Kijk eens, op alles voorbereid!quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb zelfs make up opgedaan voor de videocall straks om mijn standpunten meer kracht te geven![]()
Zodat ik serieus overkom en niet als iemand die in zijn bed ff wat beren op de weg heeft bedacht
Nou ja als je teveel make up hebt opgedaan nemen ze juist minder serieusquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb zelfs make up opgedaan voor de videocall straks om mijn standpunten meer kracht te geven![]()
Zodat ik serieus overkom en niet als iemand die in zijn bed ff wat beren op de weg heeft bedacht
Mensen die zelf nadenken in een bedrijf. Hoogst irritant zijn zequote:Op donderdag 9 juli 2020 11:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, een bescheiden, zakelijk makeupje, zonder lippenstift.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja als je teveel make up hebt opgedaan nemen ze juist minder serieus
quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:43 schreef Arizona het volgende:
Mijn haar is te glad, mijn headset glijdt iedere keer van mijn hoofd
even touperen...jaren 80's lookquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:43 schreef Arizona het volgende:
Gladde haren struggles, ik ken hetquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:43 schreef Arizona het volgende:
Clowns vinden ook dat ze het heel subtiel doenquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, een bescheiden, zakelijk makeupje, zonder lippenstift.
Haha, ik doe een bril op voor dat soort situaties.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
DITquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:16 schreef Guanabana het volgende: [..] Dat vieze mondje van hem, die stem, alles, hebben mensen weleens naar hem gekeken?? Dan nog 100x liever Shetland-Hugo.
Ja altijd fijn om het bevestigd te krijgenquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig is alles weer goed.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
[..]
Gelukkig maar dat alles goed is gegaan!![]()
Haha dat heeft Logan gelukkig niet omdat ze zo bang is, die blijft of stil in het reismandje zitten of ze probeert bij mij in mn armen te klimmenquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Fijn dat alles goed is
Onze kat vind de auto ook niets. De dierenarts zelf vindt hij altijd wel mooi, hij blijft alleen nooit op de tafel zitten![]()
Dank allen voor het medeleven. Sneaky he, dat ze achteraf nog hun Hoofd hebben toegevoegd. Zoveel zwaar geschut om hun visie te verdedigen. Om 12:00 ga ik naar de slachtbank. Project zal dus toch wel doorgaan in de huidige vorm, maar ik doe gewoon mijn zegje en dan kan ik in ieder geval later lekker: zei ik toch
roepen
Benieuwd of ze daar ook zulke goede doping hebben.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:26 schreef Momo het volgende:
Voor de wielerfans: Bevestigd dat Froome naar Israël gaat. Team van die man die ook 1 miljoen betaalde om Madonna te laten optreden op ESF
Zouden ze in Israël ook allemaal astma hebben?quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Benieuwd of ze daar ook zulke goede doping hebben.
Zou goed kunnen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden ze in Israël ook allemaal astma hebben?
Ah, nu snap ik dat ze Froome miljoenen per jaar en voor meerdere jaren een contract hebben aangeboden.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:26 schreef Momo het volgende:
Voor de wielerfans: Bevestigd dat Froome naar Israël gaat. Team van die man die ook 1 miljoen betaalde om Madonna te laten optreden op ESF
Drie!quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:18 schreef MMF93 het volgende:
![]()
![]()
Hoeveel katten hebben jullie nou ook alweer?
M.u.v. Sheba die het nog wel toelaat (al is het alsnog gekkenwerk om haar in het vervoermandje te krijgen) kunnen mijn katten echt totaal niet tegen dierenartsbezoeken.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:18 schreef MMF93 het volgende:
Haha dat heeft Logan gelukkig niet omdat ze zo bang is, die blijft of stil in het reismandje zitten of ze probeert bij mij in mn armen te klimmen.
Ook benieuwd of er nu nog gevolgen zijn dat ICN dit voor 1 augustus bekend heeft gemaakt. Zo niet, zullen we in de toekomst ook niet zo lang meer geheimzinnig te hoeven doen over transfers.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:26 schreef Momo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |