Waarom loop jij met 301 op zakquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:40 schreef ijs_beer het volgende:
Wel godver. Had ik post 301 bij mij. Had ik nog niet gerefreshed na de vewijderingen.
Lastig is dat ja. Deze week is het mij ook nog niet gelukt om op tijd naar bed te gaan.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:46 schreef Prisha het volgende:
Ik moet naar bed maar ik ben nog klaarwakker. Alweer. M'n ritme is officieel naar de knoppen
Neequote:
Ja. Je verwacht dat als je moe bent dat je dan wel makkelijk in slaap valt. En dan lukt het niet, blijft toch iets raars.En vervelend omdat je het nodig hebt.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
NeeEn dan zonder een echt idee waarom niet. Uiteindelijk lukte het wel, maar het is wel frustrerend
Misschien draaien je gedachten nog op volle toeren en lopen ze niet in sync met de rest van je lichaam? Slaap is een raar ietsquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
NeeEn dan zonder een echt idee waarom niet. Uiteindelijk lukte het wel, maar het is wel frustrerend
Ja, als ik echt iets had om over te piekeren zou ik dat nog wel begrijpen. Maar dat valt (gelukkig) behoorlijk mee op het momentquote:Op donderdag 9 juli 2020 00:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Misschien draaien je gedachten nog op volle toeren en lopen ze niet in sync met de rest van je lichaam? Slaap is een raar iets
Misschien zijn het de weersveranderingen van de laatste tijd?quote:Op donderdag 9 juli 2020 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, als ik echt iets had om over te piekeren zou ik dat nog wel begrijpen. Maar dat valt (gelukkig) behoorlijk mee op het moment
Ga je meestal vroeg?quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lastig is dat ja. Deze week is het mij ook nog niet gelukt om op tijd naar bed te gaan.
Ja! Mind over matterquote:Op donderdag 9 juli 2020 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat het ook is, ik hoop gewoon dat ik er snel geen last meer van heb
Truste Prisha!quote:Op donderdag 9 juli 2020 00:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja! Mind over matter![]()
Ik ga het nu toch maar proberen denk ik. Slaap fijn voor straks
Nee ik slaap nooit vroeg. Heb ook niet zozeer acht uur nodig. Maar slaap nu pas na enen, terwijl ik eigenlijk toch eerder moet slapen. En vooral belangrijk om weer te gaan wennen aan eerder slapen, aangezien ik vanaf volgende week weer twee dagen op kantoor werk. Dus dan moet ik een heel stuk vroeger op.quote:
Trustenquote:Op donderdag 9 juli 2020 00:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja! Mind over matter![]()
Ik ga het nu toch maar proberen denk ik. Slaap fijn voor straks
Ik was er nog heel evenquote:Op donderdag 9 juli 2020 00:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee ik slaap nooit vroeg. Heb ook niet zozeer acht uur nodig. Maar slaap nu pas na enen, terwijl ik eigenlijk toch eerder moet slapen. En vooral belangrijk om weer te gaan wennen aan eerder slapen, aangezien ik vanaf volgende week weer twee dagen op kantoor werk. Dus dan moet ik een heel stuk vroeger op.
En jij, een vroege of late slaper?
Nog wel ja 😊quote:Op donderdag 9 juli 2020 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Was het ook nodig om om 5 uur op te staan?
Helaas moet er gewerkt worden, anders was ik er nog niet uitgekomen.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 07:37 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Dat linker doe ik al elke dag
Me2quote:Op donderdag 9 juli 2020 08:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Helaas moet er gewerkt worden, anders was ik er nog niet uitgekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |