SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKKoel en donker bewaren
Wat een fijn vooruitzichtquote:
Ik heb maar een weekje vrijquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een fijn vooruitzicht
Ik moet nog twee weekjes werken en dan drie weken vrij![]()
Ah nee, is dit weer een Hamiltonnetje van Guana?quote:
Ik deed expres een toepasselijke dus dit mag!!quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:26 schreef Arizona het volgende:
Ah nee, is dit weer een Hamiltonnetje van Guana?
Ik werk 28 uur, ook niet fulltimequote:Op donderdag 9 juli 2020 13:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb maar een weekje vrij
Maarja, ik werk ook lang niet fulltime ofzo, dus week vrij is prima
Help me even, wat is er dan?quote:
Oe, dat is ook al best snel! Ik ga het nog maar niet uitrekenen in urenquote:
Nog 3 weken.... Voelt nog wel ver weg.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oe, dat is ook al best snel! Ik ga het nog maar niet uitrekenen in uren
Oh, dat zijn WERKurenquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog 3 weken.... Voelt nog wel ver weg.
Nee, werkuren inderdaad. Vrije tijd tel ik niet mee richting vakantie.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh, dat zijn WERKurenIk dacht gewoon klokuren
Oh ik tel alle tijd mee tot de vakantie. Toch maar even gerekend: Nog 2 weken, 2 uur en 36 minutenquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, werkuren inderdaad. Vrije tijd tel ik niet mee richting vakantie.
Oh dan heb ik al die tijd al de verkeerde tekstquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja! Wij zijn dat groepje dat hard "Gefeliciteerd aoipaps" aan het fluisteren is!
Als tekst dan hequote:Op donderdag 9 juli 2020 13:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh dan heb ik al die tijd al de verkeerde tekstIk dacht dat we Paoibhin zouden doen!
quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh dan heb ik al die tijd al de verkeerde tekstIk dacht dat we Paoibhin zouden doen!
*slaakt zucht van verlichting*quote:
Maar het is Jobi's PA! Dat is veel te ongemakkelijk!quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:07 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Kan best een knappe kerel zijn. Jobi's goede genen moeten toch ergens vandaan komen?
Jobi hoeft het toch niet te weten?quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar het is Jobi's PA! Dat is veel te ongemakkelijk!
Alleen mams niet?quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:11 schreef Aoibhin het volgende:
Ho ho, wat krijgen we nou?Dat vindt mams niet leuk hoor!
Het is toch niet haar verjaardag? Dat komt dán wel hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:11 schreef Aoibhin het volgende:
Paps wel dan?quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:11 schreef Aoibhin het volgende:
Over precies twee weken ben ikzelf jarigquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is toch niet haar verjaardag? Dat komt dán wel hoor.
Echt hequote:Op donderdag 9 juli 2020 14:12 schreef Fred_B het volgende:
Dit topic escaleert tegenwoordig steeds vroeger uit de hand.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Over precies twee weken ben ikzelf jarig
Wat zou mij dan te wachten staan![]()
[..]
*Noteert ditquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Echt he
Hahaquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:16 schreef Arizona het volgende:
Ik word een priemgetal, dat vind ik nog veel mooier dan een lustrumjaar
#nerd
Ik werd dus vorig jaar 40, was toch wel een dingetje vond ik. 40 klinkt veel méér dan één jaar ouder dan 39quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Ik tik volgend jaar de 40 aan, vind ik best een raar idee. Maar ook wel weer prettig dat ik dan weer een heel nieuw decennium voor me heb.
109 alweer ? De tijd vliegtquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:16 schreef Arizona het volgende:
Ik word een priemgetal, dat vind ik nog veel mooier dan een lustrumjaar
#nerd
Heeft wel iets hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Ik tik volgend jaar de 40 aan, vind ik best een raar idee.
Ik merk hetquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:12 schreef Fred_B het volgende:
Dit topic escaleert tegenwoordig steeds vroeger uit de hand.
Wacht maar afquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
30 vond ik nog wel iets leuks hebben als rond getal. Bij 31 ben je gewoon van de kant en wordt het alleen maar minderquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik werd dus vorig jaar 40, was toch wel een dingetje vond ik. 40 klinkt veel méér dan één jaar ouder dan 39
quote:
Ja dat vind ik dus ookquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik werd dus vorig jaar 40, was toch wel een dingetje vond ik. 40 klinkt veel méér dan één jaar ouder dan 39
quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heeft wel iets hoor [ afbeelding ]
Ik vind/vond m'n dertigers wel met afstand m'n leukste decennium tot zo ver hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
30 vond ik nog wel iets leuks hebben als rond getal. Bij 31 ben je gewoon van de kant en wordt het alleen maar minder
Neequote:Op donderdag 9 juli 2020 14:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ookMaar kon je er wel snel aan wennen?
En er dan nog zo goed uitzien hequote:
Wacht maar tot je 30 wordt joh!quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:23 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vond 27 ook wel een dingetje. Ben je ineens eind-twintiger
Als het maar niks met je pa te maken heeftquote:
Strani is een enge optimist!quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens @:Strani wordt het dan juist leuker
Nee hoor, die laat ik erbuiten!quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als het maar niks met je pa te maken heeft
Ik geef hem nog even het voordeel van de twijfelquote:
je dacht nog binair of in hex ?quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben overgestapt op het decimaal stelsel.
Middagquote:
Oh je hoort me ook niet klagenquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind/vond m'n dertigers wel met afstand m'n leukste decennium tot zo ver hoor
hex moest het zijn. Ik was te snel met typen.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind/vond m'n dertigers wel met afstand m'n leukste decennium tot zo ver hoor
Ben je nu F dan?quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hex moest het zijn. Ik was te snel met typen.
Het mag alsnog!quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:36 schreef molloot200 het volgende:
Een gesprek over leeftijd en oud worden zonder dat ik erbij wasDat was de tijd geweest om sneren uit te delen
Wat reken je per uur?quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het wordt tijd dat ik een secretaresse krijg die al mijn telefoontjes afhandelt.
Gemiste kans, jongen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:36 schreef molloot200 het volgende:
Een gesprek over leeftijd en oud worden zonder dat ik erbij wasDat was de tijd geweest om sneren uit te delen
quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij zit lekker met popcorn in het midden
Daar heeft @Strani ook wel gelijk in.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens @:Strani wordt het dan juist leuker
Wirecard verzon 2 miljard bij elkaar zonder dat iemand het door had. Dan moet een secretaresse ook wel kunnenquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet of er budget voor is.
Oh ja, die kost iets minder, dus dat moet wel lukken dan. Beetje creatief met geld omgaan.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wirecard verzon 2 miljard bij elkaar zonder dat iemand het door had. Dan moet een secretaresse ook wel kunnen
Het zal per persoon best verschillen natuurlijk maar voor mij was het inderdaad zo dat alles in de afgelopen jaren een beetje op z'n pootjes is terechtgekomen en ik veel meer over mezelf geleerd heb en zekerder ben van wie ik ben, wat ik kan en wat ik wil.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar heeft @:Strani ook wel gelijk in.
Ja Jobi heeft het lekker makkelijkquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij zit lekker met popcorn in het midden
Maar we worden OUD en LELIJK Strani!quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zal per persoon best verschillen natuurlijk maar voor mij was het inderdaad zo dat alles in de afgelopen jaren een beetje op z'n pootjes is terechtgekomen en ik veel meer over mezelf geleerd heb en zekerder ben van wie ik ben, wat ik kan en wat ik wil.
Virtueel bezatten kan best!quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:56 schreef Guanabana het volgende:
NOG EEN UUR, EN DAN GA IK ME BEZATTEN JONGE.
Nee. Ik drink niet eens.
Als ik lekker op de bank zit of lig moet ik ook zuchten als ik op moet staan, dat maakt geen verschil hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:08 schreef Guanabana het volgende:
En je gaat zuchten en steunen bij bukken en opstaan!
Ik neem een pilletje wanneer het zover is.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:08 schreef Guanabana het volgende:
Jullie niet!quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar we worden OUD en LELIJK Strani!
Dat doe ik nu alquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:08 schreef Guanabana het volgende:
Oud wel maar lelijk was ik niet van plan natuurlijkquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar we worden OUD en LELIJK Strani!
Dat doe ik vast al m'n halve levenquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:08 schreef Guanabana het volgende:
Dat geldt voor ons ook wel hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zal per persoon best verschillen natuurlijk maar voor mij was het inderdaad zo dat alles in de afgelopen jaren een beetje op z'n pootjes is terechtgekomen en ik veel meer over mezelf geleerd heb en zekerder ben van wie ik ben, wat ik kan en wat ik wil.
en ik voel me jong in een bejaardenhuisquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:12 schreef molloot200 het volgende:
Oud is ook maar relatief hè! Ik voel mezelf ook oud als ik tussen een kleuterklas ga zitten
Nou ja er komt natuurlijk wel een moment dat je het fysiek wat begint te merken. Maar bij mij is dat eigenlijk nog niet zo het geval, niet echt. Ik voel me nu beter dan vijf jaar geleden maar dat heeft ook te maken met een betere levensstijl.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:12 schreef molloot200 het volgende:
Oud is ook maar relatief hè! Ik voel mezelf ook oud als ik tussen een kleuterklas ga zitten
Hahahaquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat geldt voor ons ook wel hoor.
(Dat wij veel meer over Strani hebben geleerd in de afgelopen jaren).
Maar dat heb ik nu ook al dus dat gaat niet veranderenquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik voel me vooral oud wanneer ik uit bed wil komen nadat ik de dag ervoor fanatiek heb gesport.
En vanaf 40 weer een neerwaartse spiraalquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet betalen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:20 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga vanavond quiche maken en ik wilde er mozzarella op doen maar nu blijkt dat ik per ongeluk buffelmozzarella heb gekocht??? Iemand toevallig ervaring mee?
Maar was dat ook echt zo bij jou dan? In welke zin?quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
En vanaf 40 weer een neerwaartse spiraal
Nog een paar jaartjes en je hebt dit gewoon zonder te sporten.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik voel me vooral oud wanneer ik uit bed wil komen nadat ik de dag ervoor fanatiek heb gesport.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:08 schreef Guanabana het volgende:
Ja, dat had ik in dat topic inderdaad ook al gepost. Raar iets hangt er boven die cast.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:18 schreef Strani het volgende:
Hadden jullie meegekregen dat de actrice die Santana speelde in Glee (Naya Rivera) vermist wordt nadat ze in een meer was gevallen? Wordt wel een beetje raar hoor met die cast...
Ja, we zijn wel flink wat over hem te weten gekomen t.o.v. de jaren ervoor!quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat geldt voor ons ook wel hoor.
(Dat wij veel meer over Strani hebben geleerd in de afgelopen jaren).
Ik kan dit bevestigen.quote:
Het smaakt wel anders dan "gewone" mozzarella, maar ik vind het wel heel lekkerquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:20 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga vanavond quiche maken en ik wilde er mozzarella op doen maar nu blijkt dat ik per ongeluk buffelmozzarella heb gekocht??? Iemand toevallig ervaring mee?
Ja echt lekker kijkt het dan niet meer inderdaad, daar heb je gelijk in. Het leuke onschuldige is er wel af.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, dat had ik in dat topic inderdaad ook al gepost. Raar iets hangt er boven die cast.
Is ook de reden dat ik Glee nooit meer zal herkijken, mocht ik dat al willen, twee, misschien drie, hoofdrolspelers dood, de lol is er wel af.![]()
En ook nog al die berichten over dat Lea Michele blijkbaar een enorme bitch is waar niemand mee kan werken.
Ik kan dit bevestigen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ik voel me jong in een bejaardenhuis
Huh wat bizarquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:18 schreef Strani het volgende:
Hadden jullie meegekregen dat de actrice die Santana speelde in Glee (Naya Rivera) vermist wordt nadat ze in een meer was gevallen? Wordt wel een beetje raar hoor met die cast...
buffelquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het smaakt wel anders dan "gewone" mozzarella, maar ik vind het wel heel lekker![]()
Wat zitten er verder aan ingrediënten doorheen?
ah ik wist niet hou oud jij was maar zie in je profiel dat je de volgende horde ook al genomen hebtquote:
Grapjasquote:
Fijn vooruitzicht.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nog een paar jaartjes en je hebt dit gewoon zonder te sporten.
Kip, courgette, olijven, roomkaasquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het smaakt wel anders dan "gewone" mozzarella, maar ik vind het wel heel lekker![]()
Wat zitten er verder aan ingrediënten doorheen?
Gezellig hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na een frustrerende werkdag trek ik die graag aan
Jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar was dat ook echt zo bij jou dan? In welke zin?
Daar moet buffalo mozzarella wel bij smaken lijkt me!quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kip, courgette, olijven, roomkaas
Niet al te moeilijk maar wel lekker (hoop ik dan)
Nou nou nou.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah ik wist niet hou oud jij was maar zie in je profiel dat je de volgende horde ook al genomen hebt
eensquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
Vanaf 40 nog niet, weet niet precies meer wanneer het begon.
Last van de spieren en gewrichten. Al had/heb ik ook al wel een aantal jaar vrij pittige overgangsverschijnselen. Ik heb nu een licht anti-depressivum (na vanalles geprobeerd te hebben) en slik magnesium extra stronk(enige dat helpt bij mij).
Ik heb er soms ook best moeite mee dat je uiterlijk zo achteruit gaatals ik dan foto’s van mezelf van vroeger zie
![]()
Aan ALLE jeugdigen hier: GENIET GENIET GENIET. Echt![]()
Ik doe het ook te weinig.
Was ook maar een garpjequote:Op donderdag 9 juli 2020 15:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Bij AH was ie maar 20 cent duurder
Ja dat snap ik wel dat dat allemaal niet leuk is. En hormonen zullen het al helemaal niet makkelijk maken inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
Last van de spieren en gewrichten. Al had/heb ik ook al wel een aantal jaar vrij pittige overgangsverschijnselen. Ik heb nu een licht anti-depressivum (na vanalles geprobeerd te hebben) en slik magnesium extra stronk(enige dat helpt bij mij).
Ik heb er soms ook best moeite mee dat je uiterlijk zo achteruit gaatals ik dan foto’s van mezelf van vroeger zie
![]()
Ooit moet ik het proeven toch?quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar moet buffalo mozzarella wel bij smaken lijkt me!
Maar als je het echt nooit gegeten hebt, weet ik ook niet of je het überhaupt lekker gaat vinden. Je kunt er eventueel een klein stukje vanaf snijden om te proeven![]()
De structuur is ook iets anders; de binnenkant is een stuk zachter.
Frustrerend? Vervelendquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na een frustrerende werkdag trek ik die graag aan
Ja, we hadden mazzel dat dat 'm niet een jaar eerder overkwam.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
https://www.mediacourant.(...)ijdens-songfestival/
Oof dat dit niet in Tel Aviv is gebeurd is wel fijn jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
https://www.mediacourant.(...)ijdens-songfestival/
Oh echt?quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eens(behalve dat ik geen ervaring heb met overgang, maar wel menig psycholoog heb gezien jaren terug)
quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, we hadden mazzel dat dat 'm niet een jaar eerder overkwam.
Inderdaad. Dat zou wat zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oof dat dit niet in Tel Aviv is gebeurd is wel fijn ja
Ja, maar het smelt ook iets andersquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ooit moet ik het proeven toch?En het gaat mee de oven in, dus het komt er toch gesmolten uit dus de structuur zal ik niet heel veel van merken
teveel te maken gehad met inflexibel ambtenaar achtig gedrag. En het zijn GEEN ambtenarenquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Frustrerend? Vervelend![]()
Gooi het eruit.
We hebben sowieso heel veel mazzel dat een aantal dingen die dit jaar gebeurden, niet het jaar ervoor waren gebeurdquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, we hadden mazzel dat dat 'm niet een jaar eerder overkwam.
Haha nou inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We hebben sowieso heel veel mazzel dat een aantal dingen die dit jaar gebeurden, niet het jaar ervoor waren gebeurd
Korte versie:quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:38 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh echt?
Wat was er dan? #OpenUp![]()
Je hoeft het natuurlijk niet te vertellen hoor!
Op een gegeven moment overheersen die gevoelens zó, dat je alleen maar daar mee bezig bent.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel dat dat allemaal niet leuk is. En hormonen zullen het al helemaal niet makkelijk maken inderdaad![]()
Maar heb je ook niet positieve dingen? Dat bepaalde zaken nu makkelijker zijn dan voorheen en je je minder zorgen maakt over kleinere dingen?
Ik ga het meemakenquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar het smelt ook iets andersAch ja, je zult het wel mee gaan maken
![]()
Ik vind buffalo mozzarella heel lekker in ieder geval! Lekkerder dan gewone ook.
Daar heb ik ook last vanquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik merk de laatste tijd dat mijn rechter achillespees stijf aanvoelt na het opstaan en de eerste tijd pijnlijk is bij het lopen, vervolgens de rest van de dag er geen last meer van.
Da's niet erg dat dat zwaar klinktquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Op een gegeven moment overheersen die gevoelens zó, dat je alleen maar daar mee bezig bent.
Tuurlijk ben ik niet meer onzeker en laat ik me niks meer vertellen. Verder ben ik natuurlijk stevig gesetteld![]()
Ik heb wel het gevoel dat ik op de terugweg benal ben ik ook soms bezig met het besef dat ik in het laatste deel zit en dat het eerste nooit meer terugkomt. Wat natuurlijk ook zo is.
Klinkt een beetje zwaar
Ohja, dat is natuurlijk heftig.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Korte versie:
Relatie en zakelijke issues tussen voornamelijk 2005 en 2013 welke uiteindelijk toch ook z'n tol gingen eisen bij een stabiel persoon als ik
quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:42 schreef Arizona het volgende:
Ik vind gewone mozzarella lekkerder maar ach, het is ook weer geen wereld van verschil. Zou er mijn quiche gewoon om maken
Ik merk nu serieus wel dat ik 's ochtends wat stijver uit bed kom, mijn eerste pasjes gaan nogal houterig. Ik dartel niet meer als een jonge hinde richting de badkamer
Allemaal aan de magnesiumquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik merk de laatste tijd dat mijn rechter achillespees stijf aanvoelt na het opstaan en de eerste tijd pijnlijk is bij het lopen, vervolgens de rest van de dag er geen last meer van.
Gebruik ik alquote:
Ja, als het over Hamilton gaat zijn we niet te houden!quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, als het over Hamilton gaat zijn we niet te houden!
pillen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gebruik ik al
Maar die tabletten zijn zo ranzig groot dat je ze doormidden moet breken en dat magnesiumspul voelt echt irritant tussen je tanden#struggles
nu is het stukken beter dan in die jarenquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ohja, dat is natuurlijk heftig.
Nu alles weer okee? Behalve het inflexibele ambtenaren gedrag?
Ik heb nooit echt moeite met pillen slikken, maar ik heb magnesiumtabletten (van LucoVitaal) die inderdaad bizar groot zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gebruik ik al
Maar die tabletten zijn zo ranzig groot dat je ze doormidden moet breken en dat magnesiumspul voelt echt irritant tussen je tanden#struggles
Relatie-issues mogen inderdaad niet onderschat worden als veroorzaker van een diepe persoonlijke crisis die jaren kan duren.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu is het stukken beter dan in die jarenin die jaren vielen echt mijn diepste dieptepunten
sterkte.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:58 schreef Koen66 het volgende:
tijd voor mijn laatste conferencecall vandaag
Sterkte Koenie!quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:58 schreef Koen66 het volgende:
Succes!quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:58 schreef Koen66 het volgende:
Fijn dat je door die moeilijke periode bent gekomenquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu is het stukken beter dan in die jarenin die jaren vielen echt mijn diepste dieptepunten
Ik heb sowieso niet zo dat ik alles uit het leven wil halen, maar sinds de overgang heb ik wel meer dat ik alleen nog dingen wil doen die IK leuk vind (hallo schoonpapa en mamaquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's niet erg dat dat zwaar klinkt![]()
Ik vraag me ook wel eens af of je, zodra je écht ouder wordt (en dat ben jij nog niet) niet ook een soort rust over je heen krijgt dat je in elk geval veel uit het leven hebt kunnen halen. Het zal per persoon wel verschillen.
Met yoghurt of vanillevla (wat dikkere substantie), dan gaat 't bij mij wel goed.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
pillen.
Ik heb al moeite met een aspirine.
paracetamol oid zou je kunnen laten oplossen in water of iets anders.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
pillen.
Ik heb al moeite met een aspirine.
Ja, je veilige thuis is dan je veilige thuis niet meerquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Relatie-issues mogen inderdaad niet onderschat worden als veroorzaker van een diepe persoonlijke crisis die jaren kan duren.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:03 schreef Guanabana het volgende:
IK BEN VRIJ T/M DE 20STE![]()
![]()
[ afbeelding ]
Feest!quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:03 schreef Guanabana het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Heftig idd. Mooi dat het nu weer beter gaatquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vooral *verboden woord*quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Feest!Weet je al wat je gaat doen met die dagen?
JAAAAAAquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:03 schreef Guanabana het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:03 schreef Guanabana het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Een nieuw bedquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vooral *verboden woord*
En maandag komt als het goed is het nieuwe bed dus in die week moeten we ook nog wel wat naar het grofvuil brengen.
Voor de rest in mijn nieuwe bed liggen terwijl ik kreetjes slaak van genot. Dit klinkt seksueel, niet zo bedoeld.![]()
Ik wou daar eerst een grapje over maken, maar dat leek me te flauwquote:
Het vetgedrukte is allemaal wel herkenbaar, op zich ben ik wel blij dat ik daar NU/afgelopen jaren allemaal al achtergekomen ben, scheelt weer.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:02 schreef GeorgeM het volgende:
maar sinds de overgang heb ik wel meer dat ik alleen nog dingen wil doen die IK leuk vind (hallo schoonpapa en mama ) en dat is soms een strijd. Want je heb toch je verplichte dingen, merk dat ik daar heel opstandig van word
Verder wel rust in de zin van dat sommige dingen me niet meer zo boeien..wat andere mensen vinden. Ben ook heel zwart/wit en niet vergevingsgezind. Ben sowieso niet zo'n mensenmens. Ik erger me snel aan andere mensen
Heb liever een paar goede vriendinnen dan een hele bups van die niksige 'vrienden'.
Vroeger had ik altijd het gevoel dat ik er goed uit moest zien, maar dat heb ik nu niet meer/veel minder.
Nou ja, dat dus
Binnen een minuut vind ik hem al behoorlijk irritant. En het lijkt me sterk dat hij echt alle achtbanen van Nederland dat doet, maar dat wil ik dus wel even checkenquote:
Een Karlsson Boxspring, via Beter Bed.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Een nieuw bed![]()
Wat heb je voor een bed gekocht?
Ja, hij is best wel irritant inderdaad.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Binnen een minuut vind ik hem al behoorlijk irritant. En het lijkt me sterk dat hij echt alle achtbanen van Nederland dat doet, maar dat wil ik dus wel even checken
Ik probeer ook geen energie meer te stoppen in dingen edit: en mensen die me meer energie kosten dan opleverenquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het vetgedrukte is allemaal wel herkenbaar, op zich ben ik wel blij dat ik daar NU/afgelopen jaren allemaal al achtergekomen ben, scheelt weer.
Van dat goed uitzien, mja mja. Heb daar toch wel moeite mee merk ik hoor. Dat je beste jaren gewoon achter je liggen al, brr.
Whut wat grappig dat ze dat draaienquote:
Jij ziet er zeker prima uit!quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik probeer ook geen energie meer te stoppen in dingen edit: en mensen die me meer energie kosten dan opleveren
Qua uiterlijk, ik ben nu 40 maar ik vind dat ik er nog best aardig uitzie eigenlijk. Ben een stuk minder onzeker over mijn uiterlijk juist dan in mijn 20-er jaren.
Oh wat heerlijk!quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Een Karlsson Boxspring, via Beter Bed.
Ben benieuwd. Ik slaap nu in een heel oud tweedehandsje, dus het kan alleen maar beter worden
Wij hebben ook een boxspring gekozen toen wij naar dit huis verhuisden. Daarvoor sliepen wij ook op een el cheapo bed. Echt, ik ga iedere avond nog steeds met plezier naar bed, het ligt zooooo lekkerquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Een Karlsson Boxspring, via Beter Bed.
Ben benieuwd. Ik slaap nu in een heel oud tweedehandsje, dus het kan alleen maar beter worden
Ja volgens mij slaat hij de kleinere parken met een family coaster over. Maar ik ga nu kijken.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Binnen een minuut vind ik hem al behoorlijk irritant. En het lijkt me sterk dat hij echt alle achtbanen van Nederland dat doet, maar dat wil ik dus wel even checken
Oh maar dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Qua uiterlijk, ik ben nu 40 maar ik vind dat ik er nog best aardig uitzie eigenlijk. Ben een stuk minder onzeker over mijn uiterlijk juist dan in mijn 20-er jaren.
Dat eerste: goed bezigquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik probeer ook geen energie meer te stoppen in dingen edit: en mensen die me meer energie kosten dan opleveren
De 7 grootste parken van Nederland.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja volgens mij slaat hij de kleinere parken met een family coaster over. Maar ik ga nu kijken.
Haha bedanktquote:
Ja, ik weet dat jij ook niet zo'n mensenmens bent.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het vetgedrukte is allemaal wel herkenbaar, op zich ben ik wel blij dat ik daar NU/afgelopen jaren allemaal al achtergekomen ben, scheelt weer.
Van dat goed uitzien, mja mja. Heb daar toch wel moeite mee merk ik hoor. Dat je beste jaren gewoon achter je liggen al, brr.
Ik moet ook nog maar zien of ik er over 5 of 10 jaar nog zo over denkquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat eerste: goed bezig![]()
Op m'n 40e had ik dat ook nog wel, maar op een gegeven moment gaat het echt hard achteruit![]()
Ik weet wel dat het eigenlijk helemaal niet belangrijk is/moet zijn, maar ja...
Hardlopen helpt zeker vwb dat laatste. Bij mij tenminste wel.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haha bedankt. Jij ook hoor
Ik zat niet naar complimentjes te vissen hoor, het was meer om aan te geven dat ik mezelf wel prima vind en fysiek goed in mijn vel zit.
Psychisch is er nog wel ruimte voor verbeteringmaar ook dat is wel eens minder geweest
Dat valt te begrijpen, maar dan klopt z'n titel niet. False advertising!quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja volgens mij slaat hij de kleinere parken met een family coaster over. Maar ik ga nu kijken.
Fake newsquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat valt te begrijpen, maar dan klopt z'n titel niet. False advertising!
in die tijd was Fok een erg goede uitlaatklep / extra psycholoogquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heftig idd. Mooi dat het nu weer beter gaat
quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:32 schreef Arizona het volgende:
Ik ga mijn werklaptop maar afsluiten.
Was geen productieve middag maar dat hoefde ook niet
HOAX! Dat waren niet alle achtbanen (zoals anderen al hebben gezegd).quote:
Dat vind ik ook prettiger! En soberso, de laatste dag voor je vakantie is altijd fijnquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
Ik had vandaag een betere werkdag dan dinsdag. Gelukkig geen oeverloze videocalls maar even 1 op 1 telefonisch overleg. Kon dat altijd maar, gaat veel beter.
Wegwerkzaamheden!? OH NOOOOOOOOquote:
Ja echt bizarquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:18 schreef Strani het volgende:
ja, maar nu heb ik helemáál dat ik dit niet meer wilquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik moet ook nog maar zien of ik er over 5 of 10 jaar nog zo over denk![]()
En ik vond Corona dus wel een eye-opener op het gebied van doen-wat-je-leuk-vind. Ik wist ook altijd wel dat ik geen mensenmens was, maar het feit dat ik het totaal niet miste om naar verjaardagsfeestjes, buurtfeestjes en dat soort dingen te gaan, sterker nog, ik genoot van alle rust, bevestigde dat maar mooi.
Huh die foto met Cornald van jou was toch van vorig jaar? Ik vond jou echt heel mooi daarop hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
da's het nadeel van foto's, meerendeel vindt zichzelf altijd vreselijkquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh die foto met Cornald van jou was toch van vorig jaar? Ik vond jou echt heel mooi daarop hoorJammer dat je het zelf zo anders ziet
Je hebt al genoeg punten gescoordquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:32 schreef Arizona het volgende:
Ik ga mijn werklaptop maar afsluiten.
Was geen productieve middag maar dat hoefde ook niet
Ik wil ook graag nog een keer een boxspringquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben ook een boxspring gekozen toen wij naar dit huis verhuisden. Daarvoor sliepen wij ook op een el cheapo bed. Echt, ik ga iedere avond nog steeds met plezier naar bed, het ligt zooooo lekkerHoop dat jij er net zoveel plezier van zult hebben!
Ditquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in die tijd was Fok een erg goede uitlaatklep / extra psycholoog
ja klopt.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh die foto met Cornald van jou was toch van vorig jaar? Ik vond jou echt heel mooi daarop hoorJammer dat je het zelf zo anders ziet
Jitsi biedt antwoordquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:03 schreef Koen66 het volgende:
sowieso heb ik van de meesten hier geen idee hoe ze eruit zien
Ik ook niet. Alleen Cee, Greys, Jobi en Guana vaag. Foto van Strani heb ik ook een keer voorbij zien flitsen, maar die kan ik me niet meer herinneren ('tis de leeftijd hè)quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:03 schreef Koen66 het volgende:
sowieso heb ik van de meesten hier geen idee hoe ze eruit zien
Cee heb ik gemeet ooit, Greys op div foto's bewonderd, Jobi alleen in d'r Fobo gezien. En Sky ook op div plekken gespot. Verder niemand geloof ikquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen Cee, Greys, Jobi en Guana vaag. Foto van Strani heb ik ook een keer voorbij zien flitsen, maar die kan ik me niet meer herinneren ('tis de leeftijd hè)
Die van Strani staat gewoon nog in zijn fotoboek.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen Cee, Greys, Jobi en Guana vaag. Foto van Strani heb ik ook een keer voorbij zien flitsen, maar die kan ik me niet meer herinneren ('tis de leeftijd hè)
Tsja wanneer durven mensen weer een fysieke meet aanquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jitsi biedt antwoord
Of beter nog een fysieke meet![]()
kweetnie meer hoe ik daar komquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die van Strani staat gewoon nog in zijn fotoboek.
Het ligt er ook aan wanneer het een beetje normaal bij een venue kan. Maar dit jaar weer een meet zou toch wel moeten kunnen lukken lijkt me?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja wanneer durven mensen weer een fysieke meet aan
quote:
Fijn dat je het lekker vindt!quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:28 schreef molloot200 het volgende:
@:Aoibhin buffelmozzarella smaakt lekker, net tijdens het maken van de quiche geproefdVond het lekkerder dan normale mozzarella denk ik, dat is wat smakelozer
Quiche zit in de oven, tijd voor de kamer om lekker te gaan ruiken
quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan wanneer het een beetje normaal bij een venue kan. Maar dit jaar weer een meet zou toch wel moeten kunnen lukken lijkt me?
Och hemel neeeeeee dan moeten we maar snel weer een meet plannenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:36 schreef molloot200 het volgende:
Strani is in mijn hoofd gewoon een legopoppetje
En GeorgeM is George Michael in moedervorm
Jobi heb ik "gezien" op die angstaanjagende foto in de OP toentertijd
Zweef met je muis rechtsboven een bericht van een user en dan zie je veel kleine icoontjes. In het geval dat iemand een FoBo heeft, dan is het de meest rechter optie.quote:
Owwwwwwwwquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ja, maar, ik bedoel, ipv online meets
Hahaquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:36 schreef molloot200 het volgende:
Strani is in mijn hoofd gewoon een legopoppetje
En GeorgeM is George Michael in moedervorm
Jobi heb ik "gezien" op die angstaanjagende foto in de OP toentertijd
Betekent niet dat fysieke contacten worden uitgeslotenquote:
Best wel leuk om nog zo "onbekend" te zijn voor sommigenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ken jullie allemaal nog niet.
1.5 meterquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Betekent niet dat fysieke contacten worden uitgesloten
Even uitgetest met het FoBo van @Luctor.et.Emergo en het werkt. Had deze optie ook nog niet ontdekt.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zweef met je muis rechtsboven een bericht van een user en dan zie je veel kleine icoontjes. In het geval dat iemand een FoBo heeft, dan is het de meest rechter optie.
Jij weet niet hoe ver mijn stoelstenen kunnen schieten!quote:
mysterieus en allesquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Best wel leuk om nog zo "onbekend" te zijn voor sommigen
En werd je er veel wijzer van?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Even uitgetest met het FoBo van @:Luctor.et.Emergo en het werkt. Had deze optie ook nog niet ontdekt.
hmmmm dat klinkt gevaarlijkquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe ver mijn stoelstenen kunnen schieten!
Oh jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:48 schreef Strani het volgende:
Elke keer die sjoelstenen ontsmetten is ook wel een gedoe.
Ja het heeft wel wat!quote:
Gewoon in een ruime cirkel zitten en converserenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Dan verzinnen we een andere activiteit!
twitter:marjolijn1994 twitterde op woensdag 08-07-2020 om 22:50:45Een heel mooi stuk over, en dit bedoel ik liefkozend, de lelijkste stad van Nederland: https://t.co/1VUXGBUqML reageer retweet
converseren? Als in praten?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon in een ruime cirkel zitten en converseren
Ik zie nu pas dat het een legopoppetje isquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:45 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaMisschien lijk ik wel enorm op een legopoppetje.
Ja, gewoon eens langskomen op woensdagavond voor een virtuele meet joh
Ik las conserverenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:51 schreef Strani het volgende:
[..]
18 uur, hè.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het een legopoppetje is![]()
tevens: goeden..avond? of is het nog middag? Wanneer gaat de middag over naar de avond?
Heyyy Koen, gaat ie wat beter dan vanochtend?quote:
Hard genoeg sjoelen en die virussen vliegen er zó van af!quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:48 schreef Strani het volgende:
Elke keer die sjoelstenen ontsmetten is ook wel een gedoe.
Hahaha ja ik moest ook even dubbelchecken dat ik het wel juist had geschreven, zeker met het oog op alle praat over oud wordenquote:
Dan had ik het goed! Goedemiddagquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
18 uur, hè.
6 uur begint de ochtend. 12 uur de middag, dan 18 uur avond en 0 uur de nacht.
Kringgesprekjequote:Op donderdag 9 juli 2020 17:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed puntquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hard genoeg sjoelen en die virussen vliegen er zó van af!
Éénquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:51 schreef Strani het volgende:
Geen koektrommel rond laten gaan natuurlijk maar wel iedereen een klein bordje met één koekje erop.
In elk geval dat als je iemands FoBo kijkt degene ook kan zien dat je kijkt. Maar voor de rest nee.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En werd je er veel wijzer van?
quote:
Ik probeer me aan te passen aan jullie manier van doen hè! Als het aan mij lag vrat ik een heel pak koekjes opquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Één![]()
Strani, je kunt ook té Nederlands over willen komen.
Over twee minutenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het een legopoppetje is![]()
tevens: goeden..avond? of is het nog middag? Wanneer gaat de middag over naar de avond?
Ik had nog niet door dat je keek eigenlijk.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In elk geval dat als je iemands FoBo kijkt degene ook kan zien dat je kijkt. Maar voor de rest nee.
Ja dat vind ik ook wel een nadeel ergens. Want stiekem wil ik wel vaker bij mensen spieken uit nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In elk geval dat als je iemands FoBo kijkt degene ook kan zien dat je kijkt. Maar voor de rest nee.
Ja maar dat doe ik ook!quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik probeer me aan te passen aan jullie manier van doen hè! Als het aan mij lag vrat ik een heel pak koekjes op
Goedenavondquote:
Oeh lekker!quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Omdat het al een paar dagen grijs en regenachtig is eet ik vanavond ovenaardappelsDit keer gekruid met Provençaalse kruiden, knoflook en (natuurlijk) zout
Goedenavond!quote:
OEH!quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb hier Scottish shortbread, wil je ook?
Maar eigenlijk is het iets raars om een par minuten voor, in dit geval 18 uur, iemand nog een goede middag te wensen.quote:
Iets mooier weer mag wel hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:03 schreef Guanabana het volgende:
Sorry voor de zomerliefhebbers, maar we hebben wel mazzel tot nu toe met het weer! Elke dag koel en bewolking is weer een dag minder kans op hitte-ellende
Daarom had ik de test ook bij Luctor gedaanquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook wel een nadeel ergens. Want stiekem wil ik wel vaker bij mensen spieken uit nieuwsgierigheidMaar dan kom ik gelijk zo stalkerig over
Ah ja..ik had wat minuten moeten wachten met binnenvallen en dan was het goed geweestquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is het iets raars om een par minuten voor, in dit geval 18 uur, iemand nog een goede middag te wensen.
Ja, precies.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah ja..ik had wat minuten moeten wachten met binnenvallen en dan was het goed geweest
Wat had je gekookt dan?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik had net gekookt, maar ik had eigenlijk helemaal geen zin in dat gerecht. Heb dus met lange tanden als een klein kind al zeurend dat ik liever pizza wilde zitten eten(vriend vond het wel gewoon lekker).
Nu ga ik straks bij de AH nog wat lekkers halen omdat ik vanavond natuurlijk weer honger heb. Lekker bezig
Ik heb zin in boerenkoolquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Omdat het al een paar dagen grijs en regenachtig is eet ik vanavond ovenaardappelsDit keer gekruid met Provençaalse kruiden, knoflook en (natuurlijk) zout
Pastagerecht met tomaat, broccoli gerookte zalm en pesto/yoghurtsaus.quote:
Ik vind het ook best prettig weer nuquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:03 schreef Guanabana het volgende:
Sorry voor de zomerliefhebbers, maar we hebben wel mazzel tot nu toe met het weer! Elke dag koel en bewolking is weer een dag minder kans op hitte-ellende
Maar waarom maakte je dat dan?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Pastagerecht met tomaat, broccoli gerookte zalm en pesto/yoghurtsaus.
Ugh zo geen zin in. *schuift broccoli weg*
Haha ja, anderen kunnen dat dan ook bekijken inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Daarom had ik de test ook bij Luctor gedaanMaar ik kon zien wie het laatst zijn FoBo had bekeken.
Hahaquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Soms heb je wel eens een complete onbekende lurker in je foboquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja, anderen kunnen dat dan ook bekijken inderdaad
quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik had net gekookt, maar ik had eigenlijk helemaal geen zin in dat gerecht. Heb dus als een klein kind al zeurend dat ik liever pizza wilde een half bordje zitten eten(vriend vond het wel gewoon lekker).
Nu ga ik straks bij de AH nog wat lekkers halen omdat ik vanavond natuurlijk weer honger heb. Lekker bezig
Had gisteren boodschappen gedaan voor twee dagen. Wist niet dat ik er vandaag zo erg geen zin in zou hebben.quote:
klinkt lekkerquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Soms heb je wel eens een complete onbekende lurker in je fobo
Omdat dat het plan was voor vandaag (en ja, normaal wel lekker). Ik zeurde of we geen pizza konden eten, maar dat doen we morgen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaMaar waarom kook je dan iets wat je niet wilt eten? Of vind je het normaal wel lekker en realiseerde je het je plotseling dat je er geen zin in had?
Volgende keer niet zeuren maar gewoon pizza eten, wie is er nou de baas Guana!quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Omdat dat het plan was voor vandaag. Ik zeurde of we geen pizza konden eten, maar dat doen we morgen.
Ik heb al gegeten, en mag niet meerquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kan een portie gratis op komen halen in Amersfoort.
Maar omgedraaid had ook gekund toch? Of had je het tijdens het koken pas door dat je er geen zin in had?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Omdat dat het plan was voor vandaag (en ja, normaal wel lekker). Ik zeurde of we geen pizza konden eten, maar dat doen we morgen.
Maar dan hadden we weer helemaal om pizza gemoeten.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgende keer niet zeuren maar gewoon pizza eten, wie is er nou de baas Guana!
Jouw Fobo foto's zijn ook wel vaagjesquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaEn dan ga ik ook wel eens lurken
Want dan is het ijs toch al gebroken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |