Nee joh, gaat lekker smoothquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, er is een tijd en een plaats om de: huh? Hoe dan? Waarom? uit de kast te halen. Maar dat was niet nu
Voorburg dusquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik stem voor iets dat bereikbaar is per fiets vanaf mijn huis
Ik vond de OK vroegah echt fantastischquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Drents museum, en daarnaast de standaard gezellige horeca, bioscoop/theater, etc.
Assen is eigenlijk niet zo heel bijzonder.
Dus een carriere als cabaretier (cabaretiercarriere, mooi woord) zou ik maar beter niet ambiëren?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Probeer het opnieuw met een andere insteek. Misschien dat die dan wel grappig is
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan kan ik gewoon lopen!Duurt wel even, maar toch
Ik was er niet zélf, ik heb daar m'n mensen voorquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Je weet dat ik nu uit ga pluizen op oude foto's wie jij ook alweer was he?
Ligt natuurljik nu altijd nog aan de persoon. Op één persoon na is er niemand in m'n directe kringen waar ik eventueel mee op date zou willenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Geen sorry.![]()
En waarom niet, joh? Een basis van gedeelde interesse of bepaalde vriendschappelijke connectie is vaak een sterke basis om een relatie aan te gaan, zegt lang niet alles over stand houden natuurlijk.
Ja maar ja maarquote:
quote:
Zoietsquote:
quote:
Jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in inderdaad
Sowieso wordt niemand geëvalueerdquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in inderdaad
Ga je dan bijv ook eens naar een Groningen of Zwolle oid?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Drents museum, en daarnaast de standaard gezellige horeca, bioscoop/theater, etc.
Assen is eigenlijk niet zo heel bijzonder.
Prima danquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb dit aan ene Bauke voorgelegd, volgens hem is alles in de Benelux goed te doen
Ja maar dan kan ik er toch niet van leren?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die evaluatie krijg jij ook zelf niet he. Die krijgen alleen de mensen die jou hebben beoordeeld.
En eigenlijk ben ik zelf op zich ook niet zo moeilijk en klik ik met ontzettend veel mensen wel snel eigenlijk. Dat is ook altijd wel een handige eigenschapquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sowieso wordt niemand geëvalueerdOver het algemeen wordt iedereen vrij snel opgepikt binnen de groep. Of eigenlijk eerst het groepje waar te toevallig bij komt zitten.
Mijn speeddate avond in december was precies dat, de hele avond langquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee maar zo zijn kutdates toch meestal?
"Wat doe je voor werk?"
"Heb je broers en zussen?"
"Waar zie je jezelf in vijf jaar?"
Ja. Of een gedeelde hobby of plek. Daarom ontstaan er ook zoveel relaties op de werkvloer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Geen sorry.![]()
En waarom niet, joh? Een basis van gedeelde interesse of bepaalde vriendschappelijke connectie is vaak een sterke basis om een relatie aan te gaan, zegt lang niet alles over stand houden natuurlijk.
Toptip ditquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daarom daten met een Fokker, kan je het altijd nog over Fok hebben
Doen, die is echt mooiquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik ga die dan maar eens (her)kijken
@Greys is daar ook wel goed in, mensen meteen dr bij betrekken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sowieso wordt niemand geëvalueerdOver het algemeen wordt iedereen vrij snel opgepikt binnen de groep. Of eigenlijk eerst het groepje waar te toevallig bij komt zitten.
Maar speeddates lijken me ook voor geen meter te werken toch? Je weet alleen oppervlakkige informatie, maar je hebt geen idee over of je echt klikt met een persoon.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn speeddate avond in december was precies dat, de hele avond lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |