SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
En ik kan Hotel California nooit meer horen zonder Ruud’s hijgende zangstem erbij.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:38 schreef sportfreak het volgende: [..] BB1
Beste herinnering: 'Kutkip!'
Wat een vette uitvinding! Zou je meer moeten zien in het straatbeeld. Nu als mensen op straat willen bellen en het regent, dan worden helemaal nat als ze hun paraplu vergeten zijnquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is een smartphone met druktoetsen, binnenstebuiten gekeerd en vergroot zodat er een persoon in kon staan.
Jij hebt ook de WTC twin towers niet meegemaakt toenquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:40 schreef molloot200 het volgende:
Ik had eigenlijk een titel over mijn leeftijd verwacht maar gelukkig niet
Dit blijf ik zo'n raar besef vindenquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Al die 2000 baby's gaan nu aan vaste relaties, sommigen hebben al kinderen, dat soort dingen.
En nee, ik heb nog geen vriendin en nee ook nog geen kinderen
Heb ik dan je toestemming om 'm aan te passen?quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom had ik dan ook de lapo.
Daar was ik helemaal niet op voorbereid.
JAWELquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij hebt ook de WTC twin towers niet meegemaakt toen
Sorry, blijf doorgaan
Ik heb de posts allemaal niet gelezen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:40 schreef molloot200 het volgende:
Ik had eigenlijk een titel over mijn leeftijd verwacht maar gelukkig niet
In sommige speciale kun je ook tijdreizen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat een vette uitvinding! Zou je meer moeten zien in het straatbeeld. Nu als mensen op straat willen bellen en het regent, dan worden helemaal nat als ze hun paraplu vergeten zijn
Maak je geen zorgen, ik moet ook nog aan mijn eerste echte relatie beginnenquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit blijf ik zo'n raar besef vindenMoet zelf nog aan mijn eerste relatie beginnen
Dat je nog leeft dan.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
JAWEL
Echt wel maar ik was heel jong en ik was er mentaal niet bij maar fysiek wel
Jahoor, maak er maar iets leuks van.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heb ik dan je toestemming om 'm aan te passen?
En de onthoofding van Johan van Oldebarnevelt ook nietquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij hebt ook de WTC twin towers niet meegemaakt toen
Sorry, blijf doorgaan
inb4 '#1005 iets leuks'quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jahoor, maak er maar iets leuks van.
Ik was er fysiek bijna bij, scheelde twee maanden.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
JAWEL
Ik kan mij nog herinneren dat de volgende dag in groep 8 we het er de eerste uur van de schooldag erover hadden. Iets wat we normaal nooit deden met nieuws.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
JAWEL
Oh wow, dat zal wel een apart gevoel zijn geweest inderdaadquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was er fysiek bijna bij, scheelde twee maanden.
Wauw nu je het zo stelt..quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat een vette uitvinding! Zou je meer moeten zien in het straatbeeld. Nu als mensen op straat willen bellen en het regent, dan worden helemaal nat als ze hun paraplu vergeten zijn
quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit blijf ik zo'n raar besef vindenMoet zelf nog aan mijn eerste relatie beginnen
Ja maar ik ben nog een stukkie ouder dan jijquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik moet ook nog aan mijn eerste echte relatie beginnen
Ik heb ook nog nooit een relatie gehadquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nog een stukkie ouder dan jij
Het is natuurlijk ook impactvol geweest en het is nog steeds wel impactvol wat er toen allemaal is gebeurd. Veel van de gebeurtenissen in het Midden-Oosten nu nog zijn een indirect gevolg van 9/11 toenquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik kan mij nog herinneren dat de volgende dag in groep 8 we het er de eerste uur van de schooldag erover hadden. Iets wat we normaal nooit deden met nieuws.
Nee hoor, ze stonden nog gewoon.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh wow, dat zal wel een apart gevoel zijn geweest inderdaad
Dat hadden wij met de Bijlmerramp.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik kan mij nog herinneren dat de volgende dag in groep 8 we het er de eerste uur van de schooldag erover hadden. Iets wat we normaal nooit deden met nieuws.
quote:
Ditquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mensen die in 2000 geboren zijn, zijn voor mij nog steeds 12.
Is nu een A&R bij een platenmaatschappij volgens mij.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:45 schreef Dave het volgende:
Er was nog zo'n leuke Bart. In zo'n zangprogramma. Van K-otic. Starmaker?
Beter dan een V&D of een C&A te zijn inderdaad wel ja.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Is nu een A&R bij een platenmaatschappij volgens mij.
Precies dit, maar dan met mensen uit 2007/2008.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mensen die in 2000 geboren zijn, zijn voor mij nog steeds 12.
Ja dat bedoelde ik, was er eind juli 2001.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha oooh ik dacht dat je er twee maanden later heen zou gaan / was geweest
quote:
A&R?quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Is nu een A&R bij een platenmaatschappij volgens mij.
Daar kan ik me eigenlijk vrij weinig van herinneren. Ik ken de term en dat het een vliegtuig was van El Al dat daar was neergestort, maar verder niks.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat hadden wij met de Bijlmerramp.
/ouweknar
Ceequote:
Weetje @molloot200 vroeger had je ook een warenhuis in Nederland, die heette V&D, maar daar heb je waarschijnlijk geen herinneringen aan.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Beter dan een V&D of een C&A te zijn inderdaad wel ja.
Interessante details. Dat willen we lezen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik, was er eind juli 2001.Ben er nog naar de wc gegaan.
Uh. Ja, dat klopt.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Precies dit, maar dan met mensen uit 2007/2008.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Weetje @:molloot200 vroeger had je ook een warenhuis in Nederland, die heette V&D, maar daar heb je waarschijnlijk geen herinneringen aan.
Wij zongen er een heel fout liedje over op het schoolplein (op de maat van Hei-Hoo), dus op ons maakte het ook niet de gepaste indrukquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kan ik me eigenlijk vrij weinig van herinneren. Ik ken de term en dat het een vliegtuig was van El Al dat daar was neergestort, maar verder niks.
Zat vaak in de buurt van de Peek & Cloppenburg, die hij waarschijnlijk ook niet meer zal kennen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Weetje @:molloot200 vroeger had je ook een warenhuis in Nederland, die heette V&D, maar daar heb je waarschijnlijk geen herinneringen aan.
Ja, dat klinkt als een goede grap, maar het is toch écht zo! Hoe ongeloofwaardig ook. Bedoel, je hebt wel die geruchten over iets als een Bijenkorf, maar zeg nou zelf, midden in de stad zie je toch nooit imkers lopen?quote:
Ja, ik keek daarna nog vaak m’n vakantievideo terug waar ik al die business people op het plein tussen de torens aan het filmen was en er zat één man/jongen in pak op een bankje helemaal in zichzelf met een koptelefoon op keihard “It must have been love” van Roxette te zingen, vol overgave, echt heel komisch en raarrrr.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Cee![]()
Maar achteraf vast toch wel een raar idee lijkt me
Bij ons was het op de manier van die yogho yogho reclames.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij zongen er een heel fout liedje over op het schoolplein (op de maat van Hei-Hoo), dus op ons maakte het ook niet de gepaste indruk
Wij zijn allemaal al oud en versleten.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:52 schreef Guanabana het volgende:
Ach ja, the joke is uiteindelijk on us. molloot is nog lekker jong, geniet ervan knul. *knijpt in wangetje*
Laatst deel 1 nog van gekekenquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:42 schreef Dave het volgende:
[..]
In sommige speciale kun je ook tijdreizen.
Vroeger had je ook de HEMA.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt als een goede grap, maar het is toch écht zo! Hoe ongeloofwaardig ook. Bedoel, je hebt wel die geruchten over iets als een Bijenkorf, maar zeg nou zelf, midden in de stad zie je toch nooit Imkers lopen?
Ah we krijgen het weerquote:
Dit ken ik oprecht nietquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Zat vaak in de buurt van de Peek & Cloppenburg, die hij waarschijnlijk ook niet meer zal kennen.
Goed alternatief voor El Al, El Al, Ze landen overalquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Bij ons was het op de manier van die yogho yogho reclames.
Zit je lekker voor de buis, stort er een vliegtuig in je huis. Yogho yogho
Die ken ik ook niet. Maar die zal wel nooit in Zeeland hebben gezeten.quote:
En ze willen neef Marco liever niet meer kennen.quote:
Hadden jullie ook "Miiiidden in de winternacht, ging de Hema open"? Achterafgezien best een schrijnende tekstquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vroeger had je ook de HEMA.
Hier Eet Men Afval zeiden wij altijd schertsend (hihi).
Daar hadden we OOK een liedje overquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En ze willen neef Marco liever niet meer kennen.
Maar oom Dick kent iedereen hier wel neem ik aan?quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En ze willen neef Marco liever niet meer kennen.
Ja pfff echt raar is dat jaquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik keek daarna nog vaak m’n vakantievideo terug waar ik al die business people op het plein tussen de torens aan het filmen was en er zat één man/jongen in pak op een bankje helemaal in zichzelf met een koptelefoon op keihard “It must have been love” van Roxette te zingen, vol overgave, echt heel komisch en raarrrr.Maar ik heb me wel altijd afgevraagd of hij bijvoorbeeld ook is omgekomen.
Spuit 11quote:
Dat Hema zongen we soms stiekem wel, maar verder dan dat durfden we niet te gaan hoorquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hadden jullie ook "Miiiidden in de winternacht, ging de Hema open"? Achterafgezien best een schrijnende tekst
Midden in de winternacht, ging de Hema open
Onderbroeken en beha's, tien procent goedkoper
Maar de mensen kwamen niet, dus toen ging de Hema failliet
En dan nog iets maar dat weet ik niet meerMaar het failliet stukje vind ik wel leuk nu
En het is trueeeee.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:53 schreef Dave het volgende:
Post iemand van één of ander songfestival forum net in ieder geval op Twitter.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:52 schreef Guanabana het volgende:
Ach ja, the joke is uiteindelijk on us. molloot is nog lekker jong, geniet ervan knul. *knijpt in wangetje*
Dat is wat Marco zei ja.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:57 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Maar oom Dick kent iedereen hier wel neem ik aan?
quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
En het is trueeeee.
Kijk maar op z'n Insta. (En in de deelnemerslijst van het programma).
Oh jaaaaa die zong ik vroeger ookquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hadden jullie ook "Miiiidden in de winternacht, ging de Hema open"? Achterafgezien best een schrijnende tekst
En dan nog iets maar dat weet ik niet meerMaar het failliet stukje vind ik wel leuk nu
quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:52 schreef Guanabana het volgende:
Trusten!quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga slapen. Morgenochtend weer vroeg eruit.
Klopt, ze hebben (misschien omdat meer mensen tijd hadden dankzij het virus) een echt sterke cast bij elkaar weten te krijgenquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:59 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga kijken om Sietse, maar ook om Monica Geuze
Sowieso wel weer een keer leuk om te kijken, heb een paar seizoenen overgeslagen omdat ik het met nobody's niet zo leuk vond.
Trustenquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga slapen. Morgenochtend weer vroeg eruit.
Wie nog meer dan?quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben (misschien omdat meer mensen tijd hadden dankzij het virus) een echt sterke cast bij elkaar weten te krijgen
Wij hadden ook de variantquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb ik altijd een heerlijk nummer gevondenquote:
Heb je wel mooi Paul de Munnik gemistquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:59 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga kijken om Sietse, maar ook om Monica Geuze
Sowieso wel weer een keer leuk om te kijken, heb een paar seizoenen overgeslagen omdat ik het met nobody's niet zo leuk vond.
Er moest gegeten worden!quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik dacht al waarom is hij ineens weg.
Ja toch.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb ik altijd een heerlijk nummer gevonden
Jongens jongens niet spotten met dingen waar dat kind niks aan kan doen!quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja waren ze weer een keer met mijn leeftijd aan het spotten, ben jij er niet eens bij
Het is nog niet begonnen toch, het seizoen, of wel?quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
TV / [NL] De slimste mens #101 Marieke for the win!
Ja, zekerquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja De Munnik was wel leuk in de Slimste ja
Nee. Dat niet.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is nog niet begonnen toch, het seizoen, of wel?
Jörgen Raymann, Astrid Kersseboom, Francis van Broekhuizen, Maike Meijer, Jeroen Grueter, Hugo Kennis, Gijs Rademaker, Bart Vriends, Shirma Rousequote:
Hij zat op Jitsi en daarna rijstewafels achter de huig frommelenquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik dacht al waarom is hij ineens weg.
Die jongen man is ook veel te voorspelbaar, het moest eens afgelopen zijn met die rijstwafels.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij zat op Jitsi en daarna rijstewafels achter de huig frommelen
Thanks!quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:06 schreef Dave het volgende:
[..]
Jörgen Raymann, Astrid Kersseboom, Francis van Broekhuizen, Maike Meijer, Jeroen Grueter, Hugo Kennis, Gijs Rademaker, Bart Vriends, Shirma Rouse
Ken alleen Jeroen en Bart niet, voetbalgepeupel geloof ik.
Morgen even uit z'n comfortzone, met maïswafels.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die jongen man is ook veel te voorspelbaar, het moest eens afgelopen zijn met die rijstwafels.
Gaat het wel goed?quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:05 schreef Guanabana het volgende:
I wish I was a little bit taller
I wish I was a baller
I wish I had a girl who looked good, I would call her
I wish I had a rabbit in a hat with a bat
And a six four Impala
Verbaast me niks. Luisterde een podcast met hem, en daarin kwam hij ook nogal dom over.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:09 schreef Fred_B het volgende:
Dré’tje Hazes was vorig seizoen bij de Vlaamse versie.
Hij wist niet wat de NAVO is.
Uitstekend nummer juist!quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:09 schreef Fred_B het volgende:
Die heeft ie ook nooit afgemaakt natuurlijkquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:09 schreef Fred_B het volgende:
Maike (wat errug) Meijer heeft een zoon die ook acteur is, kwam ik achter toen ik wat ging Googlen na het kijken van Oogappels.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Thanks!
Ik bekeek net de lijst ja. Vond het nog steeds redelijk mwa mwa, maar er zitten wel wat aardige namen bij. Astrid Kersseboom en Shirma Rouse vind ik hélemaal niks dus hopelijk liggen die er snel uit.
Voorspelbaarheid is de druipende lijm van het leven!quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die jongen man is ook veel te voorspelbaar, het moest eens afgelopen zijn met die rijstwafels.
Daar hebben ze ook een keer Gordon gehad. Tja. Volgens mij willen ze vooral lachen om de NL'ers.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:09 schreef Fred_B het volgende:
hootsie tootsie.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Maike (wat errug) Meijer heeft een zoon die ook acteur is, kwam ik achter toen ik wat ging Googlen na het kijken van Oogappels.
Tim weet!quote:
Z'n vriendin noemt ie ook steevast Nomique.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die heeft ie ook nooit afgemaakt natuurlijk
Ja, naar het schijnt krijgen ze van de eerste rondes een deel van de antwoorden vooraf, dus dan valt het niet zo op. Maar in de finale moest hij het blijkbaar helemaal zelf bedenken.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook een keer Gordon gehad. Tja. Volgens mij willen ze vooral lachen om de NL'ers.
Toch kan je veel zeggen over Gordon, maar ik geloof niet dat hij echt dom is.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook een keer Gordon gehad. Tja. Volgens mij willen ze vooral lachen om de NL'ers.
Huh, serieus?quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, naar het schijnt krijgen ze van de eerste rondes een deel van de antwoorden vooraf, dus dan valt het niet zo op. Maar in de finale moest hij het blijkbaar helemaal zelf bedenken.
het voelt als thuiskomenquote:
Wel als ie overduidelijk coke op heeft.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Toch kan je veel zeggen over Gordon, maar ik geloof niet dat hij echt dom is.
Sugarhill Gang en aanverwanten vind ik wel fijn wegluisteren. Damn it feels good to be a gangsta ook, maar dat komt vooral door Office Space. 99 Problems van Jay-Z vind ik ook primaquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Tim weet!
Moet zeggen dat ik door Hamilton rap wel meer ben gaan waarderen. Hiervoor vond ik alleen bepaalde nummers van Eminem heel erg goed.
Zou wel meer willen luisteren, maar geen idee waar te beginnen, ik heb geen zin in allerlei stomme gangsterrap.
Ja dat kan nog wel even een issue worden maar we houden het in de gatenquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
het voelt als thuiskomen![]()
Als ik maar geen identiteitscrisis krijg
Ja, zoiets vermoedde ik al wel. T is wel lollig daar, maar ook wel erg incrowd en ons kent ons, dus dit ligt ook wel in de lijn der verwachting.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, naar het schijnt krijgen ze van de eerste rondes een deel van de antwoorden vooraf, dus dan valt het niet zo op. Maar in de finale moest hij het blijkbaar helemaal zelf bedenken.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die heeft ie ook nooit afgemaakt natuurlijk
Is dat ook zo in de Nederlandse versie of alleen op d'n Belg?quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Toch kan je veel zeggen over Gordon, maar ik geloof niet dat hij echt dom is.
Ik vind het alleen leuk als het echt duidelijk qua rijm heel erg goed en lekker in elkaar zit, zoals veel nummers van Eminem ook hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sugarhill Gang en aanverwanten vind ik wel fijn wegluisteren. Damn it feels good to be a gangsta ook, maar dat komt vooral door Office Space. 99 Problems van Jay-Z vind ik ook prima
Ik ben zeker geen expert, maar af en toe pak ik een nummertje mee
Ja de sfeer van die Belgische Slimste is wel heel anders dan de Nederlandsequote:Op woensdag 8 juli 2020 23:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, zoiets vermoedde ik al wel. T is wel lollig daar, maar ook wel erg incrowd en ons kent ons, dus dit ligt ook wel in de lijn der verwachting.
Volgens Jan Boskamp en Hans Kraay als (op dit vlak volgens mij wel betrouwbare bronnen) bij allebei.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is dat ook zo in de Nederlandse versie of alleen op d'n Belg?
Ik denk wel dat Gordon slimmer is dan Geer.quote:
Nou Guana, heb je Straight Outta Compton al geluisterd? Het liedje, niet de musical.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind het alleen leuk als het echt duidelijk qua rijm heel erg goed en lekker in elkaar zit, zoals veel nummers van Eminem ook hebben.
Maar ik zal die eens op gaan zoeken dan.
Of hij dacht dat je Monique als Bridget uitspreektquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Z'n vriendin noemt ie ook steevast Nomique.
Hmmm, daar zou ik m’n geld niet op durven zetten eigenlijkquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Gordon slimmer is dan Geer.
Niet dat je daar veel voor koopt in dit geval, want Geer is wel beter af als mens
Ja heb toevallig paar maanden terug die film gezien. Was wel leuk ja, maar ook weer niet zo dat ik dacht, daar moet ik allemaal meer van gaan luisteren.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou Guana, heb je Straight Outta Compton al geluisterd? Het liedje, niet de musical.
Wel nogal gangsta natuurlijk maar ook goed.
Qua slim?quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, daar zou ik m’n geld niet op durven zetten eigenlijk
Het zijn wel moeilijke namen. Zou hij ze niet gewoon Els noemen thuis?quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of hij dacht dat je Monique als Bridget uitspreekt
Die film wil ik nog wel eens zien, tot deze week wist ik niet van het bestaan af.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja heb toevallig paar maanden terug die film gezien. Was wel leuk ja, maar ook weer niet zo dat ik dacht, daar moet ik allemaal meer van gaan luisteren.
Of mommy.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zijn wel moeilijke namen. Zou hij ze niet gewoon Els noemen thuis?
Mja je kan natuurlijk slim zijn op allerlei vlakken. Dus ook weer lastig te zeggen.quote:
Verder wel een tijd naar Witt Lowry geluisterd. Was wel prima eigenlijk.quote:
Er is nu nog een topic GC / [Vraag wat je wil] aan een quizvraagmaker voor televisie open. Die vraag is er nog niet gesteld, maar misschien wel leukquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens Jan Boskamp en Hans Kraay als (op dit vlak volgens mij wel betrouwbare bronnen) bij allebei.
2 voor 12 en Per Seconde Wijzer zijn wel van een iets ander kaliber dan de Slimste.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er is nu nog een topic GC / [Vraag wat je wil] aan een quizvraagmaker voor televisie open. Die vraag is er nog niet gesteld, maar misschien wel leuk
owjj gelukkig, ik vertrouw daarop danquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat kan nog wel even een issue worden maar we houden het in de gaten
True, maar misschien weet hij/zij via via watquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:25 schreef Dave het volgende:
[..]
2 voor 12 en Per Seconde Wijzer zijn wel van een iets ander kaliber dan de Slimste.
Leuke VWJW inderdaad, ik had ook wat vragen gesteld. Helaas wel stilgevallen nu.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er is nu nog een topic GC / [Vraag wat je wil] aan een quizvraagmaker voor televisie open. Die vraag is er nog niet gesteld, maar misschien wel leuk
quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nou ja goed, zolang je er maar bewust van bent waarom we even niks meer te zeggen hebben
Daar zijn waardevolle topics over volgeschreven.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:37 schreef Strani het volgende:
^ vitaal belang van de PI bij bovenstaande post, voor mensen die nog twijfels hebben over de waarde van de PI.
Ik moet er toch vaker naar kijken, mijn hersenen willen er gewoon niet naar kijken of zoquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:37 schreef Strani het volgende:
^ vitaal belang van de PI bij bovenstaande post, voor mensen die nog twijfels hebben over de waarde van de PI.
Schot in de roos.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Daar zijn waardevolle topics over volgeschreven.
Super, man!quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
quote:
En terecht!quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Haha nou, goed trainen maar danquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik moet er toch vaker naar kijken, mijn hersenen willen er gewoon niet naar kijken of zo
quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:42 schreef molloot200 het volgende:
Zo de laptop is bijna leeg. Fijne avond nog
Trusten!quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:42 schreef molloot200 het volgende:
Zo de laptop is bijna leeg. Fijne avond nog
oh ja dat is waar ookquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:45 schreef Aoibhin het volgende:
Ondertussen is de Jitsi brigade net ook opgehouden
Truste!!quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:45 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet ook naar bed. Morgen werken, maar daarna heb ik een week vrij.
Trusten!quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:45 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet ook naar bed. Morgen werken, maar daarna heb ik een week vrij.
Ik heb de laatste paar nachten gehad dat ik naar bed ga als ik moe ben en dan anderhalf uur later nog steeds wakker benquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:46 schreef Prisha het volgende:
Ik moet naar bed maar ik ben nog klaarwakker. Alweer. M'n ritme is officieel naar de knoppen
Niet kunnen in slaap vallen?quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb de laatste paar nachten gehad dat ik naar bed ga als ik moe ben en dan anderhalf uur later nog steeds wakker ben
Waarom loop jij met 301 op zakquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:40 schreef ijs_beer het volgende:
Wel godver. Had ik post 301 bij mij. Had ik nog niet gerefreshed na de vewijderingen.
Lastig is dat ja. Deze week is het mij ook nog niet gelukt om op tijd naar bed te gaan.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:46 schreef Prisha het volgende:
Ik moet naar bed maar ik ben nog klaarwakker. Alweer. M'n ritme is officieel naar de knoppen
Neequote:
Ja. Je verwacht dat als je moe bent dat je dan wel makkelijk in slaap valt. En dan lukt het niet, blijft toch iets raars.En vervelend omdat je het nodig hebt.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
NeeEn dan zonder een echt idee waarom niet. Uiteindelijk lukte het wel, maar het is wel frustrerend
Misschien draaien je gedachten nog op volle toeren en lopen ze niet in sync met de rest van je lichaam? Slaap is een raar ietsquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
NeeEn dan zonder een echt idee waarom niet. Uiteindelijk lukte het wel, maar het is wel frustrerend
Ja, als ik echt iets had om over te piekeren zou ik dat nog wel begrijpen. Maar dat valt (gelukkig) behoorlijk mee op het momentquote:Op donderdag 9 juli 2020 00:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Misschien draaien je gedachten nog op volle toeren en lopen ze niet in sync met de rest van je lichaam? Slaap is een raar iets
Misschien zijn het de weersveranderingen van de laatste tijd?quote:Op donderdag 9 juli 2020 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, als ik echt iets had om over te piekeren zou ik dat nog wel begrijpen. Maar dat valt (gelukkig) behoorlijk mee op het moment
Ga je meestal vroeg?quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lastig is dat ja. Deze week is het mij ook nog niet gelukt om op tijd naar bed te gaan.
Ja! Mind over matterquote:Op donderdag 9 juli 2020 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat het ook is, ik hoop gewoon dat ik er snel geen last meer van heb
Truste Prisha!quote:Op donderdag 9 juli 2020 00:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja! Mind over matter![]()
Ik ga het nu toch maar proberen denk ik. Slaap fijn voor straks
Nee ik slaap nooit vroeg. Heb ook niet zozeer acht uur nodig. Maar slaap nu pas na enen, terwijl ik eigenlijk toch eerder moet slapen. En vooral belangrijk om weer te gaan wennen aan eerder slapen, aangezien ik vanaf volgende week weer twee dagen op kantoor werk. Dus dan moet ik een heel stuk vroeger op.quote:
Trustenquote:Op donderdag 9 juli 2020 00:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja! Mind over matter![]()
Ik ga het nu toch maar proberen denk ik. Slaap fijn voor straks
Ik was er nog heel evenquote:Op donderdag 9 juli 2020 00:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee ik slaap nooit vroeg. Heb ook niet zozeer acht uur nodig. Maar slaap nu pas na enen, terwijl ik eigenlijk toch eerder moet slapen. En vooral belangrijk om weer te gaan wennen aan eerder slapen, aangezien ik vanaf volgende week weer twee dagen op kantoor werk. Dus dan moet ik een heel stuk vroeger op.
En jij, een vroege of late slaper?
Nog wel ja 😊quote:Op donderdag 9 juli 2020 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Was het ook nodig om om 5 uur op te staan?
Helaas moet er gewerkt worden, anders was ik er nog niet uitgekomen.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 07:37 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Dat linker doe ik al elke dag
Me2quote:Op donderdag 9 juli 2020 08:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Helaas moet er gewerkt worden, anders was ik er nog niet uitgekomen.
dat kan geen toeval zijnquote:Op donderdag 9 juli 2020 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook 74%![]()
Ik voel een band.
Hoe kan je nou weer fijn wakker worden met die extreem vrolijke muziek op de hele vroege ochtend?quote:Op donderdag 9 juli 2020 07:37 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Dat linker doe ik al elke dag
Heftig zegquote:Op donderdag 9 juli 2020 10:21 schreef summer52 het volgende:
Wat ik mij nog goed kan herinneren was de Treinramp bij Harmelen in 1962! Ik was toen 10 jaar en het heeft mij toen aangegrepen omdat de ouders van een klasgenootje in die trein zaten en ook omgekomen zijn. Zij zou ook meegegaan zijn maar moest naar school en logeerde bij haar oma.![]()
Ojeequote:Op donderdag 9 juli 2020 10:42 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Straks dus die meeting waar ik zo tegenop zie. En nu zit het Hoofd van hun afdeling er ook nog bij, kom ik net achter. Dus is het moi met kritiek op het project en vier enthousiastelingen over het project![]()
Oef sterkte!quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:42 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Straks dus die meeting waar ik zo tegenop zie. En nu zit het Hoofd van hun afdeling er ook nog bij, kom ik net achter. Dus is het moi met kritiek op het project en vier enthousiastelingen over het project![]()
rip, je was ok.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:42 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:02 schreef MMF93 het volgende:
Goedemorgen!
Net terug van de dierenarts. De "hé een snoepje in mn reismandje wat lekker, fuck deurtje dicht they did it again"-truc verliep gelukkig weer soepel.
Gelukkig is alles weer goed.quote:Logan was wel echt heel bang in de auto en bij de dierenarts, zó zielig. Er mocht ook maar 1 van ons mee naar binnen, héél stom
. Gelukkig is ze helemaal gezond (klein beetje te zwaar alleen) en werkte ze keurig mee bij alle controles en prikjes
. Bij thuiskomst ging ze gelijk alle brokjes opeten, mijn kat doet dus net als ik aan stress-eten
.
Zo, dat was mijn catmam-verslag
Oei, succes! Wel goed dat je bij je standpunt blijftquote:Op donderdag 9 juli 2020 10:42 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Fijn dat alles goed isquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:02 schreef MMF93 het volgende:
Goedemorgen!
Net terug van de dierenarts. De "hé een snoepje in mn reismandje wat lekker, fuck deurtje dicht they did it again"-truc verliep gelukkig weer soepel. Logan was wel echt heel bang in de auto en bij de dierenarts, zó zielig. Er mocht ook maar 1 van ons mee naar binnen, héél stom
. Gelukkig is ze helemaal gezond (klein beetje te zwaar alleen) en werkte ze keurig mee bij alle controles en prikjes
. Bij thuiskomst ging ze gelijk alle brokjes opeten, mijn kat doet dus net als ik aan stress-eten
.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:02 schreef MMF93 het volgende:
Goedemorgen!
Net terug van de dierenarts. De "hé een snoepje in mn reismandje wat lekker, fuck deurtje dicht they did it again"-truc verliep gelukkig weer soepel.
Gelukkig maar dat alles goed is gegaan!quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:02 schreef MMF93 het volgende:
Logan was wel echt heel bang in de auto en bij de dierenarts, zó zielig. Er mocht ook maar 1 van ons mee naar binnen, héél stom
.
Wel heel goed voor je dat je bij je standpunt blijftquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Fijn dat alles goed is
Onze kat vind de auto ook niets. De dierenarts zelf vindt hij altijd wel mooi, hij blijft alleen nooit op de tafel zitten![]()
Dank allen voor het medeleven. Sneaky he, dat ze achteraf nog hun Hoofd hebben toegevoegd. Zoveel zwaar geschut om hun visie te verdedigen. Om 12:00 ga ik naar de slachtbank. Project zal dus toch wel doorgaan in de huidige vorm, maar ik doe gewoon mijn zegje en dan kan ik in ieder geval later lekker: zei ik toch
roepen
Ik heb zelfs make up opgedaan voor de videocall straks om mijn standpunten meer kracht te gevenquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel heel goed voor je dat je bij je standpunt blijft
Kijk eens, op alles voorbereid!quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb zelfs make up opgedaan voor de videocall straks om mijn standpunten meer kracht te geven![]()
Zodat ik serieus overkom en niet als iemand die in zijn bed ff wat beren op de weg heeft bedacht
Nou ja als je teveel make up hebt opgedaan nemen ze juist minder serieusquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb zelfs make up opgedaan voor de videocall straks om mijn standpunten meer kracht te geven![]()
Zodat ik serieus overkom en niet als iemand die in zijn bed ff wat beren op de weg heeft bedacht
Mensen die zelf nadenken in een bedrijf. Hoogst irritant zijn zequote:Op donderdag 9 juli 2020 11:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, een bescheiden, zakelijk makeupje, zonder lippenstift.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja als je teveel make up hebt opgedaan nemen ze juist minder serieus
quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:43 schreef Arizona het volgende:
Mijn haar is te glad, mijn headset glijdt iedere keer van mijn hoofd
even touperen...jaren 80's lookquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:43 schreef Arizona het volgende:
Gladde haren struggles, ik ken hetquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:43 schreef Arizona het volgende:
Clowns vinden ook dat ze het heel subtiel doenquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, een bescheiden, zakelijk makeupje, zonder lippenstift.
Haha, ik doe een bril op voor dat soort situaties.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
DITquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:16 schreef Guanabana het volgende: [..] Dat vieze mondje van hem, die stem, alles, hebben mensen weleens naar hem gekeken?? Dan nog 100x liever Shetland-Hugo.
Ja altijd fijn om het bevestigd te krijgenquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig is alles weer goed.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
[..]
Gelukkig maar dat alles goed is gegaan!![]()
Haha dat heeft Logan gelukkig niet omdat ze zo bang is, die blijft of stil in het reismandje zitten of ze probeert bij mij in mn armen te klimmenquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Fijn dat alles goed is
Onze kat vind de auto ook niets. De dierenarts zelf vindt hij altijd wel mooi, hij blijft alleen nooit op de tafel zitten![]()
Dank allen voor het medeleven. Sneaky he, dat ze achteraf nog hun Hoofd hebben toegevoegd. Zoveel zwaar geschut om hun visie te verdedigen. Om 12:00 ga ik naar de slachtbank. Project zal dus toch wel doorgaan in de huidige vorm, maar ik doe gewoon mijn zegje en dan kan ik in ieder geval later lekker: zei ik toch
roepen
Benieuwd of ze daar ook zulke goede doping hebben.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:26 schreef Momo het volgende:
Voor de wielerfans: Bevestigd dat Froome naar Israël gaat. Team van die man die ook 1 miljoen betaalde om Madonna te laten optreden op ESF
Zouden ze in Israël ook allemaal astma hebben?quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Benieuwd of ze daar ook zulke goede doping hebben.
Zou goed kunnen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden ze in Israël ook allemaal astma hebben?
Ah, nu snap ik dat ze Froome miljoenen per jaar en voor meerdere jaren een contract hebben aangeboden.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:26 schreef Momo het volgende:
Voor de wielerfans: Bevestigd dat Froome naar Israël gaat. Team van die man die ook 1 miljoen betaalde om Madonna te laten optreden op ESF
Drie!quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:18 schreef MMF93 het volgende:
![]()
![]()
Hoeveel katten hebben jullie nou ook alweer?
M.u.v. Sheba die het nog wel toelaat (al is het alsnog gekkenwerk om haar in het vervoermandje te krijgen) kunnen mijn katten echt totaal niet tegen dierenartsbezoeken.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:18 schreef MMF93 het volgende:
Haha dat heeft Logan gelukkig niet omdat ze zo bang is, die blijft of stil in het reismandje zitten of ze probeert bij mij in mn armen te klimmen.
Ook benieuwd of er nu nog gevolgen zijn dat ICN dit voor 1 augustus bekend heeft gemaakt. Zo niet, zullen we in de toekomst ook niet zo lang meer geheimzinnig te hoeven doen over transfers.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:26 schreef Momo het volgende:
Mijne is over 3 dagen jarig.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:40 schreef Aoibhin het volgende:
Paps is vandaag jarig, dus ik ga zo nog even de deur uit om wat lekkers voor hem te kopen.
Gefeliciteerd met je papsquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:40 schreef Aoibhin het volgende:
Paps is vandaag jarig, dus ik ga zo nog even de deur uit om wat lekkers voor hem te kopen.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:40 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je paps
Zo. Onverwachte uitkomst. Ik heb ze aangehoord, ik heb mijn opmerkingen, bedenkingen e.d. gedeeld en toen... werd ik opgenomen in de projectgroep "ja lijkt ons wel handig dat jij ook aanschuift!"
![]()
Ik hoor het al, jij mag zelf de oplossingen gaan uitvinden van de punten die je hebt aangedragen!quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo. Onverwachte uitkomst. Ik heb ze aangehoord, ik heb mijn opmerkingen, bedenkingen e.d. gedeeld en toen... werd ik opgenomen in de projectgroep "ja lijkt ons wel handig dat jij ook aanschuift!"
![]()
Goed gedaan dan! Maarre, zat je daar op te wachten?quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:44 schreef Arizona het volgende:
Hoera!quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
![]()
Gebak moet nog even wachten tot hij thuis is van werkquote:
Nee, eigenlijk nietquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goed gedaan dan! Maarre, zat je daar op te wachten?
Waarschijnlijkquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik hoor het al, jij mag zelf de oplossingen gaan uitvinden van de punten die je hebt aangedragen!
Wij zijn er al.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gebak moet nog even wachten tot hij thuis is van werk
Hoppaaaquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:40 schreef Aoibhin het volgende:
Ik bedoel natuurlijk dat jullie snel zijnquote:
Dat dacht ik al, hahaha. Hoezo zijn we hier. Waar zouden we anders moeten zijnquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dat jullie snel zijn
Ik las het toevallig terugquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, hahaha. Hoezo zijn we hier. Waar zouden we anders moeten zijn
Gezien het unaniem belachelijke succes van de call net (en het feit dat ik gisteren extra heb gewerkt) vind ik dat ik vanmiddag wel hier mag rondhangen en niet zo veel werk meer hoef te verzetten
Goed bezig, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
![]()
Oh zijn jullie dat voor de deur!quote:
Gezellig!quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, hahaha. Hoezo zijn we hier. Waar zouden we anders moeten zijn
Gezien het unaniem belachelijke succes van de call net (en het feit dat ik gisteren extra heb gewerkt) vind ik dat ik vanmiddag wel hier mag rondhangen en niet zo veel werk meer hoef te verzetten
Ja! Wij zijn dat groepje dat hard "Gefeliciteerd aoipaps" aan het fluisteren is!quote:
Mooie verrassingquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
![]()
In denk dat die toen ook grof geld heeft betaald om de Giro destijds naar Israël te halen. En ook veel geld had neergelegd om Froome naar de Giro te halen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:26 schreef Momo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |