SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Escape Room lijkt mij wel een keer leuk als (eerste) datequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb geen Tinder en sta niet open voor FWB, maar op zich vind ik het alsnog geen gekke dateplek![]()
Maar ach, het is sowieso wel lastig denk ik om een leuke date te bedenken. Ik zou verder dan een terrasje, of een film, of een etentje, ook niet echt gelijk wat weten. Ligt er ook een beetje aan hoe goed je iemand al kent, want een filmpje bij elkaar thuis is nog leuker en intiemer, maar dat doe je niet zomaar even met een vreemde uiteraard.![]()
Of je moet toevallig misschien echt een specifieke hobby met elkaar delen, dat je dat al weet
Thanksquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:43 schreef Arizona het volgende:
Veel plezier @:meke!
Ik geloof dat ik het boek wel eens gelezen heb
Edit: gegoogled, ja, ik heb het boek gelezen.![]()
En als je er niet uit kan ontsnappen, weet je ook gelijk hoe het is om met elkaar samen te wonen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Escape Room lijkt mij wel een keer leuk als (eerste) dateSamen naar iets toewerken, praatgelegenheid tussendoor en je leert elkaar meteen een beetje kennen
Was die film nou een date of niet?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:29 schreef Meke het volgende:
Oeeehh leuk het gaat over dates, nu al zin in als ik bij ben
Ik ben veel te fanatiek in Escape Rooms en ik denk dat iedereen op me af zou knappen op een eerste date in een Escape Roomquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Escape Room lijkt mij wel een keer leuk als (eerste) dateSamen naar iets toewerken, praatgelegenheid tussendoor en je leert elkaar meteen een beetje kennen
Ideaal!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En als je er niet uit kan ontsnappen, weet je ook gelijk hoe het is om met elkaar samen te wonen.
Nou maak je het nog spannenderquote:
50 first dates zelfs.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Was die film nou een date of niet?
Neequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Was die film nou een date of niet?
Irene niet?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik was gezellig met Me, Myself and I, lekker in het hoekje van de bioscoop![]()
Nee ik zou dat juist tof vindenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben veel te fanatiek in Escape Rooms en ik denk dat iedereen op me af zou knappen op een eerste date in een Escape Room
Nou ik heb me niet voorgesteld aan alle andere bioscoopgangers, maar de drie meter om me heen zat helemaal niemandquote:
Hoe was de film?quote:
Had je de zaal voor je alleen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik was gezellig met Me, Myself and I, lekker in het hoekje van de bioscoop![]()
Ik heb dit voorgesteld, maar de rest wilde toch liever de film zienquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lekker FOK’en op een extra groot scherm.
Het gaat over jouw dates, dus misschien dat je niet blij wordtquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:29 schreef Meke het volgende:
Oeeehh leuk het gaat over dates, nu al zin in als ik bij ben
Welcome to the Jobi lifequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:28 schreef Meke het volgende:
Ik was nog maar bij post 192 met teruglezen en ineens kon ik niet meer quotenGeen idee dus waar het over gaat
Sowieso ben ik echt overfanatiek in spelletjes, dus dan kan ze zich daar wel alvast op voorbereidenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik zou dat juist tof vinden![]()
Ik zou een Escape Room ook tof vinden als eerste date. Het is sowieso vet leuk om iets te doenEn als je bij zoiets op hetzelfde level zit is dat toch fantastisch. En als je dat redt heb je ook echt zo'n euforiemoment
![]()
Heel leuk! Echt zo'n lekker makkelijk te volgen film, maar wel heel mooiquote:
Jij was toch diegene die er pas in deel #921 achter kwam dat topics meer dan 150 posts hadden?quote:
In het begin wel, maar daarna werd het nog best drukquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Had je de zaal voor je alleen?
Jaaa dat is wel echt een leuk date idee inderdaadquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Alwéérquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gaat over jouw dates, dus misschien dat je niet blij wordt
Ja nou dat is alleen maar leuk tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Sowieso ben ik echt overfanatiek in spelletjes, dus dan kan ze zich daar wel alvast op voorbereiden
Jammer welquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:34 schreef Meke het volgende:
[..]
In het begin wel, maar daarna werd het nog best druk
Dat touwtrektopic wil ik niet eens aan beginnenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja nou dat is alleen maar leuk toch![]()
![]()
Ik ben ook echt sneu fanatiek met dat touwtrektopicDus I get you
Vakantie in een tent schijnt ook zo'n test te zijn. Vooral als het ding een hel is om op te zetten...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa dat is wel echt een leuk date idee inderdaadWel iets doen met elkaar, en als je onderling al ruzie krijgt, dan weet je meteen hoe de vork in de steel zit
Thanks!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:30 schreef Meke het volgende:
De film was echt heel leuk trouwensEcht een aanrader @:Aoibhin
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En als je er niet uit kan ontsnappen, weet je ook gelijk hoe het is om met elkaar samen te wonen.
Nou is echt zoquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa dat is wel echt een leuk date idee inderdaadWel iets doen met elkaar, en als je onderling al ruzie krijgt, dan weet je meteen hoe de vork in de steel zit
Ik ben ook altijd echt viesmad als ik er bij weerwolven in de eerste nacht al uit word geknikkerdquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja nou dat is alleen maar leuk toch![]()
![]()
Ik ben ook echt sneu fanatiek met dat touwtrektopicDus I get you
Ben ik bijquote:
Laten we er een keer een meet houden, kunnen we het gelijk bij elkaar beoordelenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben veel te fanatiek in Escape Rooms en ik denk dat iedereen op me af zou knappen op een eerste date in een Escape Room
Goed om te horen dat die leuk wasquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Heel leuk! Echt zo'n lekker makkelijk te volgen film, maar wel heel mooiWas visueel ook gewoon gaaf gedaan, met een duidelijke tegenstelling tussen in het huis en in de tuin
![]()
En echt zo'n film waar je thuis steeds bij afgeleid zou zijnEn nu dus lekker twee uur helemaal opgegaan in de film
weerwolven heb ik ook alleen maar ooit op Fok meets gespeeldquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd echt viesmad als ik er bij weerwolven in de eerste nacht al uit word geknikkerd
Toen ik voor het allerallerallereerst naar film ging (naar Frank en Freyquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jammer welIk heb nog nooit de zaal helemaal alleen gehad, lijkt me wel erg leuk een keertje.
Lijersquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb dit voorgesteld, maar de rest wilde toch liever de film zien
Oh dus ik zou dan eindelijk een keer op een meet komen, moet ik gelijk ook door de vleeskeuringquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Laten we er een keer een meet houden, kunnen we het gelijk bij elkaar beoordelen
Je moet je date natuurlijk wel een beetje de kans geven hequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze wel gezien heb, maar weet hem zo niet meer. Zij speelde zeker die strenge vrouw? Dat was in deze versie mrs Weaslyquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Ja ik hoop dan vooral dat er niet al te rare veranderingen worden gemaakt
Hoewel ik de jaren '90 film met Maggie Smith ook heel tof vind en die is ook op heel veel vlakken afgeweken van het boek
Dat kan inderdaad flink fout gaan:quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij spelen heel vaak met onze vriendengroep van 10+ mensen Weerwolven. Kennelijk ben ik al iets te fanatiek in m'n theorieën, ik ga helemaal in dat spel opquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weerwolven heb ik ook alleen maar ooit op Fok meets gespeeld
Je kunt veel over me zeggen, maar ik kan me niet heugen dat ik ooit zoiets gezegd hebquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Jij was toch diegene die er pas in deel #921 achter kwam dat topics meer dan 150 posts hadden?
Zooo hallo hoe kut als het dan zo'n running gag wordt waarbij jij ELK SPEL de eerste ronde wordt gekilldquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd echt viesmad als ik er bij weerwolven in de eerste nacht al uit word geknikkerd
Ook dat zou leuk zijnquote:
Helemaal alleen heb ik geloof ik ook nog niet gehad, maar wel een paar keer met heel weinig mensen. Minder dan 10, dat ideequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jammer welIk heb nog nooit de zaal helemaal alleen gehad, lijkt me wel erg leuk een keertje.
quote:
Dan zou er iemand nog langzamer moeten zijn. Hmm...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je kunt veel over me zeggen, maar ik kan me niet heugen dat ik ooit zoiets gezegd heb
Mijn eerste film was een Kabouter Plop-film en Frans Bauer speelde ook een kabouter volgens mij??? DAt kan ik me herinneren dit klinkt als een vaag verhaal.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Toen ik voor het allerallerallereerst naar film ging (naar Frank en Frey![]()
) had ik de zaal voor mezelf. Okee m'n vader mocht er ook bij want ik was drie en toen mochten we kiezen of we pauze wilden en dat wilden we en toen kreeg ik een ijsje. Hoogtepunt van m'n leven
Nou echt hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goed om te horen dat die leuk wasEn ja het is wel een verschil tussen thuis kijken en in de bioscoop. Thuis laat je jezelf al vrij snel afleiden, wat in de bios niet echt is.
Ben zelf nog niet naar de bioscoop geweest sinds Corona. Voor het laatst tijdens IFFR in januari.
OOIT zal dat toch wel eens over zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook dat zou leuk zijnMaar tijdens Corona lijkt mij dat als meet wel het minst geschikt.
We houden natuurlijk wel 1,5 meter afstandquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook dat zou leuk zijnMaar tijdens Corona lijkt mij dat als meet wel het minst geschikt.
Nee hoor, dat doen we alleen bij Jobiquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh dus ik zou dan eindelijk een keer op een meet komen, moet ik gelijk ook door de vleeskeuring
Ik had het bij Harry Potter 7.2quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb het Trump gevraagd, hij zei:quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
OOIT zal dat toch wel eens over zijn
Oh, dat kan ik welquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Vakantie in een tent schijnt ook zo'n test te zijn. Vooral als het ding een hel is om op te zetten...
Ik zou dit niet kunnenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Je moet je date natuurlijk wel een beetje de kans geven heAf en toe vragen hoe hij/zij over iets denkt, ook al weet je al wat de oplossing moet zijn
Ik hou van pubquizzen en ben er redelijk goed inMaar nu met online pubquizzen hou ik me nog wel eens bewust in als ik denk dat anderen het antwoord ook wel weten. En als de meerderheid voor een antwoord wil gaan dat volgens mij niet klopt doe ik daar ook niet al te moeilijk over. Dat is beter voor de sfeer, er valt toch nooit echt wat te winnen en ik heb ook weer niet altijd gelijk
Hahaha nee het is nog geen running gag gelukkig. Dat zou wat zijn inderdaadquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Zooo hallo hoe kut als het dan zo'n running gag wordt waarbij jij ELK SPEL de eerste ronde wordt gekilld
En overleef je de eerste nacht? Dan was je vast wolf en word je als eerste gelyncht
Dat er een gewoon halverwege de sleutel pakt, de deur opendoet en weglooptquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad flink fout gaan:
'Links! Links zeg ik toch! Nee dat is rechts! Kijk voor je, daar! Daar! Je kunt echt niks he'
Ja de Cinevillepas is een mooie uitvindingquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou echt hoorIk heb nu dus zo'n Cinevillepas en drie bioscopen op loopafstand. En ben er nu in twee geweest de afgelopen weken en allebei hielden ze zich heel goed aan de regels
Dus was heel fijn
De derde is het filmhuis en daar heb ik wel gewoon vertrouwen in dat ze zich eraan houden?
Nemen we een 4-persoons met 2x 2-persoons luchtbedden, moet lukken toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik wel![]()
Het wordt pas een opgave als je me met mij in dat ding het manoeuvreren
Ja precies, al "moet" je uiteindelijk toch ook wel over op de smalltalk, maar als je al iets doet of hebt gedaan, dan is het ijs toch al wat gebrokenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou is echt zoIk luister de podcast datevermaak en daar raden ze het ook aan. Op een terras wordt toch al snel een sollicitatiegesprek
![]()
Anders is dat spel toch ook saaiquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wij spelen heel vaak met onze vriendengroep van 10+ mensen Weerwolven. Kennelijk ben ik al iets te fanatiek in m'n theorieën, ik ga helemaal in dat spel op
Ooit wel ja. Maar we hebben al niet eens een reguliere meet gehad in een kroeg/op een terras wat nog het meest haalbaar is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
OOIT zal dat toch wel eens over zijn
Thanksquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker!@:Strani zit ook nog halverwege het seizoen. We zullen alles in spoilers zetten!
Ik heb het een tijdje met een redelijk vaste groep gespeeld. Als zij het idee hadden dat ik meer zei dan normaal, ging ik er aan. Was ik de ronde er op wat stiller, dan was dat verdacht en ging ik er aan. Het kwam zelden voor dat ik het einde van het spel haalde, maar omdat we het altijd in een kroeg speelden was dat ook weer niet heel ergquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Zooo hallo hoe kut als het dan zo'n running gag wordt waarbij jij ELK SPEL de eerste ronde wordt gekilld
En overleef je de eerste nacht? Dan was je vast wolf en word je als eerste gelyncht
In een Escape Room?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
We houden natuurlijk wel 1,5 meter afstand
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mijn eerste film was een Kabouter Plop-film en Frans Bauer speelde ook een kabouter volgens mij??? DAt kan ik me herinneren dit klinkt als een vaag verhaal.
Huh maar dan ging je heel laat zeker?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had het bij Harry Potter 7.2![]()
Of nou ja, bijna, want het was een enorm grote zaal en er zaten nog twee mannen helemaal ergens anders
Pardon, servicequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mijn eerste film was een Kabouter Plop-film en Frans Bauer speelde ook een kabouter volgens mij??? DAt kan ik me herinneren dit klinkt als een vaag verhaal.
Haha nou is meestal gelukkig ook wel maar een avondjequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha nee het is nog geen running gag gelukkig. Dat zou wat zijn inderdaadHebben ze ook gelijk door als je een weerwolf bent inderdaad.
Ja nou ja dat heb ik nooit geprobeerd in de afgelopen jaren hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Anders is dat spel toch ook saaiWeerwolven met kinderen is ook echt kut
Komt toch niemandquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:39 schreef Meke het volgende:
[..]
De derde is het filmhuis en daar heb ik wel gewoon vertrouwen in dat ze zich eraan houden?
Meneer de spelleider, mag ik er uit? Ik vind mijn date niet leuk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat er een gewoon halverwege de sleutel pakt, de deur opendoet en wegloopt
Ja echt nu al blij meequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja de Cinevillepas is een mooie uitvinding
Jaa Mrs Metlock, dat was dus Maggie Smith in de '90s versiequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze wel gezien heb, maar weet hem zo niet meer. Zij speelde zeker die strenge vrouw? Dat was in deze versie mrs Weasly![]()
Of een kikker.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nemen we een 4-persoons met 2x 2-persoons luchtbedden, moet lukken toch?
Schoenen onder het afdakje, met wat geluk zit er 's ochtends een naaktslak in.
Nee want dan kun je het juist hebben over wat je hebt gedaanquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies, al "moet" je uiteindelijk toch ook wel over op de smalltalk, maar als je al iets doet of hebt gedaan, dan is het ijs toch al wat gebrokenEn leer je elkaar meer "in actie" kennen
He he hoooooo, Jitsi is ontspannen op bed, een Escape Room is heel iets anders. Dan ben ik heel erg gefocust!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad flink fout gaan:
'Links! Links zeg ik toch! Nee dat is rechts! Kijk voor je, daar! Daar! Je kunt echt niks he'
Ik ben hier eigenlijk wel weer eens voorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ooit wel ja. Maar we hebben al niet eens een reguliere meet gehad in een kroeg/op een terras wat nog het meest haalbaar is.
Haha ja dat is stomquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje met een redelijk vaste groep gespeeld. Als zij het idee hadden dat ik meer zei dan normaal, ging ik er aan. Was ik de ronde er op wat stiller, dan was dat verdacht en ging ik er aan. Het kwam zelden voor dat ik het einde van het spel haalde, maar omdat we het altijd in een kroeg speelden was dat ook weer niet heel erg
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb het Trump gevraagd, hij zei:
[ afbeelding ]
Weerwolvenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wij spelen heel vaak met onze vriendengroep van 10+ mensen Weerwolven. Kennelijk ben ik al iets te fanatiek in m'n theorieën, ik ga helemaal in dat spel op
Oh nee ik denk dat ik misschien een oudere heb gezienquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Pardon, service
[ afbeelding ]
Uit 2005
Ja volgens mij welquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:42 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Was het die dat ze een weg over gingen steken? Man ik was veel te oud voor die veel en ging met m'n broertje maar zelfs ik vond het spannend
Haha ja en frustrerend voor juf denk ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nou ja dat heb ik nooit geprobeerd in de afgelopen jaren hoorIk heb het spel wel leren kennen in groep 7, mijn juf van toen was helemaal fan en we speelden elke vrijdag vlak voor het weekend eerst een potje weerwolven. Tijd van m'n leven
Precies daaromquote:
Hahaha precies ditquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Meneer de spelleider, mag ik er uit? Ik vind mijn date niet leuk.
mijn laatste Fok-terras meet was in juni 2018 L{quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben hier eigenlijk wel weer eens voor
Ja ik geef het opquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dan zou er iemand nog langzamer moeten zijn. Hmm...
Het voordeel van de pas is dat je inderdaad minder gaat twijfelen of je een film wel of niet gaat zien. Je bent hooguit wat tijd kwijt. En je laat jezelf wat meer verrassen. Dat is op een film festival juist ook leuk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja echt nu al blij meeOok dat ik dan sneller na films ga waarvan ik twijfel of ze me leuk lijken
Secret Garden had ik denk ik anders ook niet in de bioscoop gekeken
Oja Metlock, ik ken al die namen echt nog niet uit m'n hoofdquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaa Mrs Metlock, dat was dus Maggie Smith in de '90s versieDie film is voor mij echt zo jeugdsentiment
Echt prachtig
En lang niet meer gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |