Mijne is over 3 dagen jarig.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:40 schreef Aoibhin het volgende:
Paps is vandaag jarig, dus ik ga zo nog even de deur uit om wat lekkers voor hem te kopen.
Gefeliciteerd met je papsquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:40 schreef Aoibhin het volgende:
Paps is vandaag jarig, dus ik ga zo nog even de deur uit om wat lekkers voor hem te kopen.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:40 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je paps
Zo. Onverwachte uitkomst. Ik heb ze aangehoord, ik heb mijn opmerkingen, bedenkingen e.d. gedeeld en toen... werd ik opgenomen in de projectgroep "ja lijkt ons wel handig dat jij ook aanschuift!"
![]()
Ik hoor het al, jij mag zelf de oplossingen gaan uitvinden van de punten die je hebt aangedragen!quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo. Onverwachte uitkomst. Ik heb ze aangehoord, ik heb mijn opmerkingen, bedenkingen e.d. gedeeld en toen... werd ik opgenomen in de projectgroep "ja lijkt ons wel handig dat jij ook aanschuift!"
![]()
Goed gedaan dan! Maarre, zat je daar op te wachten?quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:44 schreef Arizona het volgende:
Hoera!quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
![]()
Gebak moet nog even wachten tot hij thuis is van werkquote:
Nee, eigenlijk nietquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goed gedaan dan! Maarre, zat je daar op te wachten?
Waarschijnlijkquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik hoor het al, jij mag zelf de oplossingen gaan uitvinden van de punten die je hebt aangedragen!
Wij zijn er al.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gebak moet nog even wachten tot hij thuis is van werk
Hoppaaaquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:40 schreef Aoibhin het volgende:
Ik bedoel natuurlijk dat jullie snel zijnquote:
Dat dacht ik al, hahaha. Hoezo zijn we hier. Waar zouden we anders moeten zijnquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dat jullie snel zijn
Ik las het toevallig terugquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, hahaha. Hoezo zijn we hier. Waar zouden we anders moeten zijn
Gezien het unaniem belachelijke succes van de call net (en het feit dat ik gisteren extra heb gewerkt) vind ik dat ik vanmiddag wel hier mag rondhangen en niet zo veel werk meer hoef te verzetten
Goed bezig, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
![]()
Oh zijn jullie dat voor de deur!quote:
Gezellig!quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, hahaha. Hoezo zijn we hier. Waar zouden we anders moeten zijn
Gezien het unaniem belachelijke succes van de call net (en het feit dat ik gisteren extra heb gewerkt) vind ik dat ik vanmiddag wel hier mag rondhangen en niet zo veel werk meer hoef te verzetten
Mooie verrassingquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
![]()
In denk dat die toen ook grof geld heeft betaald om de Giro destijds naar Israël te halen. En ook veel geld had neergelegd om Froome naar de Giro te halen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 12:26 schreef Momo het volgende:
Voor de wielerfans: Bevestigd dat Froome naar Israël gaat. Team van die man die ook 1 miljoen betaalde om Madonna te laten optreden op ESF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |