First Bios Dates.quote:
ik ben nog steeds Jitsi virginquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit keer nietDie momenten bewaar ik voor Jitsi
Dat soort foute programma's kijk ik altijd op de crosstrainerquote:
Het is morgen niet zo heel makkelijk hoor. Al zal het wel een massasprint worden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gaat Wout een massasprint winnen
quote:
het ging over vreemdgaan zag ik netquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat soort foute programma's kijk ik altijd op de crosstrainerLekker dom gedoe terwijl ik me aan het uitsloven ben. Say Yes to the Dress enzo
Ik heb zo'n hekel aan TLCquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat soort foute programma's kijk ik altijd op de crosstrainerLekker dom gedoe terwijl ik me aan het uitsloven ben. Say Yes to the Dress enzo
Komt er ooit nog een ontmaagding?quote:
Maar die heuvels liggen te ver van de finish. Maar buiten dat gaat Poels nooit morgen de etappe winnen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is morgen niet zo heel makkelijk hoor. Al zal het wel een massasprint worden.
The learning Centrequote:
I love Say to the Dress. Die 90 days fiance series is te erg voor woorden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Van Aertquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar die heuvels liggen te ver van de finish. Maar buiten dat gaat Poels nooit morgen de etappe winnen.
ooit is wel erg vrijblijvendquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Komt er ooit nog een ontmaagding?
die was er netquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:40 schreef F1gamer het volgende:
[..]
I love Say to the Dress. Die 90 days fiance series is te erg voor woorden.
quote:
Oh dat is altijd leukquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het ging over vreemdgaan zag ik net
"...Maar wat doe jij nou eigenlijk in het dagelijks leven?"quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik kijk nu al uit naar de beelden
Die 90 days op dinsdagavond is echt complete trash vergeleken met de vrijdagavond uitzendingquote:
Het is ook verschrikkelijk dom. Maar soms ben ik ineens in een guilty pleasure buiquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan TLCIk vind het echt hele domme programma's.
Oh ja natuurlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Van Aert
Poels is inderdaad kansloos en daar had ik niet eens aan gedacht![]()
Daar zie je dus niet veel van in het donker.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik kijk nu al uit naar de beelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |