Ik ken nog wel zo'n site die er de hele tijd uitklaptquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:39 schreef Redefine het volgende:
Wil ik online aangifte doen bij de politie (moet ook wel voor de verzekering). Klapt die site er de hele tijd uit
Ik zat er niet eens opquote:
DDOS aanval?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:39 schreef Redefine het volgende:
Wil ik online aangifte doen bij de politie (moet ook wel voor de verzekering). Klapt die site er de hele tijd uit
Misschien is er bij de politie ook iemand geband die het daar niet mee eens is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ken nog wel zo'n site die er de hele tijd uitklapt
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien is er bij de politie ook iemand geband die het daar niet mee eens is.
Ja, de meiden moet je zelf jatten hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die jattechniek heb ik dan weer niet zo veel aan
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ken nog wel zo'n site die er de hele tijd uitklapt
Ja dat was wel jammer. Ik had 2 vliegen in een klap kunnen slaan!quote:
Ja het was al een beetje bekend, dus ik dacht; ik geef alles maar gewoon toequote:
Ik vind George sowieso leuk hoorquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het was al een beetje bekend, dus ik dacht; ik geef alles maar gewoon toe
Wat stomquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:39 schreef Redefine het volgende:
Maar ik zit nog steeds NIET achter de server problemen van Fokquote:
Ja kap daar eens mee joh!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar ik zit nog steeds achter de server problemen van Fok![]()
Ja ben al thuis. Het is een minuut of twintig lopen, dus ook weer geen enorme ramp.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat stom![]()
Ben je nu inmiddels wel thuis dan? Ver moeten lopen of ben je met de bus gegaan?
Jij steelt dan weer de woorden uit mijn postquote:
Oh dat is wel prima inderdaad, en fijn dat je de bureaucratische handelingen al uit hebt gevoerd. Hoe lang voor je weet of en hoeveel ze uitkeren?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ben al thuis. Het is een minuut of twintig lopen, dus ook weer geen enorme ramp.
Overigens was politie.nl net wel te bereiken, dus heb gelukkig wel al aangifte kunnen doen. En ook schadeformulier ingevuld bij de verzekering. Nu alleen nog even bedenken waar ik mijn reservesleutel ook alweer bewaard heb
Ja geleerd van de lettervreterquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij steelt dan weer de woorden uit mijn post
Behalve dan het omverrijden van random mensen omdat ze ‘in de weg lopen’.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar ik zit nog steeds NIET achter de server problemen van Fok![]()
Ik steel alleen. Verder doe ik niet aan criminaliteit!
Eerst moet de aangifte nog behandeld worden bij de politie. Dan kan ik alles opsturen naar de verzekering. Dus afwachten hoe lang het duurt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dat is wel prima inderdaad, en fijn dat je de bureaucratische handelingen al uit hebt gevoerd. Hoe lang voor je weet of en hoeveel ze uitkeren?
En oja die reservesleutelDe mijne ligt denk ik nog bij m'n ouders
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien is er bij de politie ook iemand geband die het daar niet mee eens is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |