quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:09 schreef Fred_B het volgende:
Dré’tje Hazes was vorig seizoen bij de Vlaamse versie.
Hij wist niet wat de NAVO is.
Die heeft ie ook nooit afgemaakt natuurlijkquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:09 schreef Fred_B het volgende:
Maike (wat errug) Meijer heeft een zoon die ook acteur is, kwam ik achter toen ik wat ging Googlen na het kijken van Oogappels.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Thanks!
Ik bekeek net de lijst ja. Vond het nog steeds redelijk mwa mwa, maar er zitten wel wat aardige namen bij. Astrid Kersseboom en Shirma Rouse vind ik hélemaal niks dus hopelijk liggen die er snel uit.
Voorspelbaarheid is de druipende lijm van het leven!quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die jongen man is ook veel te voorspelbaar, het moest eens afgelopen zijn met die rijstwafels.
Daar hebben ze ook een keer Gordon gehad. Tja. Volgens mij willen ze vooral lachen om de NL'ers.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:09 schreef Fred_B het volgende:
hootsie tootsie.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Maike (wat errug) Meijer heeft een zoon die ook acteur is, kwam ik achter toen ik wat ging Googlen na het kijken van Oogappels.
Tim weet!quote:
Z'n vriendin noemt ie ook steevast Nomique.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die heeft ie ook nooit afgemaakt natuurlijk
Ja, naar het schijnt krijgen ze van de eerste rondes een deel van de antwoorden vooraf, dus dan valt het niet zo op. Maar in de finale moest hij het blijkbaar helemaal zelf bedenken.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook een keer Gordon gehad. Tja. Volgens mij willen ze vooral lachen om de NL'ers.
Toch kan je veel zeggen over Gordon, maar ik geloof niet dat hij echt dom is.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook een keer Gordon gehad. Tja. Volgens mij willen ze vooral lachen om de NL'ers.
Huh, serieus?quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, naar het schijnt krijgen ze van de eerste rondes een deel van de antwoorden vooraf, dus dan valt het niet zo op. Maar in de finale moest hij het blijkbaar helemaal zelf bedenken.
het voelt als thuiskomenquote:
Wel als ie overduidelijk coke op heeft.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Toch kan je veel zeggen over Gordon, maar ik geloof niet dat hij echt dom is.
Sugarhill Gang en aanverwanten vind ik wel fijn wegluisteren. Damn it feels good to be a gangsta ook, maar dat komt vooral door Office Space. 99 Problems van Jay-Z vind ik ook primaquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Tim weet!
Moet zeggen dat ik door Hamilton rap wel meer ben gaan waarderen. Hiervoor vond ik alleen bepaalde nummers van Eminem heel erg goed.
Zou wel meer willen luisteren, maar geen idee waar te beginnen, ik heb geen zin in allerlei stomme gangsterrap.
Ja dat kan nog wel even een issue worden maar we houden het in de gatenquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
het voelt als thuiskomen![]()
Als ik maar geen identiteitscrisis krijg
Ja, zoiets vermoedde ik al wel. T is wel lollig daar, maar ook wel erg incrowd en ons kent ons, dus dit ligt ook wel in de lijn der verwachting.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, naar het schijnt krijgen ze van de eerste rondes een deel van de antwoorden vooraf, dus dan valt het niet zo op. Maar in de finale moest hij het blijkbaar helemaal zelf bedenken.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die heeft ie ook nooit afgemaakt natuurlijk
Is dat ook zo in de Nederlandse versie of alleen op d'n Belg?quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Toch kan je veel zeggen over Gordon, maar ik geloof niet dat hij echt dom is.
Ik vind het alleen leuk als het echt duidelijk qua rijm heel erg goed en lekker in elkaar zit, zoals veel nummers van Eminem ook hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sugarhill Gang en aanverwanten vind ik wel fijn wegluisteren. Damn it feels good to be a gangsta ook, maar dat komt vooral door Office Space. 99 Problems van Jay-Z vind ik ook prima
Ik ben zeker geen expert, maar af en toe pak ik een nummertje mee
Ja de sfeer van die Belgische Slimste is wel heel anders dan de Nederlandsequote:Op woensdag 8 juli 2020 23:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, zoiets vermoedde ik al wel. T is wel lollig daar, maar ook wel erg incrowd en ons kent ons, dus dit ligt ook wel in de lijn der verwachting.
Volgens Jan Boskamp en Hans Kraay als (op dit vlak volgens mij wel betrouwbare bronnen) bij allebei.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is dat ook zo in de Nederlandse versie of alleen op d'n Belg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |