SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKKoel en donker bewaren
Wat een fijn vooruitzichtquote:
Ik heb maar een weekje vrijquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een fijn vooruitzicht
Ik moet nog twee weekjes werken en dan drie weken vrij![]()
Ah nee, is dit weer een Hamiltonnetje van Guana?quote:
Ik deed expres een toepasselijke dus dit mag!!quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:26 schreef Arizona het volgende:
Ah nee, is dit weer een Hamiltonnetje van Guana?
Ik werk 28 uur, ook niet fulltimequote:Op donderdag 9 juli 2020 13:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb maar een weekje vrij
Maarja, ik werk ook lang niet fulltime ofzo, dus week vrij is prima
Help me even, wat is er dan?quote:
Oe, dat is ook al best snel! Ik ga het nog maar niet uitrekenen in urenquote:
Nog 3 weken.... Voelt nog wel ver weg.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oe, dat is ook al best snel! Ik ga het nog maar niet uitrekenen in uren
Oh, dat zijn WERKurenquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog 3 weken.... Voelt nog wel ver weg.
Nee, werkuren inderdaad. Vrije tijd tel ik niet mee richting vakantie.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh, dat zijn WERKurenIk dacht gewoon klokuren
Oh ik tel alle tijd mee tot de vakantie. Toch maar even gerekend: Nog 2 weken, 2 uur en 36 minutenquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, werkuren inderdaad. Vrije tijd tel ik niet mee richting vakantie.
Oh dan heb ik al die tijd al de verkeerde tekstquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja! Wij zijn dat groepje dat hard "Gefeliciteerd aoipaps" aan het fluisteren is!
Als tekst dan hequote:Op donderdag 9 juli 2020 13:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh dan heb ik al die tijd al de verkeerde tekstIk dacht dat we Paoibhin zouden doen!
quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh dan heb ik al die tijd al de verkeerde tekstIk dacht dat we Paoibhin zouden doen!
*slaakt zucht van verlichting*quote:
Maar het is Jobi's PA! Dat is veel te ongemakkelijk!quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:07 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Kan best een knappe kerel zijn. Jobi's goede genen moeten toch ergens vandaan komen?
Jobi hoeft het toch niet te weten?quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar het is Jobi's PA! Dat is veel te ongemakkelijk!
Alleen mams niet?quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:11 schreef Aoibhin het volgende:
Ho ho, wat krijgen we nou?Dat vindt mams niet leuk hoor!
Het is toch niet haar verjaardag? Dat komt dán wel hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:11 schreef Aoibhin het volgende:
Paps wel dan?quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:11 schreef Aoibhin het volgende:
Over precies twee weken ben ikzelf jarigquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is toch niet haar verjaardag? Dat komt dán wel hoor.
Echt hequote:Op donderdag 9 juli 2020 14:12 schreef Fred_B het volgende:
Dit topic escaleert tegenwoordig steeds vroeger uit de hand.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Over precies twee weken ben ikzelf jarig
Wat zou mij dan te wachten staan![]()
[..]
*Noteert ditquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Echt he
Hahaquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:16 schreef Arizona het volgende:
Ik word een priemgetal, dat vind ik nog veel mooier dan een lustrumjaar
#nerd
Ik werd dus vorig jaar 40, was toch wel een dingetje vond ik. 40 klinkt veel méér dan één jaar ouder dan 39quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Ik tik volgend jaar de 40 aan, vind ik best een raar idee. Maar ook wel weer prettig dat ik dan weer een heel nieuw decennium voor me heb.
109 alweer ? De tijd vliegtquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:16 schreef Arizona het volgende:
Ik word een priemgetal, dat vind ik nog veel mooier dan een lustrumjaar
#nerd
Heeft wel iets hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Ik tik volgend jaar de 40 aan, vind ik best een raar idee.
Ik merk hetquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:12 schreef Fred_B het volgende:
Dit topic escaleert tegenwoordig steeds vroeger uit de hand.
Wacht maar afquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
30 vond ik nog wel iets leuks hebben als rond getal. Bij 31 ben je gewoon van de kant en wordt het alleen maar minderquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik werd dus vorig jaar 40, was toch wel een dingetje vond ik. 40 klinkt veel méér dan één jaar ouder dan 39
quote:
Ja dat vind ik dus ookquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik werd dus vorig jaar 40, was toch wel een dingetje vond ik. 40 klinkt veel méér dan één jaar ouder dan 39
quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heeft wel iets hoor [ afbeelding ]
Ik vind/vond m'n dertigers wel met afstand m'n leukste decennium tot zo ver hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
30 vond ik nog wel iets leuks hebben als rond getal. Bij 31 ben je gewoon van de kant en wordt het alleen maar minder
Neequote:Op donderdag 9 juli 2020 14:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ookMaar kon je er wel snel aan wennen?
En er dan nog zo goed uitzien hequote:
Wacht maar tot je 30 wordt joh!quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:23 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vond 27 ook wel een dingetje. Ben je ineens eind-twintiger
Als het maar niks met je pa te maken heeftquote:
Strani is een enge optimist!quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens @:Strani wordt het dan juist leuker
Nee hoor, die laat ik erbuiten!quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als het maar niks met je pa te maken heeft
Ik geef hem nog even het voordeel van de twijfelquote:
je dacht nog binair of in hex ?quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben overgestapt op het decimaal stelsel.
Middagquote:
Oh je hoort me ook niet klagenquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind/vond m'n dertigers wel met afstand m'n leukste decennium tot zo ver hoor
hex moest het zijn. Ik was te snel met typen.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind/vond m'n dertigers wel met afstand m'n leukste decennium tot zo ver hoor
Ben je nu F dan?quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hex moest het zijn. Ik was te snel met typen.
Het mag alsnog!quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:36 schreef molloot200 het volgende:
Een gesprek over leeftijd en oud worden zonder dat ik erbij wasDat was de tijd geweest om sneren uit te delen
Wat reken je per uur?quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het wordt tijd dat ik een secretaresse krijg die al mijn telefoontjes afhandelt.
Gemiste kans, jongen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:36 schreef molloot200 het volgende:
Een gesprek over leeftijd en oud worden zonder dat ik erbij wasDat was de tijd geweest om sneren uit te delen
quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij zit lekker met popcorn in het midden
Daar heeft @Strani ook wel gelijk in.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens @:Strani wordt het dan juist leuker
Wirecard verzon 2 miljard bij elkaar zonder dat iemand het door had. Dan moet een secretaresse ook wel kunnenquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet of er budget voor is.
Oh ja, die kost iets minder, dus dat moet wel lukken dan. Beetje creatief met geld omgaan.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wirecard verzon 2 miljard bij elkaar zonder dat iemand het door had. Dan moet een secretaresse ook wel kunnen
Het zal per persoon best verschillen natuurlijk maar voor mij was het inderdaad zo dat alles in de afgelopen jaren een beetje op z'n pootjes is terechtgekomen en ik veel meer over mezelf geleerd heb en zekerder ben van wie ik ben, wat ik kan en wat ik wil.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar heeft @:Strani ook wel gelijk in.
Ja Jobi heeft het lekker makkelijkquote:Op donderdag 9 juli 2020 14:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij zit lekker met popcorn in het midden
Maar we worden OUD en LELIJK Strani!quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zal per persoon best verschillen natuurlijk maar voor mij was het inderdaad zo dat alles in de afgelopen jaren een beetje op z'n pootjes is terechtgekomen en ik veel meer over mezelf geleerd heb en zekerder ben van wie ik ben, wat ik kan en wat ik wil.
Virtueel bezatten kan best!quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:56 schreef Guanabana het volgende:
NOG EEN UUR, EN DAN GA IK ME BEZATTEN JONGE.
Nee. Ik drink niet eens.
Als ik lekker op de bank zit of lig moet ik ook zuchten als ik op moet staan, dat maakt geen verschil hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:08 schreef Guanabana het volgende:
En je gaat zuchten en steunen bij bukken en opstaan!
Ik neem een pilletje wanneer het zover is.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:08 schreef Guanabana het volgende:
Jullie niet!quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar we worden OUD en LELIJK Strani!
Dat doe ik nu alquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:08 schreef Guanabana het volgende:
Oud wel maar lelijk was ik niet van plan natuurlijkquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar we worden OUD en LELIJK Strani!
Dat doe ik vast al m'n halve levenquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:08 schreef Guanabana het volgende:
Dat geldt voor ons ook wel hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zal per persoon best verschillen natuurlijk maar voor mij was het inderdaad zo dat alles in de afgelopen jaren een beetje op z'n pootjes is terechtgekomen en ik veel meer over mezelf geleerd heb en zekerder ben van wie ik ben, wat ik kan en wat ik wil.
en ik voel me jong in een bejaardenhuisquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:12 schreef molloot200 het volgende:
Oud is ook maar relatief hè! Ik voel mezelf ook oud als ik tussen een kleuterklas ga zitten
Nou ja er komt natuurlijk wel een moment dat je het fysiek wat begint te merken. Maar bij mij is dat eigenlijk nog niet zo het geval, niet echt. Ik voel me nu beter dan vijf jaar geleden maar dat heeft ook te maken met een betere levensstijl.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:12 schreef molloot200 het volgende:
Oud is ook maar relatief hè! Ik voel mezelf ook oud als ik tussen een kleuterklas ga zitten
Hahahaquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat geldt voor ons ook wel hoor.
(Dat wij veel meer over Strani hebben geleerd in de afgelopen jaren).
Maar dat heb ik nu ook al dus dat gaat niet veranderenquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik voel me vooral oud wanneer ik uit bed wil komen nadat ik de dag ervoor fanatiek heb gesport.
En vanaf 40 weer een neerwaartse spiraalquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet betalen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:20 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga vanavond quiche maken en ik wilde er mozzarella op doen maar nu blijkt dat ik per ongeluk buffelmozzarella heb gekocht??? Iemand toevallig ervaring mee?
Maar was dat ook echt zo bij jou dan? In welke zin?quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
En vanaf 40 weer een neerwaartse spiraal
Nog een paar jaartjes en je hebt dit gewoon zonder te sporten.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik voel me vooral oud wanneer ik uit bed wil komen nadat ik de dag ervoor fanatiek heb gesport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |