Fijn dat je het lekker vindt!quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:28 schreef molloot200 het volgende:
@:Aoibhin buffelmozzarella smaakt lekker, net tijdens het maken van de quiche geproefdVond het lekkerder dan normale mozzarella denk ik, dat is wat smakelozer
Quiche zit in de oven, tijd voor de kamer om lekker te gaan ruiken
quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan wanneer het een beetje normaal bij een venue kan. Maar dit jaar weer een meet zou toch wel moeten kunnen lukken lijkt me?
Och hemel neeeeeee dan moeten we maar snel weer een meet plannenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:36 schreef molloot200 het volgende:
Strani is in mijn hoofd gewoon een legopoppetje
En GeorgeM is George Michael in moedervorm
Jobi heb ik "gezien" op die angstaanjagende foto in de OP toentertijd
Zweef met je muis rechtsboven een bericht van een user en dan zie je veel kleine icoontjes. In het geval dat iemand een FoBo heeft, dan is het de meest rechter optie.quote:
Owwwwwwwwquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ja, maar, ik bedoel, ipv online meets
Hahaquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:36 schreef molloot200 het volgende:
Strani is in mijn hoofd gewoon een legopoppetje
En GeorgeM is George Michael in moedervorm
Jobi heb ik "gezien" op die angstaanjagende foto in de OP toentertijd
Betekent niet dat fysieke contacten worden uitgeslotenquote:
Best wel leuk om nog zo "onbekend" te zijn voor sommigenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ken jullie allemaal nog niet.
1.5 meterquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Betekent niet dat fysieke contacten worden uitgesloten
Even uitgetest met het FoBo van @Luctor.et.Emergo en het werkt. Had deze optie ook nog niet ontdekt.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zweef met je muis rechtsboven een bericht van een user en dan zie je veel kleine icoontjes. In het geval dat iemand een FoBo heeft, dan is het de meest rechter optie.
Jij weet niet hoe ver mijn stoelstenen kunnen schieten!quote:
mysterieus en allesquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Best wel leuk om nog zo "onbekend" te zijn voor sommigen
En werd je er veel wijzer van?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Even uitgetest met het FoBo van @:Luctor.et.Emergo en het werkt. Had deze optie ook nog niet ontdekt.
hmmmm dat klinkt gevaarlijkquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe ver mijn stoelstenen kunnen schieten!
Oh jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:48 schreef Strani het volgende:
Elke keer die sjoelstenen ontsmetten is ook wel een gedoe.
Ja het heeft wel wat!quote:
Gewoon in een ruime cirkel zitten en converserenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Dan verzinnen we een andere activiteit!
twitter:marjolijn1994 twitterde op woensdag 08-07-2020 om 22:50:45Een heel mooi stuk over, en dit bedoel ik liefkozend, de lelijkste stad van Nederland: https://t.co/1VUXGBUqML reageer retweet
converseren? Als in praten?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon in een ruime cirkel zitten en converseren
Ik zie nu pas dat het een legopoppetje isquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:45 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaMisschien lijk ik wel enorm op een legopoppetje.
Ja, gewoon eens langskomen op woensdagavond voor een virtuele meet joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |