Ik denk wel dat Gordon slimmer is dan Geer.quote:
Nou Guana, heb je Straight Outta Compton al geluisterd? Het liedje, niet de musical.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind het alleen leuk als het echt duidelijk qua rijm heel erg goed en lekker in elkaar zit, zoals veel nummers van Eminem ook hebben.
Maar ik zal die eens op gaan zoeken dan.
Of hij dacht dat je Monique als Bridget uitspreektquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Z'n vriendin noemt ie ook steevast Nomique.
Hmmm, daar zou ik m’n geld niet op durven zetten eigenlijkquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Gordon slimmer is dan Geer.
Niet dat je daar veel voor koopt in dit geval, want Geer is wel beter af als mens
Ja heb toevallig paar maanden terug die film gezien. Was wel leuk ja, maar ook weer niet zo dat ik dacht, daar moet ik allemaal meer van gaan luisteren.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou Guana, heb je Straight Outta Compton al geluisterd? Het liedje, niet de musical.
Wel nogal gangsta natuurlijk maar ook goed.
Qua slim?quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, daar zou ik m’n geld niet op durven zetten eigenlijk
Het zijn wel moeilijke namen. Zou hij ze niet gewoon Els noemen thuis?quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of hij dacht dat je Monique als Bridget uitspreekt
Die film wil ik nog wel eens zien, tot deze week wist ik niet van het bestaan af.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja heb toevallig paar maanden terug die film gezien. Was wel leuk ja, maar ook weer niet zo dat ik dacht, daar moet ik allemaal meer van gaan luisteren.
Of mommy.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zijn wel moeilijke namen. Zou hij ze niet gewoon Els noemen thuis?
Mja je kan natuurlijk slim zijn op allerlei vlakken. Dus ook weer lastig te zeggen.quote:
Verder wel een tijd naar Witt Lowry geluisterd. Was wel prima eigenlijk.quote:
Er is nu nog een topic GC / [Vraag wat je wil] aan een quizvraagmaker voor televisie open. Die vraag is er nog niet gesteld, maar misschien wel leukquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens Jan Boskamp en Hans Kraay als (op dit vlak volgens mij wel betrouwbare bronnen) bij allebei.
2 voor 12 en Per Seconde Wijzer zijn wel van een iets ander kaliber dan de Slimste.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er is nu nog een topic GC / [Vraag wat je wil] aan een quizvraagmaker voor televisie open. Die vraag is er nog niet gesteld, maar misschien wel leuk
owjj gelukkig, ik vertrouw daarop danquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat kan nog wel even een issue worden maar we houden het in de gaten
True, maar misschien weet hij/zij via via watquote:Op woensdag 8 juli 2020 23:25 schreef Dave het volgende:
[..]
2 voor 12 en Per Seconde Wijzer zijn wel van een iets ander kaliber dan de Slimste.
Leuke VWJW inderdaad, ik had ook wat vragen gesteld. Helaas wel stilgevallen nu.quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er is nu nog een topic GC / [Vraag wat je wil] aan een quizvraagmaker voor televisie open. Die vraag is er nog niet gesteld, maar misschien wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |