Ik las conserverenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon in een ruime cirkel zitten en converseren
18 uur, hè.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het een legopoppetje is![]()
tevens: goeden..avond? of is het nog middag? Wanneer gaat de middag over naar de avond?
Heyyy Koen, gaat ie wat beter dan vanochtend?quote:
Hard genoeg sjoelen en die virussen vliegen er zó van af!quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:48 schreef Strani het volgende:
Elke keer die sjoelstenen ontsmetten is ook wel een gedoe.
Hahaha ja ik moest ook even dubbelchecken dat ik het wel juist had geschreven, zeker met het oog op alle praat over oud wordenquote:
Dan had ik het goed! Goedemiddagquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
18 uur, hè.
6 uur begint de ochtend. 12 uur de middag, dan 18 uur avond en 0 uur de nacht.
Kringgesprekjequote:Op donderdag 9 juli 2020 17:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon in een ruime cirkel zitten en converseren
Goed puntquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hard genoeg sjoelen en die virussen vliegen er zó van af!
Éénquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:51 schreef Strani het volgende:
Geen koektrommel rond laten gaan natuurlijk maar wel iedereen een klein bordje met één koekje erop.
In elk geval dat als je iemands FoBo kijkt degene ook kan zien dat je kijkt. Maar voor de rest nee.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En werd je er veel wijzer van?
quote:
Ik probeer me aan te passen aan jullie manier van doen hè! Als het aan mij lag vrat ik een heel pak koekjes opquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Één![]()
Strani, je kunt ook té Nederlands over willen komen.
Over twee minutenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het een legopoppetje is![]()
tevens: goeden..avond? of is het nog middag? Wanneer gaat de middag over naar de avond?
Ik had nog niet door dat je keek eigenlijk.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In elk geval dat als je iemands FoBo kijkt degene ook kan zien dat je kijkt. Maar voor de rest nee.
Ja dat vind ik ook wel een nadeel ergens. Want stiekem wil ik wel vaker bij mensen spieken uit nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In elk geval dat als je iemands FoBo kijkt degene ook kan zien dat je kijkt. Maar voor de rest nee.
Ja maar dat doe ik ook!quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik probeer me aan te passen aan jullie manier van doen hè! Als het aan mij lag vrat ik een heel pak koekjes op
Goedenavondquote:
Oeh lekker!quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Omdat het al een paar dagen grijs en regenachtig is eet ik vanavond ovenaardappelsDit keer gekruid met Provençaalse kruiden, knoflook en (natuurlijk) zout
Goedenavond!quote:
OEH!quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb hier Scottish shortbread, wil je ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |