HOAX! Dat waren niet alle achtbanen (zoals anderen al hebben gezegd).quote:
Dat vind ik ook prettiger! En soberso, de laatste dag voor je vakantie is altijd fijnquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
Ik had vandaag een betere werkdag dan dinsdag. Gelukkig geen oeverloze videocalls maar even 1 op 1 telefonisch overleg. Kon dat altijd maar, gaat veel beter.
Wegwerkzaamheden!? OH NOOOOOOOOquote:
Ja echt bizarquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:18 schreef Strani het volgende:
Hadden jullie meegekregen dat de actrice die Santana speelde in Glee (Naya Rivera) vermist wordt nadat ze in een meer was gevallen? Wordt wel een beetje raar hoor met die cast...
ja, maar nu heb ik helemáál dat ik dit niet meer wilquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik moet ook nog maar zien of ik er over 5 of 10 jaar nog zo over denk![]()
En ik vond Corona dus wel een eye-opener op het gebied van doen-wat-je-leuk-vind. Ik wist ook altijd wel dat ik geen mensenmens was, maar het feit dat ik het totaal niet miste om naar verjaardagsfeestjes, buurtfeestjes en dat soort dingen te gaan, sterker nog, ik genoot van alle rust, bevestigde dat maar mooi.
Huh die foto met Cornald van jou was toch van vorig jaar? Ik vond jou echt heel mooi daarop hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
Vanaf 40 nog niet, weet niet precies meer wanneer het begon.
Last van de spieren en gewrichten. Al had/heb ik ook al wel een aantal jaar vrij pittige overgangsverschijnselen. Ik heb nu een licht anti-depressivum (na vanalles geprobeerd te hebben) en slik magnesium extra stronk(enige dat helpt bij mij).
Ik heb er soms ook best moeite mee dat je uiterlijk zo achteruit gaatals ik dan foto’s van mezelf van vroeger zie
![]()
Aan ALLE jeugdigen hier: GENIET GENIET GENIET. Echt![]()
Ik doe het ook te weinig.
da's het nadeel van foto's, meerendeel vindt zichzelf altijd vreselijkquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh die foto met Cornald van jou was toch van vorig jaar? Ik vond jou echt heel mooi daarop hoorJammer dat je het zelf zo anders ziet
Je hebt al genoeg punten gescoordquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:32 schreef Arizona het volgende:
Ik ga mijn werklaptop maar afsluiten.
Was geen productieve middag maar dat hoefde ook niet
Ik wil ook graag nog een keer een boxspringquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben ook een boxspring gekozen toen wij naar dit huis verhuisden. Daarvoor sliepen wij ook op een el cheapo bed. Echt, ik ga iedere avond nog steeds met plezier naar bed, het ligt zooooo lekkerHoop dat jij er net zoveel plezier van zult hebben!
Ditquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in die tijd was Fok een erg goede uitlaatklep / extra psycholoog
ja klopt.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh die foto met Cornald van jou was toch van vorig jaar? Ik vond jou echt heel mooi daarop hoorJammer dat je het zelf zo anders ziet
Jitsi biedt antwoordquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:03 schreef Koen66 het volgende:
sowieso heb ik van de meesten hier geen idee hoe ze eruit zien
Ik ook niet. Alleen Cee, Greys, Jobi en Guana vaag. Foto van Strani heb ik ook een keer voorbij zien flitsen, maar die kan ik me niet meer herinneren ('tis de leeftijd hè)quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:03 schreef Koen66 het volgende:
sowieso heb ik van de meesten hier geen idee hoe ze eruit zien
Cee heb ik gemeet ooit, Greys op div foto's bewonderd, Jobi alleen in d'r Fobo gezien. En Sky ook op div plekken gespot. Verder niemand geloof ikquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen Cee, Greys, Jobi en Guana vaag. Foto van Strani heb ik ook een keer voorbij zien flitsen, maar die kan ik me niet meer herinneren ('tis de leeftijd hè)
Die van Strani staat gewoon nog in zijn fotoboek.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen Cee, Greys, Jobi en Guana vaag. Foto van Strani heb ik ook een keer voorbij zien flitsen, maar die kan ik me niet meer herinneren ('tis de leeftijd hè)
Tsja wanneer durven mensen weer een fysieke meet aanquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jitsi biedt antwoord
Of beter nog een fysieke meet![]()
kweetnie meer hoe ik daar komquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die van Strani staat gewoon nog in zijn fotoboek.
Het ligt er ook aan wanneer het een beetje normaal bij een venue kan. Maar dit jaar weer een meet zou toch wel moeten kunnen lukken lijkt me?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja wanneer durven mensen weer een fysieke meet aan
quote:
Fijn dat je het lekker vindt!quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:28 schreef molloot200 het volgende:
@:Aoibhin buffelmozzarella smaakt lekker, net tijdens het maken van de quiche geproefdVond het lekkerder dan normale mozzarella denk ik, dat is wat smakelozer
Quiche zit in de oven, tijd voor de kamer om lekker te gaan ruiken
quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan wanneer het een beetje normaal bij een venue kan. Maar dit jaar weer een meet zou toch wel moeten kunnen lukken lijkt me?
Och hemel neeeeeee dan moeten we maar snel weer een meet plannenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:36 schreef molloot200 het volgende:
Strani is in mijn hoofd gewoon een legopoppetje
En GeorgeM is George Michael in moedervorm
Jobi heb ik "gezien" op die angstaanjagende foto in de OP toentertijd
Zweef met je muis rechtsboven een bericht van een user en dan zie je veel kleine icoontjes. In het geval dat iemand een FoBo heeft, dan is het de meest rechter optie.quote:
Owwwwwwwwquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ja, maar, ik bedoel, ipv online meets
Hahaquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:36 schreef molloot200 het volgende:
Strani is in mijn hoofd gewoon een legopoppetje
En GeorgeM is George Michael in moedervorm
Jobi heb ik "gezien" op die angstaanjagende foto in de OP toentertijd
Betekent niet dat fysieke contacten worden uitgeslotenquote:
Best wel leuk om nog zo "onbekend" te zijn voor sommigenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ken jullie allemaal nog niet.
1.5 meterquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Betekent niet dat fysieke contacten worden uitgesloten
Even uitgetest met het FoBo van @Luctor.et.Emergo en het werkt. Had deze optie ook nog niet ontdekt.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zweef met je muis rechtsboven een bericht van een user en dan zie je veel kleine icoontjes. In het geval dat iemand een FoBo heeft, dan is het de meest rechter optie.
Jij weet niet hoe ver mijn stoelstenen kunnen schieten!quote:
mysterieus en allesquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Best wel leuk om nog zo "onbekend" te zijn voor sommigen
En werd je er veel wijzer van?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Even uitgetest met het FoBo van @:Luctor.et.Emergo en het werkt. Had deze optie ook nog niet ontdekt.
hmmmm dat klinkt gevaarlijkquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe ver mijn stoelstenen kunnen schieten!
Oh jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:48 schreef Strani het volgende:
Elke keer die sjoelstenen ontsmetten is ook wel een gedoe.
Ja het heeft wel wat!quote:
Gewoon in een ruime cirkel zitten en converserenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Dan verzinnen we een andere activiteit!
twitter:marjolijn1994 twitterde op woensdag 08-07-2020 om 22:50:45Een heel mooi stuk over, en dit bedoel ik liefkozend, de lelijkste stad van Nederland: https://t.co/1VUXGBUqML reageer retweet
converseren? Als in praten?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon in een ruime cirkel zitten en converseren
Ik zie nu pas dat het een legopoppetje isquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:45 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaMisschien lijk ik wel enorm op een legopoppetje.
Ja, gewoon eens langskomen op woensdagavond voor een virtuele meet joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |