Wij hadden ook de variantquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hadden jullie ook "Miiiidden in de winternacht, ging de Hema open"? Achterafgezien best een schrijnende tekst
Midden in de winternacht, ging de Hema open
Onderbroeken en beha's, tien procent goedkoper
Maar de mensen kwamen niet, dus toen ging de Hema failliet
En dan nog iets maar dat weet ik niet meerMaar het failliet stukje vind ik wel leuk nu
Heb ik altijd een heerlijk nummer gevondenquote:
Heb je wel mooi Paul de Munnik gemistquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:59 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga kijken om Sietse, maar ook om Monica Geuze
Sowieso wel weer een keer leuk om te kijken, heb een paar seizoenen overgeslagen omdat ik het met nobody's niet zo leuk vond.
Er moest gegeten worden!quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik dacht al waarom is hij ineens weg.
Ja toch.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb ik altijd een heerlijk nummer gevonden
Jongens jongens niet spotten met dingen waar dat kind niks aan kan doen!quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja waren ze weer een keer met mijn leeftijd aan het spotten, ben jij er niet eens bij
Het is nog niet begonnen toch, het seizoen, of wel?quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
TV / [NL] De slimste mens #101 Marieke for the win!
Ja, zekerquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja De Munnik was wel leuk in de Slimste ja
Nee. Dat niet.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is nog niet begonnen toch, het seizoen, of wel?
Jörgen Raymann, Astrid Kersseboom, Francis van Broekhuizen, Maike Meijer, Jeroen Grueter, Hugo Kennis, Gijs Rademaker, Bart Vriends, Shirma Rousequote:
Hij zat op Jitsi en daarna rijstewafels achter de huig frommelenquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik dacht al waarom is hij ineens weg.
Die jongen man is ook veel te voorspelbaar, het moest eens afgelopen zijn met die rijstwafels.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij zat op Jitsi en daarna rijstewafels achter de huig frommelen
Thanks!quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:06 schreef Dave het volgende:
[..]
Jörgen Raymann, Astrid Kersseboom, Francis van Broekhuizen, Maike Meijer, Jeroen Grueter, Hugo Kennis, Gijs Rademaker, Bart Vriends, Shirma Rouse
Ken alleen Jeroen en Bart niet, voetbalgepeupel geloof ik.
Morgen even uit z'n comfortzone, met maïswafels.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die jongen man is ook veel te voorspelbaar, het moest eens afgelopen zijn met die rijstwafels.
Gaat het wel goed?quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:05 schreef Guanabana het volgende:
I wish I was a little bit taller
I wish I was a baller
I wish I had a girl who looked good, I would call her
I wish I had a rabbit in a hat with a bat
And a six four Impala
Verbaast me niks. Luisterde een podcast met hem, en daarin kwam hij ook nogal dom over.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:09 schreef Fred_B het volgende:
Dré’tje Hazes was vorig seizoen bij de Vlaamse versie.
Hij wist niet wat de NAVO is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |