorden uit mijn post
Behalve dan het omverrijden van random mensen omdat ze ‘in de weg lopen’.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar ik zit nog steeds NIET achter de server problemen van Fok![]()
Ik steel alleen. Verder doe ik niet aan criminaliteit!
Eerst moet de aangifte nog behandeld worden bij de politie. Dan kan ik alles opsturen naar de verzekering. Dus afwachten hoe lang het duurt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dat is wel prima inderdaad, en fijn dat je de bureaucratische handelingen al uit hebt gevoerd. Hoe lang voor je weet of en hoeveel ze uitkeren?
En oja die reservesleutelDe mijne ligt denk ik nog bij m'n ouders
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien is er bij de politie ook iemand geband die het daar niet mee eens is.
Hmm ben benieuwdquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eerst moet de aangifte nog behandeld worden bij de politie. Dan kan ik alles opsturen naar de verzekering. Dus afwachten hoe lang het duurt.
1 Maan is genoeg!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja geleerd van de lettervreterAnders kun je niet van maan naar manen
Ja dan moeten ze dat maar niet doen hequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:08 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Behalve dan het omverrijden van random mensen omdat ze ‘in de weg lopen’.
Pff. Crimineel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dan moeten ze dat maar niet doen heIk vroeg er ook niet om
Van brood naar brodenquote:
Ik geef het gewoon toe hoor!quote:
Dat maakt het niet minder crimineelquote:
quote:
Mixed signals dit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar ik zit nog steeds NIET achter de server problemen van Fok![]()
Ik steel alleen. Verder doe ik niet aan criminaliteit!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:17 schreef Cyan9 het volgende:
@:Momo pas op hoor, er is weer een Valverde tweet.
Quintana moet niet zo zeiken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:28 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nairo Quintana does not approve
Maar waarom heet zo'n ding dan een steelpan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:27 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
@:Aoibhin tegen de politie als ze wordt opgepakt: Ik ben geen crimineel, ik steel alleen!
En het regende ook nog eens pijpenstelen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar waarom heet zo'n ding dan een steelpan?
Over een pikhouweel heb ik ook nog wel wat te klagenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:33 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
En het regende ook nog eens pijpenstelen.
Wel eerlijkquote:
Ik zorg gewoon voor een wat betere verdeling van spullen!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:27 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
@:Aoibhin tegen de politie als ze wordt opgepakt: Ik ben geen crimineel, ik steel alleen!
Ik zie hoe de vork in de steel zit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Over een pikhouweel heb ik ook nog wel wat te klagen
@Davequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Over een pikhouweel heb ik ook nog wel wat te klagen
Oh nee dan is het goed,quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon voor een wat betere verdeling van spullen!
Ja dan moet je het niet aankondigen he?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:38 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Oh nee dan is het goed,
Moment, ik ga even wat spullen in de kluis leggen.
Dit is de enige logische reactie op iemand die aankondigt dat ze steelt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dan moet je het niet aankondigen he?
Je kan ook een belachelijke verzekering afsluiten vlak voor Aoibhin op visite komtquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:42 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Dit is de enige logische reactie op iemand die aankondigt dat ze steelt.![]()
Beertje!quote:
Altijd leuk om te horen dat ik op visite mag komenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan ook een belachelijke verzekering afsluiten vlak voor Aoibhin op visite komt
Maar ze blijft een "Mysterious Woman" over het vervolgquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar ze blijft een "Mysterious Woman" over het vervolg
Verkeerde schoenen. Omleiding. Jobi luiquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:11 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom Drenthe niet is bereikt.
Die omleiding was de hoofdschuldige natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Verkeerde schoenen. Omleiding. Jobi lui
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Altijd leuk om te horen dat ik op visite mag komen
quote:
Ja nogalquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die omleiding was de hoofdschuldige natuurlijk.
Ik ben het soort crimineel dat niets in de gevangenis te zoeken heeftquote:
Dat kanaal had wel lef, om daar zo maar in de weg te liggen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja nogalEr was een brug afgesloten, en kilometers om moeten lopen om via een andere brug dat kanaal over te kunnen
Ah, je bent meer van de woninginbraken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben het soort crimineel dat niets in de gevangenis te zoeken heeft
Ja ik wilde helemaal GTA-style dingen mollenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat kanaal had wel lef, om daar zo maar in de weg te liggen.
Dat ook, in woningen is wel veel te jattenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, je bent meer van de woninginbraken?
Wow echt bijna tegelijk dat we erover postenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:30 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag ga ik de De Slimste Mens finale maar live kijken, voordat @:Aoibhin en @:molloot200 me weer blij maken met een dooie mus
Ja!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wow echt bijna tegelijk dat we erover posten
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:30 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag ga ik de De Slimste Mens finale maar live kijken, voordat @:Aoibhin en @:molloot200 me weer blij maken met een dooie mus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik ben ook meer van zijn latere werk, maar een paar Wham-liedjes vind ik ook tof.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind George sowieso leuk hoor![]()
Maar ik ben vooral fan van de discoliedjes, mijn vader meer van de Jesus to a Child versie
Geen spoilers graag. Ga het morgen of later vanavond kijken. Ook namens @Davequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wow echt bijna tegelijk dat we erover posten
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Geen spoilers graag. Ga het morgen of later vanavond kijken. Ook namens @:Dave
Het is dat we het nodig hebben om, zeg maar, te leven, want anders..quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik wilde helemaal GTA-style dingen mollenMaar ik kan niet veel met water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |