SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
NEEEEEEE. Bij de tweede alquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:28 schreef Meke het volgende: [..] Haha ja is m'n wekker. Meestal gaat hij bij de tweede jitterbug al uit
![]()
Ja. Al had ik anders ook wel een iets goedkopere fiets genomen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:33 schreef Aoibhin het volgende:
Wel fijn dat je bent verzekerd @:Redefine
Zijn fiets?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:33 schreef molloot200 het volgende:
Ik wilde hem bijna gaan kapen hoor @:Redefine
Had gemogen. Zag m nu pas laatquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:33 schreef molloot200 het volgende:
Zo zo, heb jij al kinderen op je leeftijd?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:34 schreef molloot200 het volgende:
Hier regent het dat het giet. En over een halfuur mag ik muzieklessen gaan geven aan m'n kinderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo zo, heb jij al kinderen op je leeftijd?JobiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gratisquote:
Oh dat is balenquote:
Ja ik word er echt meteen wakker van inmiddelsquote:
Jij bent vast ervaringsdeskundige toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat is balenJe hebt duidelijk nog een cursusje jatten nodig
Oh dat is wel fijn. Maarja nog steeds gedoequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bijna 700 euro. Ben wel verzekerd, zit nog binnen de 3 jaar, dus krijg m 100% vergoed, zolang de verzekering niet opeens gekke dingen doet.
Ik ook. En ik ben bejaardquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:33 schreef molloot200 het volgende:
Ik hoef niet meer met een rijke vent te trouwen; ik jat toch allesquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jij bent vast ervaringsdeskundige toch?
Waar denk je dat de fiets van @Redefine isquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jij bent vast ervaringsdeskundige toch?
Forever alone met je gejatte spullenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer met een rijke vent te trouwen; ik jat toch alles
Ik bleef even hangen in het oude topic (kwartje viel weer pas laat) en was oprecht verrast dat er hier nog geen posts warenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit was bíjna op Jobi-tempo hoor.
Je hebt punten gescoord Mekeeeeequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik word er echt meteen wakker van inmiddelsSoms laat ik hem ook wel spelen
OH ik jat ook leuke kerels hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Forever alone met je gejatte spullen
Dat ding rijdt wel prima moet ik zeggen. Beter dan mijn eigen!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Waar denk je dat de fiets van @:Redefine is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |