Ze is een heks?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn tante woont in Glimmen en is toen een dag later met haar bezem op de fiets naar Haren gegaan![]()
![]()
Groetjes terug en veel plezier!quote:
Ik gok op 'Als Tirolers stoeien gaan de Alpen gloeien'quote:
Nee dan was ze wel met een fiets op de bezem gegaanquote:
Met jouw Waldhorn tussen mijn Alpenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik gok op 'Als Tirolers stoeien gaan de Alpen gloeien'
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:09 schreef Meke het volgende:
Het publiek tot nu toe:
Ik
Een vrouw met twee pubers
Een bejaard stel
Twee meisjes van 17
Dit heb ik van mijn ouders geleerdquote:
Ah, scherpquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dan was ze wel met een fiets op de bezem gegaan
ZO, dit wordt even spannendquote:
Haha ja inmiddels zijn er nog een moeder en dochter van een jaar of 15 binnengekomenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Wel een beetje de demografie die je bij zo'n film zou verwachten
Mijn moeder heeft die titel ook meer dan eens laten vallen. Moet toch indruk gemaakt hebben danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik was uit verveling (maar ik hou ook wel van kaarten) de kustlijn en grenzen van Nederland bij langs gegaan. Ben net weer terug bij het beginpunt, de Eemshaven.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha serieus?![]()
Sowieso heb je soms wel van die grappige plaatsnamen soms. Ik zag op de kaart toen tijdens het wandelen ook nog iets aparts, even terugzoeken
Haha de bezem mag je vast hebben. Ze wilde toen helpen alle troep van Project X op te ruimen maar het was al wegquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, scherp![]()
Anyway, ik kan het allebei jatten, dus maar beter dat ze allebei meeneemt
Haha ja bijzonderquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft die titel ook meer dan eens laten vallen. Moet toch indruk gemaakt hebben dan
Dat is heel geheim, want ik heb er nog nooit van gehoord.quote:
Zou @GeorgeM niet meer van het bestaan van cd`s wetenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou dan heb ik slecht nieuws voor je
Via Google Maps? Wel leukquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik was uit verveling (maar ik hou ook wel van kaarten) de kustlijn en grenzen van Nederland bij langs gegaan. Ben net weer terug bij het beginpunt, de Eemshaven.
Is het ook, ik mag er niks over vertekjgucnf u k kg t b kg cd u iquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is heel geheim, want ik heb er nog nooit van gehoord.
Ze heeft zelfs LPs nogquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zou @:GeorgeM niet meer van het bestaan van cd`s wetenTonight samen met Elton John. Bohh...
quote:
Is de moeder of de dochter een jaar of 15?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja inmiddels zijn er nog een moeder en dochter van een jaar of 15 binnengekomen
Als ik hem mag hebben, moet ik hem juist nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha de bezem mag je vast hebben. Ze wilde toen helpen alle troep van Project X op te ruimen maar het was al weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |